Slik booster jeg treningsmotivasjonen!

annonse nelly

Den siste tiden har ikke treningsmotivasjonen vært helt på topp. Derfor bestilte jeg litt nytt treningstøy i håp om at treningsmotivasjonen skulle boostes litt. Og det hjalp! Kjenner det kribler i kroppen etter å komme skikkelig igang med treningen igjen. Nå er jeg fullt igang med squat challenge, og tidligere i dag fikk jeg unnagjort årets første joggetur utendørs. Blå himmel, sol og frisk luft, ingenting som slår det!

Anyways, tenkte jeg kunne vise dere de nye tightsene mine. Den fargede er definitivt min favoritt. Den er skikkelig knæsj og full av farger. Får lyst til å trene bare av å se på den! Den grå er litt mer all-round, og passer både til de dagene jeg vil føle meg fin, men også de dagene jeg ikke vil være for knæsj i fargene på gymmet.


Farget tights – HER (reklamelink)


Grå tights – HER   (reklamelink)

12 kommentarer
    1. Ohh Gud så fine😍 Føler trenings motivasjonen på topp
      bare av å se på de💪 du er definitivt den beste
      bloggerne og youtuberen jeg vet om😘 litt ros det
      fortjener du lett som en plett❤️❤️❤️ LOVE YOU💜

    2. Det var veldig fine tightsen!😍 spørsmål: er det normalt for sånne i din alder at de bare
      Bruker *bh på treningsstudioet? Jeg er bare 12 år så lurer bare på det. Dette er ikke noe hat men bare et spørsmål som jeg lurer På😉 du er en kjempe flink blogger!

    3. Åå heldige deg!! Jeg har ønsket meg den knæsje skikkelig lenge😂 Mamma synes at jeg ville sett ut som en eller annen oppmerskomhets freak😱 Anyways, du så super bra ut i begge😍😍

    4. Hei du er en superflink blogger og jeg leser hele tiden bloggen din😀Jeg trenger råd og vet ikke hvem som kan svare bedre enn deg😵 Jeg har kjøpt min første BH og når jeg kom hjem så hadde jeg den på. Jeg har begynt og få ganske store pupper nå selv om jeg kun er 11 år. Jeg prøvde en BH av en venninne og kjøpte den samme. Vanligvis så bruker jeg kun sportsbh men nå har puppene blitt så store at det gjør vondt og gå med sportbh eller uten eller bare singlet. Jeg kom hjem og da mamma fikk se det sa hun at det ikke var greit, og jeg sa jeg lånte den av en venninne og hun sa at jeg ikke fikk lov og hun hører ikke på meg når jeg sier at det gjør vondt og gå uten å ha den på😩 Hva skal jeg gjøre???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg