Ukens spørsmål #106

Hvis du kunne ha forandret en ting på kroppen din, hva ville det ha vært?
– Håret. Jeg skulle virkelig ønske at mitt naturlige hår var like fint som hair extensionet. Det hadde spart meg for så mye tid og penger. Hehe! 

Hei jeg lurer på hvor du har kjøpt den “Get organized” boksen som er i skapet ditt?
– Den tror jeg at er fra kremmerhuset eller nille. Er faktisk ikke sikker. Men jeg vet nille pleier å ha slike bokser, så jeg vil anbefale deg å sjekke ut der. 

 

Har du noen planer for sommeren?
– Har tenkt til å reise litt sammen med Per Fredrik. Men akkurat hvor har vi ikke planlagt så mye enda. Også er det en ting til som vi skal, men det vil jeg ikke røpe helt ennå! 

Hvilke restauranter anbefaler du i Oslo?
– Har laget et innlegg om det som du kan lese HER

Kunne du hatt en room Tour eller house tour?
– Jeg har hatt en apartment tour. Du kan se den i videoen under! 

Hvor liker du å jogge?
– Liker best å jogge i frognerparken i Oslo. Men aller helst i skogen. Sognsvann er nok favoritten!

 

Kan du turne? I så fall hva kan du?
– Hehe! Nope! Det er jeg veldig dårlig på. Kan ikke stupe kråke. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

47 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på om du pleier å få besøk av foreldrene dine. Liksom, hjemme hos deg 😀 Elsker bloggen din 🙂

    2. Hei, Stina! Vil først og fremst si at du er en utrolig flink blogger og youtuber! Digger deg<3 Jeg lurer på hva ditt bete tips for å få litt flater mage er, ikke sixpack men litt mindre magefett. Hva slags trenings øvelser tar du, for å oppnå dette?

    3. Har du å PelleK tenkt å gifte dere?
      Har du lyst på dyr eller barn?
      Hvordan anbefalinger har du for å slutte å spise godteri?

    4. Hei Stina! Først ville jeg bare si at du er verdens beste blogger, og jeg klikker meg alltid inn på bloggen din når jeg har tid.
      – Ville du være helt alene i en måned, eller aldri for deg selv i et år?
      – Hvis du ikke kunnet jobbet med blogg og youtube, hva ville du jobbet som da?
      – Hvor ser du deg selv om 5 år?

    5. Hei Stina!
      Hvilken billig brynskost anbefaler du?
      Helst en som er lett og finne i butikk.
      Elsker bloggen din <3

    6. Hvor handler du mest klær og interiør????
      Hvor kjøper du sugerørene dine og det smoothie glasset i det første bildet på snappchat innlegget???

    7. Jeg lurer på, hvor kjøper du de fleste klærne dine?
      Og har du noen nettsider å anbefale for å kjøpe sminke? Helst uten/billig frakt, hehe <3
      Stå på, digger bloggen din 🙂 Fast leser i tre år ca, haha 😀

    8. Hei Stina! <3
      Burde man bruke varmebeskyttende e.l. uten hair-
      exstension? Eller trenger man det bare med hair-exstension?
      Hilsen M

    9. jeg spiser alt for mye godteri! men det er så vanskelig å slutte; kan du lage ett innlegg om hvordan man kan klare å slutte? og hva man eventuelt kan spise i stede for godteri, som ikke koster så mye penger og som man kanskje har i kjøleskapet fra før av??
      elsker bloggen og deg!

    10. Kan du gi meg en link til en billig beauthy blender? (kan bli kjøpt hvor som helst, men helst ikke ebay)

    11. Hei, jeg lurer på om
      -man kan få mensen smerter uten å ha mensen?
      – er det vanelig å få mense i 5 kl?
      Jeg har hat kjempe vont helt nederst i magen noen ganger så jeg lurer på om det er mensen smerter. Jeg lurer så veldig på om de to spørsmålene mine, så kan du plizz ta mitt spørsmål??? PS JEG ELSKER BLOGGEN DIN

    12. Jeg elsker bloggen din jeg lurer på om
      Ville ha møtt fænsen din love you du er den beste
      Jeg ser opp til deg

    13. I mai kan du ha en challenge om å ikke spise godteri,og få en sunnere livsstil? Tror du har hatt noe liknende før, en 30 days without sweets eller noe sånt! Takk for svar <3

    14. Kan du ha en video om søvn og konsekvenser for lite søvn? Er veldig bekymret på om det er for sent å endre på det nå? (12)

    15. Har du og per Fredrik tenkt noe på om dere vil gifte dere og få barn?
      Har dere lyst på dyr sammen? Hund eller katt? 🙂

    16. Hei Stina!❤️ Lurte bare på hvor du kjøpte den toppen. Den var super fin og kledde deg veldig☺️

    17. 1. Har det noen gang hendt at blogg lesere finner adressen din og kommer på døra?
      2. Har du noen gang besvimt?
      3. Hvordan kan man ordne opp jentedrama?

    18. Hei trenger hvirkerlig hjelp! Det er en gutt i klassen min som sier til meg f.k.s. Kan du ikke bare ta selv mord,du er så stygg,du blir styggere og styggere. Jeg gjør alsri noe mot han.Jeg har to brødre og er ganske gutette av ,meg så jeg har lært å ikke ta ting innover meg. Lærerne vet om det men gjør ingen ting,vennene mine vet det også. Hva skal jeg si til han når han sier sånne ting? Hva skla jeg gjøre med han? Håper på svar trenger VIRKERLIG hjelp!!
      Hilsen jente(han har begynt å være slem de siste 2 mnd)

    19. Hei! Jeg driver en Instagram bruker som heter @finn.din.stil , jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på brukeren, men jeg føler at den når ut til for få! Jeg har hatt det samme følgertallet i snart 4månder og jeg lurte på hvordan ble du kjent? Jeg vet at du har jobbet hart og lenge, men på en eller annen måte må jo folk ha fått vite om deg. Det er jo ikke bare sånn at man våkner en dag og tenker -nå skal jeg søke opp stinablogg (eller Finn.din.stil) også ser jeg om det dukker opp en flink person ut fra intet. Litt rar forklaring men jeg håper at du skjønner hva jeg mente. ❤️
      Love u <3

    20. Nå som du og Per Fredrik flytter sammen, og du ikke skal bo i leilighet lenger, kommer du til å få deg et kjæledyr, da? Siden du har jo sagt flere ganger før at etterhvert, når du flytter inn i et hus, så skulle du nok få deg kjæledyr.
      Elsker bloggen din😀😀

    21. da du lagde videoen min sminkekolleksjon så jeg at i nederste skuffe hadde du to gigantiske øyenskyggepalletter og jeg lurte på hvor du kjøpte de, hve de heter og om du kunne gi meg en link?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg