Stina tester: Matte lipstick H&M

Tenkte jeg kunne vise dere et av produktene jeg kjøpte da jeg var på shopping med Nora. Nemlig en matte leppestift fra H&M. Jeg må bare si at jeg elsker den! Fargen er så fin, og passer perfekt om man har blå øyne. Pluss at den er litt kald i fargen, så den passer perfekt til meg som har gul undertone i huden.

Konsistensen på den er også veldig bra. Selv om det er matt, blir den ikke klumpete slik som andre matte leppestifter ofte kan bli. Den holder seg fint på leppene, og fargen sitter bra! Absolutt å anbefale. 

Fargen heter #202 Route 66

Fin farge, ikke sant?

19 kommentarer
    1. Nydelig leppestift!
      Synd jeg selv har brune øyne… Jeg er alltid så usikker på om hva slags leppestift farger som kler meg, annet enn knall rød og knall rosa (jeg har ganske fyldige lepper i tillegg). Jeg har liksom aldri turt å prøve ut særlig da jeg hater testere på butikken. Synes rett og slett det er ekkelt! Og slike tutorials på nett hjelper meg lite også, da fargen på øynene mine er ganske spesiell.. klarer liksom ikke sette fingeren på hvilken farge de faktisk er dersom man ser de close up.

    2. Line: Skjønner deg godt der! Farger er veldig vanskelig å finne. Og det er jo umulig å teste de ut i butikken, annet enn på håndflaten. Men jeg vil anbefale deg å teste ut noen i lillatoner, og se om det passer. Det pleier å være veldig fint til brune øyne 🙂

    3. Wow, Stina! Den fargen her kledde du så bra! Du burde virkelig begynne å bruke slike leppestifter. Babe!!

    4. Åh, så fin farge! Jeg elsker leppestift, selv om jeg bruker det alt for sjelden. Mine favoritter er rød- eller brunfargede leppestifter, men det er gøy å teste ut andre ting også. Mørk-lilla er blitt en ny favoritt hos meg! Jeg har ganske mørke brune øyne, men det funker fint med brune lepper – i alle fall om jeg også har litt brun sminke på øynene. Jeg synest i alle fall det er fint 🙂 Ha en fin fredag, og en god helg!

    5. Åå, fin farge😍 Vis du liker den, MÅÅ du prøve liplinern. På hånda sitter den i tre dager, men på leppene sitter den omtrent 3 timer. Da kan man spise, drikke og lignende

    6. Jeg var nettopp innom h&m og kjøpte diverse sminkesaker. Jeg vurderte en matte leppestift, men ville først bli sikker på hvilken farge jeg kunne tenke meg. Dette innlegget var jo midt i blinken for meg, den fargen var jo superfin! Kanskje må jeg rett og slett løpe innom etter jobb å sikre meg den, hihi 🙂
      God helg og takk for hjelpen <3

    7. Hei, Jeg lurte bare på hvor du ser
      the kardashians, sånn etter at episoden
      er ferdig. Elsker programmet
      Men jeg har lange dager på skolen og
      masse lekser, så jeg får ikke alltid med meg
      De nye episodene.

    8. synes du burde bruke lipliner rundt og det eller primer under, ser liksom ut som at leppene dine blør om du skjønner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg