Den beste måten å fjerne død hud på!

// annonse

Helt siden jeg var 17 år har jeg slitt mye med kviser. Jeg har prøvd mange forskjellige produkter igjennom tidende, og har funnet ut at det er veldig viktig for meg å alltid bruke et produkt som fjerner død hud, slik at porene mine ikke blir tettet igjen, fordi da får jeg enda mer kviser. 

Nå har jeg testet ut et nytt produkt fra Maybeauty som virkelig hjelper meg med å fjerne død hud. Den renser porene mine godt, fjerner oljen i huden og gjør huden min glattere og finere. Produktet heter “the incredible face gel” og lever virkelig opp til navnet. Første gangen jeg testet ut produktet skvatt jeg litt fordi jeg så resultatene så fort.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det som man gjør med produktet er at man først fordeler geleen i hele ansiktet. 

Deretter masserer man geleen inn i ansiktet, og når man gjør det ser man den døde huden faller rett av. Skikkelig morsomt! Pluss at man ser resultatet så fort! PS; det gjør ikke vondt. Så ingen grunn til å tenke på det. Hehe!

 

Når jeg er ferdig med å massere ansiktet godt skyller jeg av geleen og renser med den daglige ansiktsrensen min sånn at all geleen har blitt renset vekk. 

Deretter er det bare å nyte den smoothe nye freshe huden sin. Jeg tar forresten behandlingen ca 1 gang i uken for å holde døde hudceller borte. Som mange av dere sikkert vet gjør døde hudceller at porene tettes igjen, og man ofte kan få mer kviser. Derfor er det superviktig å alltid bruke et produkt som fjerner døde hudceller. 

Nå kan dere forresten få 30% rabatt på face gel om dere bestiller via DENNE linken eller skriver inn “stinagel” når dere kommer til kassen.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

10 kommentarer
    1. Ansiktsmasken fra de var veldig bra så då må jeg jo også teste denne! 🙂 Takk for rabatten, jeg håper den også kan brukes for de andre produktene slik at jeg kan bestille ny ansiktsmaske.

    2. Jeg bruker hårserum og ansiktsmaske fra maybeauty, de er veldig bra! Nå kan jeg bestille med rabatt, takk for det!;)

    3. Jeg har aldri hatt problemer med huden, døde hudceller fjerner jeg kun med rensekrem og pads 😉 Jeg tror at hvis man først har starter med alle disse ‘greiene’ blir huden ødelagt av det 🙁 Drikk masse vann, få mye frisk luft, det gjør hud og hår vakkert 😀

    4. Jeg sliter med kviser og porer nå og jeg er 11 år 12 på onsdagen som kommer. Og har slit med kviser siden jeg var 9.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg