Inspirasjon; Sminkebord!

I natt satt jeg våken til halv fire og planla hvordan jeg skulle innrede kontoret mitt. Jeg bladde igjennom sikkert hundrevis av bilder på Pinterest, i håp om å finne litt inspirasjon, og det fant jeg! På kontoret skal jeg ha både kontorhjørne, og også sminkebord. Så i første omgang planla jeg hvordan jeg ville at sminkebordet skulle se ut. For min del er det viktig at det blir girly, har noe rosa, litt marmor og hvite linjer.

Aller viktigst er at jeg får plass til all sminken og hårproduktene mine. Så jeg slipper å måtte løpe frem og tilbake til badet for å hente ting, slik som jeg må nå. Ord kan ikke beskrive hvor deilig det blir å få et eget hjørne til å sminke meg på. Akkurat nå bruker jeg bare vinduskarmen i leiligheten min. Så dette blir stor forandring! 

Uansett, her er noen av bildene jeg fant på Pinterest av hvordan jeg vil ha sminkebordet mitt. Hvem vet, kanskje du får noe inspirasjon til å gjøre om på sminkebordet ditt?

Så her er noen bilder ala hva jeg ser for meg når det kommer til pynt og innredning. Herregud, som jeg gleder meg til å innrede kontoret mitt. Det er jo her jeg kommer til å være mest, så her må alt gjøres perfekt! 

10 kommentarer
    1. Bra jobba, Stina 😀 Vi har to bad og det ene er bare mitt, he he. Har hvert vårt kontor og hvert vårt walk-in-closet 🙂 Kjøpte stort hus med tanke på om ca 5 år, hihi, gjett hva vi har planer om da<3

    2. Hei Stina❤️
      Jeg lurte på når skal dere begynne å innrede, og når dere flytter inn?👌🏼❤️

    3. Hei Stina! Tenker du på å ha et eget filme rom? Hvor kameraet og lyset++ står klart? Eller vil du filme rundt om i huset? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg