5 Beauty hacks!

– Blant litt av pudderet du bruker med ansiktskremen din, og du får en foundation med lett dekkevne. Perfekt om sommeren og på trening.

– Føn vippetangen så den blir varm, før du bruker den. Da holder vippene seg vippet lengre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Hoven under øynene? Legg en skje i fryseren, og hold den under øyet til du ikke er hoven lengre. Kulden fra skjeen gjør av hevelsen blir borte.

– Bruk lyse leppestifer for å få leppene til å se større ut. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Påfør concealeren under øynene i et triangel, istedenfor bare rett under, da man ofte er mørk lengre ned enn man tror. 

 

10 kommentarer
    1. Eg måtte bare smile her da du skrev om kald skje direkte på hovne øynene. Og eg e snart 49 og eg bruke forsatt den skje-metode sia eg var 15 år og det var faktisk min besta kom med den tipsen og det hjulpet meg også når man har vondt i hodet med kald kniv og eller stor spiseskje.. og eg smile stort her da eg leste ditt innlegget om kalde skje . Klem fra meg 😊

    2. hei stina på lødag så jeg dei på ikea jeg var den jenta som sto vesiden av en bla vogn så du mei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg