Ukens spørsmål #105

Kan du fortelle litt om sponsorer hva de ser etter osv? og hvordan du gikk frem for og få sponsorer?
– Det viktigste er at man har gode tall å vise til. Man bør ha over 2000 unike norske lesere i snitt over tid for at det i hele tatt skal være vits for en sponsor å sponse deg eller kjøpe annonse på din blogg. Det er også viktig at du har en blogg som noen vil bli assosiert med. Har du en blogg som er totalt uprofesjonell og som bare har masse slutty bilder eller bullshit clickbait er det ingen som ønsker å reklamere på din blogg. For min del er det Nettavisen og United Screens som fikser reklame/spons for meg, så det trenger jeg ikke å gjøre selv. 

 

Trener du mest hjemme eller på treningssenter?
– Hjemme! Etter at jeg ble sammen med Per Fredrik prøver jeg å bruke mesteparten av fritiden min med han. Så da blir det å dra på gymmet ganske nedprioritert. Men hjemmetrening blir det plenty av! 

Er det mulig å sende post og pakker hjem til deg? I så fall hvilken adresse?
– Nei, det er det ikke. Har ingen postboks som dere kan sende til. Men om dere ønsker at jeg skal opprette postboks som dere kan sende pakker og brev til, kan jeg godt det! 
 

Random spørsmål men har du operert nesen din? Den er liksom bare så perfekt…
– Hehe, koselig at du syns den er det! Men nei, den er ikke operert. 

 

Hei Stina. Jeg har ett spørsmål. Hvis du er syk og ikke orker/klarer å jobbe (blogge i dette tilfellet). Er det bare du som bestemmer om du trenger å jobbe da. Eller må du spørre noen om du kan få fri?
– Det er ingen som bestemmer når jeg skal blogge. Så det er opp til meg selv. Men jeg hater å skuffe dere som leser bloggen min, og venter på nye innlegg. Så derfor prøver jeg å alltid oppdatere selv om jeg er syk.


 

Kan du lage video eller vise oss hvordan du farger bryna dine? Gjør du det hjemme eller gjør du det et annet sted?
– De farger jeg ikke. Hvis dere har sett videoene mine så ser dere at de er ganske mørke, og det er naturlig. Men jeg pleier selvfølgelig å sminke over de så de får litt finere form og blir litt tykkere. 

 

Ååååå! Hvor er toppen din fra? Den var så fin! 
– Fillern, det husker jeg ikke! Tror det er choies.com eller noe sånt. Men har hatt den veldig lenge, så tviler på at den i det hele tatt er til salgs lengre. 

 

Har du noen ganger angret på noe du publiserte på bloggen og hvorfor?
– Hmm.. Nei, det tror jeg faktisk ikke. Selv om jeg har skrevet en del provoserende ting i min tid, er det ingenting jeg angrer på. Alt jeg har skrevet er ting jeg står for, og som har gjort at jeg har kommet dit jeg er den dag i dag. 

 

Hva er grunnen til at du bruker et speilreflekskamera til å filme video, istedenfor å bruke et videokamera?
– Rett og slett fordi jeg har et speilreflekskamera. Enkelt og greit! Har ikke prøvd noen spesielle videokameraer, siden jeg liker speilrefleks så godt. Den får jeg så god kvalitet med, pluss at jeg enkelt kan stille inn manuelle innstillinger. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

36 kommentarer
    1. Det hadde vert kjempe gøy om du hadde laget en postboks vi kan sende deg brev. 😀
      Jeg har veldig lyst til å sende deg et!

    2. Hei Stina.Du er moitt største forbilde etter at jeg begynte og lese bloggen din.Hva liker du best av bloggen din eller livsstilen din..❤️<33

    3. Kunne du hatt en room Tour eller house tour?:)
      Kan du ha en sånn middagsplan for uka innlegg eller Whats in my fridge? Syntes sånne innlegg er så spennende og inspirerende!

    4. Heisann! Elsker din blogg OG skinnbuksa de. Satt ved siden av min samboer i stad og så på vm i rallycross og der er det vel 4 jenter slik pole postion girls. De hadde samme skinnbukse og alle 4 ligna faktisk på deg 🙂 Nytt sideyrke for deg kanskje? Hehe

    5. Hei
      Lurte på om du kan lage et innlegg eller en video med et treningsprogram/rutine for hverdagen.
      Liker godt å trene men har ikke så mye tid i hverdagen.noe som er effektivt men ikke tar så veldigt lang tid.

    6. Hei Stina! jeg bare lurte på om du kunne lage en Challenge med PelleK?? Som for eksempel at PelleK sminker deg i blinde eller en whisper Challenge? eller kanskje en yoga Challenge? jeg elsker bloggen din<3 du er forbildet mitt.

    7. Må man betale toll eller noe ekstra når man handler på ebay.com? 🙂 Håper du kan svare her i kommentarfeltet! :))

    8. Jeg husket du skrev eller sa i en videoblogg for litt siden at du syntes bloggadressen din var kort, men ikke så fengende. Om du kunne byttet, hva ville du kalt bloggen din i dag da?

    9. Hei Stina! Først vil jeg si at jeg håper dette blir med på ukens spørsmål, har prøvd så mange ganger uten hell. Jeg er en stor fan og lurer på hvilken video som var din første på youtube?

    10. Når mista du jomfrudommen din? Trump, Burnie eller Clinton? Hvilken kardashian liker du best? hvis du kunne ha forandret en ting på kroppen din, hva ville det ha vært? Liker du utlendinger? Hvor gammel er søstra di? Godteri eller kake? Tv eller mobil? Hvis du måtte velge mellom ett Tv program du kunne se på resten av livet, hva hadde du valgt? Girly or tomboy? Love yaaaa

    11. Hei! Lurte på hvor de sølve pumpsa dine er fra? De man kan se i bakgrunnen på det siste bildet i dette innlegget 🙂

    12. jeg savner egentlig antrekk-bilder! vil gjerne se bilder av den nye dkny-vesken din sammen med antrekk 🙂

    13. Hei Stina! Jeg ville berre si at jeg virkelig elsker YouTube kanalen din og bloggen din og deg sefølgeleg, du hjelper meg å sikkert en hel hau med jenter hver eneste dag. Og når jeg sier “jeg elsker deg” så tror du sikkert bare, det er bare noe hun sier eller det sier alle (jeg vet ikke, det var ikke slemt ment assa, det er bare det jeg hadde tenkt), men jeg mener det, for hver enste mening du har så har du en god og fornuftig tanke over hvorfor du mener som du mener. Du har det sikker vanskelig iblant, men livet ditt høres så perfekt ut, selv om jeg vet at ingen er perfekt og du ikke akkurat tar med det vonde eller det som ikke er så hyggelig men på bloggen. Jeg mener at du er perfekt fordi du er så flink til å spise sunt, trene og ikke bare sitter hjemme å er på dataen (da mener jeg ikke jobbing ogsånn). Ville bare du at jeg elsker deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg