Skal undertøy være sånn!?

Etter at jeg hadde vært i møte på fredag, stakk jeg innom et par klesbutikker for å handle inn litt nye solbriller og undertøy. Etter å ha handlet inn en god del nytt undertøy ble jeg ganske forundret da jeg kom hjem. I det jeg skulle prøve på undertøyet fikk jeg en god latter, og tidenes største spørsmål når jeg testet den ene g-stringen.

Altså, se på bildene? Skal undertøy være sånn!? Haha, det ser jo ut som tidenes feilproduksjon. Det kan umulig være sånn at g-stringer skal gå så høyt opp, og i tillegg være to “stringer”? Er jeg helt på jordet og ikke har fått med meg den nyeste trenden? Eller har butikkene gjort en skikkelig bom med denne her?


 

Hva tror du? Ny trend eller tidenes flause fra butikkens del?

37 kommentarer
    1. Det er sånn de skal være haha, har sett de i flere butikker, men er enig i at de er litt spesielle ja😂

    2. Jeg har mange slike😂 Fikk et sjokk da jeg sæ det selv, men de i butikken sa at de skulle være slik😂 Det var visst noe med ny stil på trusene elns😂😂

    3. Synes det er ganske fint, jeg 🙂 Litt mer sånn pynte-seg-for-typen-undertøy, haha! Men pinlig om typen bare “whaaatafaaac er’e du har på deg!”

    4. Omg!! Tror dette må være de rareste stringtrusene jeg har sett😂😂 Sikkert en feilproduksjon. Jeg er 16 år liksom og har brukt stringtruse siden slutten av syvende, men har aldri sett sånne før! Var faktisk med miren min på oslo tur på tirsdag og der kjøpte jeg undertøy, men fang imgen slike😂😂💕

    5. Så litt spesielt ut😂
      Har et lite spørsmål:
      E d vanelig at gutter bruker G-streng?
      En gutt eg går på ballett med bruker d
      Og eg lurte bare på om d e vanlig at gutter
      bruker “mannlig” G-streng😂😁

    6. haha! Det der må jo være en feilproduksjon…!
      Er det fra Cubus du har kjøpt, eller? Har en lignende truse derfra, om man ser bortfra “feilen” på den da :p
      Syns det er fint med bikini truser med slik form, men ikke vanlig undertøy!

    7. Hva er så sykt med de? De er kjempe fine på:) Har flere sånne selv, synes de er veldig sexy. Gøy med noe som er litt anderledes da. Våg å prøve noe nytt;)

    8. Det der ser ikke ut som produksjonsfeil, vis du har sett litt av de bikinine til Kylie Jenner så ser du hvor det kommer fra. Selv liker jeg sånt veldig godt selv. Funker best på jenter på en del hofter, vis man setter den høyeste over hoftene og den andre som en “vanlig” string. Da ser det ganske bra ut, for min del da💕💕

    9. Jeg kjøpte de trusene hos Gina Tricot i Bogstadveien, de heter ‘Krissy string’. Jeg synes de er komfortable og sexy på samme tid, men utenpå olabukse passer de ikke, hehe 😀

    10. Skjønner ikke hva som er så sykt med det, eller så sykt at det kan kalles en flause for butikkens del. Det er nesten enda flauere at du påpeker “feil” som ikke en gang er feil. Det er sånn trusa er, det er ikke en vanlig A4 truse. Du bør ihvertfall kunne og skjønne variasjon fra motens side!

    11. Neei, så vittig – hahaha fikk meg en god latter av bildene og av den rare fasongen på stringen..
      Aldri sett en slik g-string før, aldri! Gå å reklamer på den!

    12. Er ikke unormalt med den type undertøy:-) Og ja – mange truser og bikinitruser skal være høyt opp. Jeg synes ofte det ser mye finere ut også, rundt hoftene. Men jeg skjønner at du ikke er vandt med det, du har jo alle bukser og treningstightser heeeeeelt nede ved livet. Men kanskje du skal prøve nye nytt og gå med litt mer highwaistede-plagg? Personlig synes jeg det former kroppen mye finere:)

    13. Når jeg var på H&M med en venninne så, så jeg en dame som
      Skulle bøye seg for og se på noe i nederste rad på sminketingene
      Og hun hadde på seg en kort dongeri bukse så jeg så
      G-strengen være langt oppå ryggen hennes!..
      Og i en alder av 12-13 er det noe man ikke burde sett😁😁😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg