Spontantur til Gøteborg!

Nå er Per Fredrik og jeg på vei til Gøteborg. Vi fant ut i går kveld at vi skulle dra på en spontantur og gjøre noe helt annerledes og nytt. Siden det er såpass spontant har vi hverken booket hotell eller gjort noen forberedelser. Vi tar ting som det kommer, så dette kan bli interessant! Hvis dere har vært i Gøteborg og har noen anbefalinger om ting vi bør gjøre, er det bare å rope ut! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Oppdaterer dere når vi er fremme i Gøteborg på snapchat (stinablogg)

 

24 kommentarer
    1. Du er utrolig flink, Stina! Jeg bare lurer på noe: du skreiv i et innlegg at “frozrn youghurt” var en av dine favoritter og at du byttet det ut med goderi og sånt. Men er det sunt?

    2. Det er spennende å høre hvor dere ender opp 🙂
      Jeg kan anbefale Gothia Towers Hotel som ligger ved Liseberg 🙂
      Det er rett og slett et nydelig hotel <3
      Kos dere masse <3

    3. Ååh jag bor i Göteborg 😻 Kan rekommendera restaurangen heaven 23 på gothia towers! 😊👌🏻

    4. Hei Så Koselig! 🙂
      Håper dere får det fint og at dere koser dere 🙂
      Når det kommer til hotel kan jeg virkelig anbefale Gothia Towers som er tvers over Liseberg,Det er et superfint hotel med kjempebra frokost og den utsikten til byen og du ser også litt inn til Liseberg.Men når det kommer til hva dere kan finne på så går det dessverre ikke Liseberg pga det åpner ikke før i april men dere kan jo gå inn på universeum om dere vil 🙂 Det ligger veg i veg med Liseberg 🙂
      Eller så er det shopping der 🙂
      Her var noen tips håper dere liker det og at dere koser dere i Gøteborg det er en fin by har vært der mange ganger med familien:-)

    5. Dere burde dra til Liseberg! Gøy for både store og små:) Anbefaler virkelig hotellet Gothia Towers, som faktisk ligger 10 meter unna Liseberg! For et vakkert hotell, med fantastisk frokost og kjempefine rom. Hvis dere skal bo på dette hotellet, anbefaler jeg å ta en tur innom spaen der!

    6. Hei! jeg elsker bloggen din! den gir så mye inspirasjon! Du ga meg motivasjonen og inspirasjonen til å starte en blogg selv! Sjekk den ut på mariama.blogg.no!
      dette er ikke ment som reklame, for jeg mener absolutt det jeg skriver. men jeg vil gjerne komme i gang med bloggen min å! Du er mitt bloggforbilde!

    7. Hei Stina. Jeg vil anbefale deg å dra til Haga. Det er en kjempe koselig liten by i Gøteborg. Det er mange små butikker drevet av privat personer og koselige kafeer. Carl von line’e kommer også derfra. Det er kjempe interessant å gå å se på det gamle huset hans❤️🌷🌹🍂🌷

    8. Hei! Vil først si at jeg elsker bloggen din! Fine bilder og alt! Hvor var dere? I hvilket land og i hvilken “by”? Noe du vil anbefale?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg