Dette må jeg alltid ha i veska!

Er det èn ting som er sikkert, så er det at vi jenter alltid har mye ting i veskene våre. Ofte finner jeg nesten ikke det jeg trenger, fordi jeg har så mye annet dritt i veska. Altså, jeg trenger faktisk ikke å ha med 4 forskjellige leppestifter, hårspray og notatbok. Men joda, det blir som regel med i veska fordet. Men, selv om det er mye unødvendige ting jeg har i veska, er det noen ting jeg faktisk må ha med, og det er disse tingene: 

– Headsett: Hvis jeg skal ut og gjøre ærender eller ta trikken er det superkjipt om jeg glemmer headsettet. Så det må alltid bli med!

– Kamera: Som blogger er det helt nødvendig å alltid ha med et kamera, i tilfelle jeg finner noe kult å ta bilder av. 

– Nøkler: Sier seg vel selv?

– Vippelim + pinsett: Ok, om jeg glemmer å ta med dette, så er det faktisk litt krise. Iblant når jeg bruker vipperemser, og går ut når det er kaldt, begynner øynene mine å renne. Da er det ikke sjelden at vippene begynner å hoppe litt av, og jeg må fikse litt med vippelimet og pinsetten.

– Voldalarm: Oh yes, dette er tragisk nok et must have i Oslo.. Er man jente som går alene i Oslo, er det veldig enkelt for andre å angripe. Aner ikke hvor mange ubehagelige situasjoner jeg har havnet i når jeg har gått rundt i Oslo, men det er en god grunn til at jeg har med voldsalarm, for å si det sånn. 

– Leppestift: Viktig å alltid kunne freshe opp leppene!

– Lommebok: Må ha med alt mulig av kort. Selv om jeg oftest pleier å ta ut de to bankkortene mine + førerkortet og har de liggende i innerlomma på veska. Lommebøker tar for mye plass! 

– Sminkeveske: Viktig å ha all sminken i en egen veske, så man ikke får masse dritt på sminkekostene. Også er det jo evig kjipt hvis lokket på leppestiften faller av, og det blir leppestift i hele veska. Ja, det har skjedd før..

– Translucent pudder + pudderkost: Utover dagen pleier jeg veldig ofte å bli litt oljete i ansiktet, og da er translucent pudder en lifesaver!

– Tangle teezer: Har man hair extensions som er 65cm lange og veldig tykke, blir håret tuggete utover dagen. Så hårbørste må være med i veska!

 

 

Hva må du alltid ha i veska?

 

25 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Kan du fortelle om “volds”hendelsene som du dessverre har blitt utsatt for?
      Elsker deg!
      Klem din største fan Kristine!!💄💄💗💓❤️❤️❤️

    2. mye av det samme som deg👍🏽
      jeg vet at du sikkert er sikkelig opptatt å har mye annet å gjøre enn å svare på mye rare spørsmål, men jeg bare lurte om om du kunne hjelpe meg med å forklare hvordan du får insta,snap og facebook logoene dine opp på bloggen.. for jeg har søt å søkt å finner ingen resultater what so ever.. hadde bare satt stor pris på om du kunne ha forklart d i en vidio eller et innlegg..
      elsker bloggen din❤️❤️

    3. gøyt innlegg 🙂 kult at du følger en fargekode, så ting matcher 🙂 hos meg er alt rosa 😛 og jeg må alltid ha med lipbalm, sminke, paraply (en liten sammenleggbar) deodorant og våtservietter. og ja vippelim er en nødvendighet :’)

    4. Har lik din voldsalarm og går med den i lomma når jeg går tur.
      Veldig trist at vi ikke kan føle oss trygge uten.
      Burde ikke være slik. Lage et blogg innlegg om det?
      Ellers har jeg mobil, lommebok, sminkepung med: pudder, lip plumper, lipgloss, mascara og som regel alt for mye både sminke og koster.
      Jeg har nøkler, tyggi/halslinser, Imsdal og tørket frukt, bær eller andre ting mot akutt lavt blodsukker. Ofte sjokolade da, men burde ikke være…

    5. Håper du kan svare på disse på neste “ukens spørsmål” 🙂
      1. Hvor ofte trener du? Og med trening mener jeg både styrke og kondisjon/jogging.
      2. På de dagene du ikke har trening, slapper du av da? Eller prøver du å være aktiv alle dagene i uka?
      3. Har du sluttet å publisere bilder på instagramkontoen “Fitspobystina” ?

    6. Hva har du gjort for å få headsettet så fargerikt, det er kjempe kult. Kan du lage en video som viser hva du har gjort?
      Bare sier det ELSKER bloggen din!

    7. Mobil med lader, Ørepropper, Leppepomade, sminkepung med parfyme, speil, concealer, pudder og kost, neglefil og pinsett. Jeg må også ha med vannflaske, ibux, nesespray, tangle teezer, frisk/tyggis, lommebok, tampong og nøkler.

    8. Hva heter fargen på isadora leppestiften? 💗 Lurer også på hva den du sa var favoritten i den Sminkekolleksjonen! Du viste en sånn da også!💛 Bra blogg💕

    9. Hver gang jeg ser slike bilder/innlegg så føler jeg meg så lite jente altså. 😛 Virker nesten som jeg er den eneste jenta som bare har med seg det absolutte nødvendige når jeg skal ut som er nøkler, bankkort og førerkort.. Veldig sjeldent jeg har med noe annet, haha. x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg