Ukens spørsmål #102

Har du og Per Fredrik tenkt å flytte sammen en dag? Isåfall hvor og når? Hus eller leilighet?
– Absolutt! Vi har planer om å flytte sammen i hus. Akkurat når er uvisst enda. Men, det skal bli veldig deilig å flytte sammen så vi slipper og savne hverandre så ekstremt mye. Selv om vi er med hverandre 3-4 dager i uka, er det aldri nok. Så det blir godt å slippe savning. For ikke å snakke om at det blir deilig å få større plass. Herrefred som jeg er lei av å kun ha 38 kvm bo og jobbe på. Det blir fort altfor liten plass. 

Er du opptatt av merkeklær? Og hvorfor?
– Nei, absolutt ikke. Om det står H&M eller Gucci på genseren gir jeg blanke i. Det viktigste for meg er hvordan den ser ut, og passformen. Trust me, jeg bor på vest og ser mange mennesker hver dag iført bare typiske merkeklær, og de ser ut som en gjeng kloninger som ikke har egen smak. Det er helt greit å bruke merkeklær dersom du gjør det fordi klærne er fine, men hvis du gjør det kun fordi du vil vise at du har penger, blir jeg ærlig ganske kvalm. 

 

Hvor har du kjøpt pulten du sminker deg og jobber på? Kan du linke den?
– Den er kjøpt på IKEA. Men jeg har gjort en DIY vri på den, så den har marmorfolie på toppen, så den ikke skulle være så kjedelig. Pulten får dere tak i HER, folie får dere tak i på Panduro, og hvordan man gjør det viser jeg HER.


 

Kunne du tenke deg å flytte til et annet land? Isåfall hvor?
– Hadde du spurt meg for 5 år siden, hadde jeg sagt ja uten å nøle. Men nå tror jeg faktisk jeg ville sagt nei. I Norge er det veldig trygt både når det kommer til sikkerhet med kriging, men også med økonomiske ting. Man forstår ikke hvor mye sånt betyr før man har blitt litt ordentlig voksen tror jeg. Da setter man plutselig mye mer pris på de tingene, enn man gjorde før. Men selvfølgelig så er det ting jeg ikke liker med Norge. Som for eksempel at det er iskaldt og mørkt 24/7 halve året, men da er det bedre å reise litt de månedene syns jeg. 

 

Har du vært på Galdhøpiggen? Eller kunne du tenkt deg å gå dit? (Norges høyeste fjell) jeg har vært der og kan anbefale det veldig!
– Jeg har enda ikke vært der faktisk. Men jeg har veldig lyst til å gjøre det i sommer. Norsk natur er så fantastisk fin, og jeg vil oppleve mer av den! For ikke å snakke om hvor kult det hadde vært å gått til toppen av norges høyeste fjell! Gikk faktisk på Haglebu med skolen for noen år siden, og det var så gøy. Så jeg vil definitivt prøve å gjøre det mer i sommer! 


 

Kommer du til å ha flere girl talk-videoer?
– Absolutt! Har planer om å ha en god del av det fremover. Jeg må bare komme på noen flere temaer. Kanskje noen av dere har noen temaer i tankene?

 

Hva bruker du til å fylle inn brynene dine?
– Akkurat nå bruker jeg et nytt produkt. Filmet faktisk inn en video i går, der jeg viser hvordan jeg fikser brynene mine nå om dagen, så den kommer ut på onsdag eller lørdag. Bare å følge med! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilket navn fikk du i russetiden? Begynte å tenke på det da jeg så Bucketlist-innlegget ditt.
– Jeg fikk kallenavnet “duckface”. Rett før russetiden hadde jeg laget en video der jeg gjorde det som nå er kjent som “kylie jenner lip challenge”, bortsett fra at jeg gjorde det 2 år før det gikk viralt da, haha. Men videoen ble ganske populær, og dermed fikk jeg kallenavnet duckface. Videoen kan du se HER forresten. 

 

Vil du si at du er en skikkelig rosa jente, eller har du mer rocka stil? ( vet du liker rosa, men du kler deg ofte litt rocka)
– Jeg er veldig begge deler. Favorittfargene mine er rosa og svart (selv om svart tekninsk sett ikke er en farge). Hele livet mitt har jeg byttet litt på å være veldig rocka og sukkersøt. Så jeg vil nok si at jeg er litt begge deler. Det beste jeg vet er å blande de to stilene!


 

Hvordan fikk du sånne ørepropper med perler?
– Det er en DIY som du kan se HER

Hvor høy er du? Hva fikk deg til å akseptere/like høyden din? 
– Jeg er 160cm. Veldig lenge hatet jeg å være lav, fordi jeg alltid ble ertet av andre for det. Men etterhvert begynte jeg å få mer og mer komplimenter om at jeg var så liten og nett, og at det var så fint, så jeg begynte å like høyden min mer. I tillegg lærte jeg å se de positive sidene ved å være lav, og nå kunne jeg ikke vært mer fornøyd med høyden min!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

43 kommentarer
    1. Hei Stina, jeg lurte på om du kunne lage en oppskrift video til jeg har sett den andre og den var veldig bra så det hadde vert fint om du kunne laget en ny😀 PS. Elsker bloggen din💗

    2. Hvordan lager du headerene til bloggen og youtube?? og hva slags redigerings program bruker du til youtube videoene??

    3. Hei! Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, så jeg tenkte det var på tide. Jeg “oppdaget” deg på youtube, kan jeg være så snill å si at jeg elsker utstrålingen din? Jeg elsker å se på videoene dine! Jeg blir så glad! Takk for at du gir så mye av deg selv, takk for at du deler tips, og treningsider. Høres sikkert teit ut for deg, du får sikkert slike kommentarer hver dag. Likevel ønsker jeg å la deg vite at det du gjør, det hjelper! Iallfall for meg. Utseende ditt misunner jeg også. Du er så pen og positiv. Jeg håper du alltid har det slik, du virker som en utrolig godhjertet person. Uansett: Tusen takk for gøye og lærerike innlegg/videoer! Hilsen Hanne. (Stor fan!!)

    4. Til din neste girl talk, kanskje du kunne prate litt om trening og kroppspress:-) vet om mange som sliter med det

    5. Kan du lage et innlegg der du sier hva som er bra med å være lav. Jeg er veldig lav og finner ikke noen positive ting med å være lav.
      PS; Elsker bloggen din leser hverdag å hoper du ALDRID slutter med det <3 <3 <3

    6. Hei! Jeg bare lurer på om du barberer armene dine fordi jeg prøvde det en gang og da ble jeg helt rød og det klør noe sinnsykt, selv om jeg barberer fotene mine.
      Jeg lurer på om du gjør det og i såfall hvordan?
      PS: elsker bloggen og yt kanalen, din jeg er en stor fan😍

    7. Jeg har vert på gallehøpiggen det er en hel fantastisk
      Følelse men jeg måtte snu 200 meter før toppen siden det
      Var for dårlig vær.
      Anbefaling : vis du går på høst/vinteren så
      Kan det hende at du må snu pga dårlig vær. Dette gjore jeg på leirskole
      Når jeg var 12 år. Vi var der med en svensk klasse så vi ble rundt 50 personer og vi måtte gå i samme tau hele gjengen.
      Det var veldig slitsomt siden vi gikk syykt bbratt og gikk fort og stoppet bare to ganger.
      Selv om det er mere trening og slitsomt og må bare i oppoverbakke.

    8. Korleis skrubber du huden Din? Eg har lurt på det ganske lenge, men har aldri fått svar frå deg.
      Håper du svarer.😓

    9. Hei, jeg har aldri kommentert på bloggerne før jeg heller. Uansett jeg lurte på om du og PelleK kunne tenkt å ha barn😆. Ps: Bare lurte😆

    10. Kan ikke du legge ut vidioder du
      baker med en vennine ? Da får vi se ka du liker å bakr
      stina…..liker bloggen din

    11. Hei🌹 Der hvor du sa at du gikk med skolen din i Haglebu, hvilket vann var det du gikk forbi? For jeg har hytte der og hytta ligger 10 min unna Haglebubakken.

    12. Hei, Stina! Elsker bloggen din og her er et spm til neste ukens spørsmål.
      Hva synes du om lifstilene scene kid og emo? (Anbefaler å Google begge delene siden det folk tenker på som emo er goth)

    13. Hvis du og Per Fredrik flytter til et hus, kommer dere da til å få barn hvis det er god nok plass? Selv om du sier at du ikke er så veldig flink med barn, så er Jeg sikker på at du vil bli en god mor, hvis du får en familie😘

    14. Hvordan vite at kjæresten din er utro? Eller at han ser på andre jenter.? Husker at det var ei jente jeg sa at stirra mye på han, åsså sa han at han syns hun var stygg, åsså fant jeg ut at han hadde lagt henne til på face, hun hadde godttatt. Åsså sletta han loggen slik jeg ikke kunne se varselen han sin. For å gjømme det. Hva betyr dette????

    15. Hvis du noen gang for barn, skal du fortsette bloggen? Eller blir det en mammablogg? (Super stor fan og elsker deg og bloggen!)

    16. Jeg har veldig lyse øyenbryn, du ser dem ikke…det plager meg veldig. Jeg har prøvd å farge dem hos proffesjonelle, men så går det vekk etter en måned. Det blir dyrt og stress i lengden. Vet du hvordan kan jeg farge dem uten at det tar 200 timer om morgon? Jeg har veldig blondt hår. Når jeg var hos en klinikk å farget dem, fikk jeg en svart farge. Det var veldig fint. Men det blir ekstra vanskeligere i lengden ettersom jeg må ta så mye på om gangen når jeg ikke har noe farge fra før. Jeg har gitt opp og vet ikke hva jeg skal gjøre. Men selvtilliten min øker mange hakk når jeg har bryn. Har du noen tips?❤️

    17. Hei Stina jeg lurte på hvis du skulle hatt en hund hvilken rase ville du helst hatt?
      Og når tror du at du får deg en hund, hvis du skal ha en da?
      Hilsen en stor fan❤️❤️

    18. Hei, så vidt jeg husker har du snakket om en app som lager avslappningslyder, jeg tror den blandet annent hadde en knapp du kunne trykke på også kom det sånn “regn lyd.” Hvis det stemmer at du har den appen hva heter den?
      Elsker deg<3

    19. Hei, jeg oppdaget deg via YouTube og elsket videoene dine så derfor sjekket jeg ut bloggen din. Nå har jeg vært fast leser i ca et halvt år og jeg er virkelig en stor fan av deg!
      Jeg lurte på om du i tilleg til (eller isteden for) ukens spørsmål kunne ha et innlegg hvor du oppsummerer uka. Type: ukas mest leste innlegg, ukas craving, ukas wanderlust, ukas låt osv. Det er sikkert flere bloggere som har det, men de jeg vet om som har det er “styleconnection.no” og “mammasom16.blogg.no”

    20. Blogget du da du var russ? Kan du linke noen av de innleggene du skrev da du var russ og som handler om russetida di?

    21. Hei Stina:) digger bloggen din! Kan du lage flere diy?
      PS svart er en farge:) er hvit som ikke anses som en farge;) hvit har ikke pigmenter, men svart er det mest pigmenterte:) pigmentene oppgjør om det er farge:)

    22. Kan du fortelle hvordan du fikk din første sponsor? hvordan du gikk frem osv? er nok mange som lurer på det .

    23. Hei Stina. For noen måneder siden lagde du en video som heter “Sannheten om maten du spiser”. altså den videoen imponerte meg. om motiverte meg, mer enn du kan tro. kan du lage en lignende video igjen? jeg trenger motivasjon til trening. kan du lage en sånn video om det eller bare en trenings motivasjon. om du gidder er det mer enn flott 🙂

    24. Hei, håper du gidder å lage litt mer callenge videoer ! (Sorry vis eg skriver
      feil) det hadde å vert morro å se på en makeup callenge!(sånn att du har lapper å sånn, også trekker du fra 2 bokser å tar sminken du trekker på det stedet du trekker!)🎀 Det hadde vert skikkelig underholdning! Det er å morro å se på eksempel: tings girl’s lie about , eller morgen rutiner OSV….
      PS: elsker bloggen din🙈😍🌟🎀👍🏻🐼🐶🙏🏻🙈💙💙💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg