Ukens spørsmål #107

Hvis du ikke kunnet jobbet med blogg og youtube, hva ville du jobbet som da?
– Oi, det er vanskelig å vite. Men jeg tror nok jeg ville jobbet som journalist i et mote- skjønnhet- eller treningsmagasin. Jeg elsker å skrive, så det jeg jobber med nå er jo det som er drømmen. Men jeg ville nok skrevet noe uansett om jeg var blogger eller ikke. 

Hvor ser du deg selv om 5 år?
– Ok, den her var enda vanskeligere! Men jeg ser for meg selv fortsatt være sammen med Per Fredrik og at vi bor sammen. Kanskje er vi gift, og har barn? Jobbmessig håper jeg på at jeg fortsatt holder på med blogging og forhåpentligvis har gitt ut min egen kolleksjon innenfor sminke- eller hårprodukter. 

 

Sett du har hatt VLOG-videoer tidligere, er det noe du kunne hatt igjen?
– Absolutt! Kommer til å lage flere vlogger fremover. Både når PF og jeg skal flytte sammen, og også når vi reiser og gjør forskjellige ting. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Om du kunne endret en ting i hele verda, hva ville det være?
– Endt alle kriger. Krig ødelegger og dreper så mange mennesker at det er helt utenkelig. Så om jeg kunne endret en ting, ville jeg gjort så det virkelig ikke var en eneste krig i verden. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at vi i 2016 fortsatt kriger med hverandre. 

 

Jeg bare lurer på om du pleier å få besøk av foreldrene dine. Liksom, hjemme hos deg. Elsker bloggen din!
– Hehe, nei egentlig ikke. Det er som regel jeg som drar hjem til dem. Men mamma har kommet på besøk noen ganger, der vi har hatt skikkelig mor-datter dager og stukket ut og spist, shoppet og hatt det koselig sammen. 

 

Hva slags negler bruker du, og hvor ofte får du dem fikset?
– Jeg har akrylnegler. De fyller jeg på hver 3. uke på TL salongene som ligger ved Ulvenkrysset i Oslo. Der fikser flinkeste Elisabeth neglene mine. Har også prøvd gele forresten, men det ble alltid ganske fort stygt på neglene mine. Så jeg vil anbefale dere å bruke akryl. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kjøper du klær fra wow?
– Oh yes! Det er det eneste stedet de har bukser som er korte nok på beina. Jeg er ikke så veldig høy (er 160cm) så jeg sliter alltid med å finne bukser som passer på vanlige butikker. Derfor pleier jeg heller å handle bukser og noen topper, så lenge alt er veldig basic i utseendet, på wow. 

 

Hvordan anbefalinger har du for å slutte å spise godteri?
– Bytt ut godteriet med noe annet. Som regel spiser man godteri fordi man vil kose seg med noe. Så da kan du bytte ut godteriet med mye forskjellig. Men om du ser videoen under, kan du se 5 forskjellige godsaker du kan bytte ut godteriet med. Jeg vil også anbefale deg til å passe på at du drikker nok vann. Ofte om man er tørst kan det forveksles med søtsug. Så før du går til godterihylla, ta et glass vann først. 

Jeg lurer på, hvor kjøper du de fleste klærne dine?
– Det varierer veldig. Men jeg tror nok Nelly, Bik Bok, Cubus, H&M og WOW er der jeg handler oftest.
 

Hva slags vippe lim bruker du på vippene dine?
– Jeg bruker duo eyelash adhesive. Det er absolutt favoritten. Syns det limet som følger med vippene man kjøper i butikker, er som regel sjukt dårlig. Så vil anbefale dere å gå til innkjøp av duo limet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Har det noen gang hendt at blogglesere finner adressen din og kommer på døra?
– Det hendte en del ganger da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa. Det er faktisk ekstremt ubehagelig. Når jeg er hjemme er jeg i mitt eget hjem, og det er privat. At folk tar seg den frekke friheten med at de kommer hjem til meg, er så langt ifra ok som det går ann. Uansett om man er en jente på 12 år eller en mann på 40 år, er det noe veldig galt med de som tror det er greit å dra hjem til meg fordi jeg er en blogger. 

 

Nå som du og Per Fredrik flytter sammen, og du ikke skal bo i leilighet lenger, kommer du til å få deg et kjæledyr, da? Siden du har jo sagt flere ganger før at etterhvert, når du flytter inn i et hus, så skulle du nok få deg kjæledyr.
– Vi har snakket litt om det, og tenker å kanskje få oss et kjæledyr etterhvert. Men det tar vi veldig som det kommer. Vi har ingen stress med å få oss dyr enda. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Har spurt om dette før, fikk ikke noe svar så prøver igjen siden jeg ser at du svarer her! Hvilke fouandation bruker du i “Get ready with me” videoen du la ut for noen uker siden?
– I den videoen bruker jeg “Maybelline dream satin liquid” i fargen #21 nude

 

Hvor er brillene fra?
– Er faktisk fra eBay. Link HER

Hvor gammel er du nå?
– Jeg er 23 år. 
 

Har dere kjøpt huset sammen, eller er det kun en av dere som eier det, eller leier dere?
– Vi har kjøpt det sammen. Vi valgte å kjøpe da det å leie blir å kaste penger litt rett ut av vinduet. Jeg har leid leiligheten jeg bor i nå i snart et år, og det er så utrolig bortkastede penger. Det er helt innafor en periode. Men når man finner et sted sammen slik som vi har, er det best å kjøpe og at vi eier det begge to. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

37 kommentarer
    1. Da du startet med blogg og yt fikk du ofte kommentarer fra folk i klassen din om at det bar teit eller at de tok på videoen i klassen å begynnte å le;( . Du er utrolig flink fortsett med det❤❤ hilsen fin number noe fan;)

    2. Hva syntes du om Marcus & Martinus? Forresten så er du en superflink blogger/youtuber ser opp til deg!

    3. Hei!
      Hvorfor har du en negl som er annerledes farge enn de andre neglene? 🙂 (har sett flere har det)

    4. Utrolig fine negler, Stina! Har bare prøvd gele før og de blir så tykke føler jeg. Kunne tenke meg å prøve akryl og bor nærme Ulven. Hva er prisen for et nytt sett akryl, og hvor mye koster påfyll? Har du noe tilbudskode/samarbeid med de? 🙂

    5. Hvor i Sandefjord skal du flytte? Bor i Sandefjord selv så det er veldig kult at du flytter til Sandefjord. Lykke til💞

    6. Har spurt om dette mange ganger uten svar, så jeg spør igjen. mot slutten av videoen min sminkekoleksjon i nederste skuff hadde du to veldig store øyenskyggepalletter og jeg lurte på hvor du har kjøpt de, hvilket merke de er fra og om du kunne gi meg en link? Håper på svar:)<3

    7. Hei! I din video “sminkekolleksjon”, lurte veldig på hvilket bord det er. Du sa det var fra IKEA, men vet du hva det heter og evt pris på det? 🙂

    8. For noen innlegg tilbake hadde du et beige bukse med høyt liv fra bikbok, lurte på når du kjøpte dem? Lurer på om de fortsatt er ute i butikk, de var superfine <3

    9. Hei, hvor mye veier du Stina? Jeg vet at dette er et rart spørsmål!! Men jeg så på leser hatkomentarer videoen, der sa du at du bare svarte å mye du veier så jeg tror/ håper ikke at det er et frekt spørsmål!! Elsker bloggen din!

    10. Hei eg er ein super stor fan <3 Eg har min egen blogg, og eg lurte på om du haar noen tips til fine styler <3

    11. Hei! Elsker bloggen din, leser den hver dag! Du har skikkelig bra kropp, er flink med sminke og alt det der. Treningstipsene dine er spesielt inspirerende! Lurer på om du kommer til å “avsløre” hvor leiligheten du leide ligger. Lurer veldig på hvor det er, skal leie leilighet selv og det virker som en god beliggenhet. Ser ut som at du har kost deg der, selvom det var liten plass! 🙂

    12. Hei 😊
      Digger bloggen din
      Eg lurer på når du har gjort det slutt
      Med typen itte 2 uker kor bra er det og
      Date igjen ?
      Kan du kom mer råd kossen du kom over eksen

    13. Spørsmål som jeg lenge har lurt på:D
      Når du tar bilder av deg selv,tar du bilder offentlig steder, eller gjemmer du deg et sted der ingen ser deg liksom hehe:P
      og vis du tar bilder offentlig foran alle, synes du det er litt kleint? 🙂

    14. Synes det er litt dumt at du anbefaler akryl foran gele. Begge deler er akkurat like bra, men ikke alt fungerer for alle, akkurat som hudpleie/hårpleie. Bare fordi gele ikke fungerer for deg betyr det ikke at det er slik for alle. Sikkert lurt å gjøre litt research før du sprer usannheter som det der 🙂

    15. Hvis du har problemer med å finne bukser som ikke er for lange i beina, burde du skjekke Gina Tricot. Selv er jeg ganske lav, og jeg elsker høytlivs-bukser, så du burde prøve MOLLY-buksene❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg