Shopping i Gøteborg!

I går brukte vi hele dagen i Gøteborg på shopping. De har en del andre butikker i Gøteborg, enn i Oslo, blant annet Sephora, så det var veldig spennende! Jeg kjøpte blant annet en ny veske fra DKNY (kan vise dere den senere!), litt sminke og en del velværeprodukter fra Lush. Så nå har jeg en del ting jeg gleder meg skikkelig til å teste ut! Spørs om ikke jeg skal ta en lite hjemmespa i kveld! 

– Lite bildedryss fra shoppingrunden – 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Nå er vi endelig hjemme igjen i Oslo, så nå er det bare å pakke ut bagen og begynne å jobbe igjen. Hehe!

 

5 kommentarer
    1. Heisann, må bare spørre om en ting. Det hemlighets innlegget, er det lagt ut? Muligens jeg ikke har fått det med meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg