Video: Hverdagskrøller på KUN 5 minutter!

Den siste tiden har jeg begynt å krølle håret mitt med en helt ny teknikk, som gjør at det kun tar 5 minutter å krølle hele håret mitt. Og jeg har veldig tykt og langt hår, så det er ganske drøyt hvor effektiv denne metoden er. Siden jeg tipper det er flere enn meg som elsker å ha krøller, men hater å bruke lang tid, har jeg nå filmet inn denne metoden så dere kan se hvordan jeg gjør det! PS; disse krøllene passer også veldig godt til fest også. Så det er bare å teste de ut i kveld!

Husk å abonnere på kanalen min HER

 

7 kommentarer
    1. Hei Stina! Akkurat sett den nye videoen din, og jeg elsket den! Supert tips :)) Kan du legge inn link til hvor du fikk krølltangen og sprayen du tok på før du krøllet? Det hadde vært kjempefint <33

    2. Kjempe fin video!
      Men ville bare si at jeg ble så utrolig glad på dine vegene om å kjøpe hus og flytte sammen med kjæresten! Selvom jeg ikke kjenner deg personlig ble jeg bare utrolig glad og håper alt går fint med deg og dere!
      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg