Umulig å holde seg seriøs

Som jeg nevnte litt tidligere i dag, kom søsteren min en tur til meg på besøk i går. Vi spiste en litt sen lunsj på Delicatessen, og etterpå rakk vi å ta litt antrekksbilder. Kjenner jeg savner skikkelig å ha søsteren min i nærheten, så hun kan ta bilder av meg.

Uansett hvilke jeg noensinne har jobbet med av fotografer, er det kun hun som klarer å ta slike bilder jeg liker. Merkelig ikke sant? Men, hun er jo søsteren min så hun kjenner meg såpass godt at hun vet hvordan jeg liker at bildene er. Pluss at hun tørr å fortelle meg når jeg poserer helt teit. Haha!

Når vi stod på Aker Brygge og tok bilder var det selvfølgelig en del folk som gikk forbi. Og jeg må bare le av hvor mye enkelte jenter skal glane. Mon tro om de fikk nakkesleng fordi de skulle snu seg rundt så mange ganger?

Haha, anyways. Jeg og søsteren min fikk oss en god latter, og det ble en god del “bildene som aldri kom på bloggen” bilder for å si det sånn. Klarer aldri å holde meg seriøs når vi to først begynner å tulle! 


 

Jakke – Lovelyofsweden  /  Sko – DinSko  /  Bukse – Cheap Monday  
Veske – Michael Kors  /  Genser – H&M

14 kommentarer

Siste innlegg