Mine favoritt YouTubere!

Nesten hver morgen starter jeg dagen med å spise frokost, mens jeg ser på YouTube videoer. Det har blitt en vane som jeg har hatt ganske lenge, og jeg syns det er så koselig. Opp igjennom tidende har jeg funnet mange forskjellige YouTube kanaler jeg selv liker veldig godt, og som jeg gjerne vil tipse dere om! Så kan du kose deg på fredagskvelden med noen fantastiske YouTubere!

 

Princess Joules

– Dette er en transgender kvinne, som legger ut masse kule sminketips, og historier om hvordan det er å være en transgender kvinne. Her får man både det glossy og den litt mer alvorlige siden i samfunnet. 

 

Shane Dawson

– Shane er etter min mening en av verdens morsomste komikere. Han legger ut en video hver dag på kanalen videoen under er linket til, og jeg ler alltid like godt av videoene hans. Har du en dårlig dag er dette absolutt kanalen du bør titte innom.

Brittney Lee Saunders

– Brittney er en australsk youtuber som legger ut alt fra morsomme “rants” videoer, til sminkevideoer, og storytimes. Absolutt verdt å sjekke ut! 

 

Casey Neistat

– Casey er en vlogger som bor i New York, men som reiser mye rundt i verden. Han gir mye gode business råd, og man blir veldig inspirert til å yte mer karrieremessig av å se på han. 

 

Gigi Gourgeous

– Gigi er også som Jules en transgender kvinne, og har litt den samme blandingen av videoer på sin kanal. 

 

Therese Lindgren

– Therese er en ekstremt stor svensktalende youtuber, med over 300´000 subscribers. Hun legger ut alt ifra sminkevideoer, til vlogs og storytimes. Mye morsomt!

 

Hvem er dine favoritt youtubere?

35 kommentarer

Siste innlegg