På fest er jeg…

På internett er jeg… alltid. Kanskje litt yrkesskade? Kan ikke huske sist jeg faktisk logget meg av, eller la fra meg telefonen skikkelig. Gleder meg til det blir litt finere vær ute, fordi da skal mobilen legges vekk noen timer et par ganger i uka, til fordel for frisk luft og joggetur!

På kino er jeg… egentlig ganske ofte. Per Fredrik og jeg dro veldig ofte på kino de første månedene vi var sammen. Nå har det blitt litt mindre den siste tiden, men vi drar fortsatt på kino veldig ofte. Sist vi var på kino var vi på førpremieren av Deadpool, som var sykt morsom! Den må dere se folkens!

På stranden er jeg… lykkelig. Det er få ting som er mer beroligende og deilig enn å ligge på en strand i syden (uten 94294 turister) og bare slappe av med en deilig drink. DET er livet det! 

Hos tannlegen er jeg.. altfor sjelden. Har faktisk ikke vært der siden 21 årsdagen, da jeg måtte rotfylle en tann. Så jeg burde vel kanskje ta en liten sjekk igjen snart. Men etter å ha borret 14-15 ganger, kan det vel ikke være flere hull, eller hva? Haha

Akkurat nå er jeg.. hjemme i leiligheten min. 

 snapchat er jeg… veldig flink til å følge med på andres mystory, men ikke like flink til å oppdatere min egen. Selv om jeg har dager iblant da jeg spammer hele mystoryen da. 

På kjøkkenet er jeg… litt vel lat. Man skulle trodd at siden jeg har gått kokkelinja, så ville jeg i det minste lagd noe mer enn Fjordland? Men neida, her blir det mye halvfabrikatet mat. Kanskje ikke det aller beste. Men det er vel sånn det er for de fleste tror jeg!

Bak rattet er jeg… overraskende flink. Hvem skulle trodd det liksom? Tok lappen da jeg var 18 år. Men har ikke kjørt så altfor mye de siste 2 årene siden jeg har bodd i Oslo. Men da jeg var på Kypros i sommer og måtte kjøre automatgir og på venstre side av veien for første gang, gikk det helt problemfritt!

På treningsstudio er jeg… hun som er helt i sin egen verden. Da er jeg skikkelig “in the zone” og hører på høy rockemusikk med headsett mens jeg løfter vekter. 

I klesskapet har jeg… altfor mye klær. Det er så mye klær der at jeg har måttet lagt masse oppå loftet, fordi jeg ikke har plass i garderoben. Gleder meg til den dagen jeg har større plass til klærne mine. Ah, det skal bli deilig det!

På møter er jeg… ganske ofte på grunn av jobben min. 

På tivoli er jeg.. som regel livredd for at jeg må ta karuseller. Etter at jeg hadde en vedig dårlig opplevelse med en helt sykt skummel karusell i Disneyland for et par år siden, har jeg tatt skrekken. Ingen flere karuseller på meg! Sånn bortsett fra radiobiler og veldig lite skumle karuseller da. Haha!


 

På matbutikken er jeg… veldig effektiv. Jeg vet nesten alltid på forhånd hva jeg skal ha, og jeg bruker maks 10 minutter på å storhandle. Å tusle rundt på matbutikken bare for å se på ting gjør meg helt stressa. Altså, selvfølgelig hender det at jeg bruker litt ekstra lang tid på butikken om jeg ikke har skrevet liste fra før av. Men 99% av tiden har jeg skrevet liste, og får det hele unnagjort kjapt og effektivt. 

På skolen er jeg… heldigvis ikke lengre! Gud så glad jeg er for at jeg er ferdig med skolen. Det hender at jeg fortsatt har mareritt om å gå på skolen. Rett og slett fordi jeg er så utrolig lei av alle de kjedelige fagene. For ikke å snakke om hvor stressa jeg var hver dag for at jeg skulle komme for sent. Selv om jeg 99% av gangene var førstemann i klasserommet. 

På fest er jeg… hun som alltid er blid og som tør å ta litt plass. 

 

 

Vinneren av gavekort på 1000,- kr fra luxushair ble Anne Vadder. Gratulerer!

 

 

Les også:

Den aller første gangen jeg..

8 Ting som er typisk meg

 

7 kommentarer
    1. Hei. Dette innlegget var så gøy, lurte på om du kunne ha flere sånne innlegg men en TMI tag hvor du svarer på spørsmål om deg selv.
      Elsker deg Stina.
      Du er SUPER!!!
      Førstemann til å kommentere.

    2. hehe, morsomt å lese dette! ganske mye nytt og vite om deg:D
      Men en ting jeg lurer litt på, ble litt nysgjerrig jeg da! jeg lurte på hvorfor du er så redd for å ta karuseller!? kan du fortelle hva som skjedde? den dårlig opplevelsen?

    3. Hei 🙂 Kunne du laget en video om hvordan du vasker håret med extensions i? Og hvilke produkter du bruker for å holde det så fint? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg