Rosa hår!

Jeg har bestilt mye rart på eBay igjennom tidende, men dette tror jeg må være den mest morsomme tingen noensinne! Nemlig en rosa parykk! Jeg har jo hatt brunt hår hele livet litt, med unntakk av et døgn som søsteren min prøvde å gjøre meg blond og jeg endte opp som en gulrot. Så derfor ville jeg se hvordan jeg så ut med en helt ny farge. Jeg har jo prøvd blonde parykker før, og det ble virkelig ikke fint.. Rosa derimot. Hmm.. Ikke helt sikker på denne heller! Men litt bedre enn blondt i alle fall.

Det er så rart å se hvor mye en hårfarge har å si på hvordan man ser ut. Jeg ser jo nesten ut som en helt annet menneske jo! Ganske sprøttt egentlig! Det eneste jeg vet er at jeg definitvt kommer til å fortsette og ha mørkebrunt hår. Det er det som er mest “meg” og ser finest ut, syns nå jeg da. Syns forresten parykken var av sykt dårlig kvalitet, så gidder ikke linke den engang. Haha!

 

Hva syns du? Kledde jeg rosa hår? Eller så det helt rart ut?

 

69 kommentarer

Siste innlegg