Dette kan du gjøre i helgen!

Endelig fredag og det betyr helg. Men, hva skal du gjøre i helgen? Ofte om man ikke er så flink til å planlegge, ender det ofte opp med at man ikke får så mye ut av helgen, og når mandagen kommer føler man at helgen bare fløy forbi. Derfor har jeg laget en liste over ting du kan gjøre i helgen, for å få en morsom helg. 

– Ta bussen / trikken / toget til en helt ny stasjon du aldri har gått av på før. Utforsk stedet og få nye minner! 

– Ta deg en skikkelig spadag hjemme. Kjør på med hårkur, ansiktsmaske, manikyr, pedikyr, og alt mulig med velvære produkter du enn måtte ha. Er du så heldig at du har et badekar, kan et langt bad med pleiende oljer også være helt fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Test ut nye hårfrisyrer. Hvor ofte går du ikke for den samme hårfrisyren? Bruk helgen til å søke rundt på youtube og finne masse nye frisyrer. Jeg har forresten laget et par videoer som du kan få litt inspirasjon fra!

 

– Spenn på deg skoene og ta deg en joggetur ute i skogen. Få masse frisk luft, og koble ut fra hverdagens kjas og mas!

– Sett deg ned i godstolen med laptopen på fanget og les igjennom favorittbloggene dine. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Fresh opp rommet ditt. Ta en skikkelig rengjøring der du går igjennom alle tingene dine, kaster det du ikke bruker/trenger og fresher opp med litt nye fine ting. PS; Et par grønne planter kan gjøre stor forskjell på et rom. Anbefaler å gå for ekte planter da det er mye finere, og gir et mye friskere utseendet. 

– Inviter med jentegjengen på middag, eller arranger en venninnekveld! 

 

Hva skal du i helgen?

 

16 kommentarer
    1. Jeg skal rett og slett bare slappe av, og bare koble av skolen og lekser, for i neste uke så har vi 2 tentamerer og kjedelige ting på skolen. Så jeg tror kanskje om jeg gidder, så skal jeg gjøre det du skrev, freshe opp rommet mitt 🙂 for jeg trenger virkelig å rydde i sakene mine! 😀

    2. skal overnatte og være hjemme siden pappa skal på jobb i 6 uker. PS elsker bloggen din går i sjette klasse og har mange andre venner som leser den

    3. Jeg har bursdag på søndag (1.mai), så jeg skal ut med 2 veninner og spise på en resturang :)) gleder meg skikkelig! God helg<3

    4. Ska bare koble ut og henge med venner og 3 av jentene ska overnatte!:-) Ha en god helg Stina! elsker bloggen din!:-) ~Victoria!<3

    5. Jeg skal faktisk på audition til en dansegruppe i morgen (lørdag 30. august), gleder meg skikkelig<3 elsker bloggen din

    6. Heii, Stina <3 Jeg skal til en venn, som har flyttet som jeg ikke har sett på kjempe mange måneder! 🙁

    7. Vi skulle egentlig til Tønsberg i dag, men det gidder vi ikke, det er jo SÅ kaldt 🙁 Da blir det vaskedag for to her i stedet 😀 Fra neste helg får vi vaskehjelp, vi trenger det når vi er i full jobb begge to og har stort hus med stor hage. God helg til dere<3<3

    8. akkurat nå gjør jeg som du sa i en av punktene og det er og sette meg ned i godstolen med laptopen og se igjenom favoritt bloggerne mine, eventuelt deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg