Klare for Drammensparty!

I dag skal jeg på reunion med de jeg gikk i klasse med 3. året på videregående. Tror dette er den 3 eller 4 reunionen vi har hatt siden vi sluttet på skolen, haha! Vi hadde veldig godt samhold i klassen, så vi liker å møtes ofte for å feste litt sammen. I kveld skal vi ha en fest sammen i Drammen, så det blir veldig gøy! Per Fredrik skal også være med, så det blir ekstra koselig! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Siden vi ikke bor i Drammen, sjekket vi like gjerne inn på hotell for natten. Måtte le godt da Per Fredrik sa han hadde booka “Las Vegas suiten”. Las Vegas i Drammen, er jo ganske spacet! Men det var veldig fin suite, og vi koser oss masse!
SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

Nå skal vi bare ta et par drinker, siden vi nettopp har vært ute og spist middag, også drar vi opp på festen! ​

5 kommentarer
    1. Det hørtes koselig ut.
      Men jeg lurer på når det innlegget med de hemmelighetene vi sende til deg kommer ut.
      Love u Stina.👍

    2. Du er så fin!!! Jeg er en jente og liker veldig å pynte meg. Kan du lage video der du fjerner hår over leppene?? Trenger dette veldig og fort!!!!! Ver så snill! Di andre jentene har begynt å bruke det men, pappa vet ikke sånt! Ver så snill!!!! Trenger det!!!

    3. Hei hvilken sjampo og balsam bruker du
      Håret ditt er nydelig jeg skulle ønske jeg hadde så langt hår😜😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg