Siden sist..

Er det en ting jeg må sjekke flere ganger om dagen, så er det snapchat. Jeg bare elsker den appen! Det er så gøy å følge med på hva venner og kjente legger ut. Jeg prøver selv å oppdatere snapchat så ofte jeg kan, så dere får fulgt med på hva som skjer i livet mitt. Enda morsommere er at over 16’000 av dere følger meg der nå. Stas! Om du ikke allerede følger meg, er det bare å legge meg til. Heter stinablogg.


Siden jeg elsker å følge med på andre på snapchat, vil jeg gjerne at du forteller meg hvilke snapchattere som er dine favoritter. Er jo ikke akkurat så lett å finne nye kule kontoer, så jeg trenger masse tips fra dere!

 

20 kommentarer
    1. Din,hannamartine,Celinakarine,Agneslovise og Annarasmussen❤️ Og jeg vet at Celina er superaktiv❤️

    2. Jeg følger deg på snap, Amalie Olsen, Celina Karine, Ages Lovise, Rebekka Andrine, Bea (Beasverden på YouTube), Og Emma Bråthen.

    3. Hvordan lager du header til blogg og youtube?? Har macbook jeg også, men har aldri greid å finne ut av det 🙁

    4. Min favoritt snapchat-konto er espenhilton (og deg da<3) ELSKER blogginleggene dine det gjør verdagen min helt super<3 Du er kjempe fin med eller uten sminke syntes jeg<3 Hilsen en stor fan<3

    5. Jennakermarbles og juliensolo, de er så sykt morsomme. Skjekk gjerne ut hallays også(min Snapchat), fokuserer på humor, og litt sminke, mest humor 🙂

    6. Jeg er og en av de som elsker å se på snap’n til folk 🙂
      Alltid like spent på hva du sender meg 🙂 det er veldig moro å følge deg:-)

    7. Blippolini: Stian blipp
      Carobergeriksen: Caroline Berg Eriksen
      Cyreneq
      Ellen: Ellen degereres
      Fallontonight: Jimmy fallon
      Famousharm: Vegard harm
      Mortenhegseth: Morten hegseth
      Morgansulele: Morgan sulele
      Wearefivesos: 5 seconde of summer
      Vgtvrampelys
      Teenvogue
      Sophizzleyo: Sophia Elise
      Kylizzlemynizzle: kylie jenner
      Isabelsraad: Isabel raad
      Jennyskavelancom
      Mine 15 beste på Snapchat

    8. Jeg liker å følge: benzo33 (Ashley Benson) og officialshaym (Shay Mitchell) Begge spiller i Pretty Little Liars😻 Og så liker jeg å følge deg, Stina👍🏻

    9. Jeg vil at du føllger meg men det er ditt valg😘Jeg er ikke så gamle du har en fin blogg 😍 Sc johannasvestad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg