Video: Kjæreste Q&A med PelleK

For to uker la jeg ut en boyfriend tag med Per Fredrik her på bloggen. Den har faktisk blitt sett over 90´000 ganger allerede. Så det er ingen tvil om at den falt i smak hos dere! Rett etter at vi hadde spilt inn forrige video, spurte vi dere på snapchat om spørsmål som vi kunne svare på i en ny video, og de spørsmålene får dere svar på i denne videoen!

Noen av spørsmålene er; Skal vi ha barn? Planlegger vi å flytte sammen? Hva er det rareste vi har opplevd sammen? Hvordan ville Per Fredrik beskrevet meg? Og mye mer! Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om du vil at vi skal lage flere videoer sammen!

23 kommentarer
    1. Jaaa👍🏼👍🏼👍🏼💜💜💜💜 dere er såååå søte sammen🎀🎀 og dere passer sammen og😍😍😘😘😘😘😘😘

    2. Utrolig herlig å se på, dere virker så lykkelige <3 Mener ikke å hakke på dere, men biff hver kveld? Her i huset spiser vi sjelden mer enn et par kjøttmiddager i uka. Og biff svært sjelden. Viktig å tenke på miljøet! Uansett kjempefin video.

    3. Det er så utrolig herlig å se videoer med dere sammen, vil så gjerne se MANGE flere! Gjerne videoblogge en hel dag fra da du møter og skal ha en hel dag med Per Fredrik om hva dere gjør når dere er sammen <3 Det hadde vært kjempe spennende!

    4. Nå har vi sittet og sett videoen sammen <3<3 Ting må har forandret seg. Har du ikke i mot skoene til PelleK, dere var vel innpå det i forrige video. Litt søtt at PelleK sier ho (hun) det gjøre min kjære også, som er fra Tønsberg, hi hi. Kjempekos med video av et par som elsker hverandre til 11, vi regner oss som 110 😀 Take care<3<3

    5. Iiiik! Unnskyld meg, Stina at jeg hyler ut sånn..Ikke at du hører meg siden du er flere mil unna, hehe! Men at DU svarer “lille meg” på min kommentar, jeg tror jeg holder på å dø på meg! Ser så opp til deg og håper å bli en blogger som deg en vakker dag! Mitt største bloggforbilde er deg og grunnen til det er fordi du er den eneste toppbloggeren som ikke skriver om å legge seg under kniven <3 Vær det fantastiske mennesket du er og stå på! You rock my world, girl!

    6. Det du har klistra på bordet ditt, kor du har kjøpt det henne? Hugser du hadde en video av det, men finner den ikkje..

    7. Hei, jeg bor i sandefjord, og jeg ville bare si at neste gang du og pelleK er i sandefjord, hvis dere har tid, så burde du spørre han om dere kan dra på Buddy (dyrebutikken) å hilse på ludvik, hvis dere ikke har gjort det allerede da. Elsker bloggen og deg, du inspirerer meg og motiverer meg, og jeg har lest mange andre blogger, men ingen er no spennene eller morsomr for meg, hvertfall ikke nesten alle innleggene, med din blogg, er kjempe bra, jeg føler at du skriver det til meg, og du hjelper meg veldig mye❤️❤️❤️❤️

    8. Jeg også HATER føtter og er dritredd fugler så jeg vil tørre å påstå at det ikke er sååå merklig😅 Dere er søte sammen!

    9. Jeg er så sykt enig ang det med fugler. Jeg er livredd for dem…. En gang var jeg på jobb også fløy det en fugel inn…. Jeg holdt på å dø😱
      Dere er herlige sammen ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg