Vinn gavekort på hair extensions!

// annonse

Endelig kan jeg fortelle dere om håret mitt! Som dere har kanskje fått med dere har jeg i noen måneder testet ut et nytt merke innenfor hair extensions. Merket er allerede veldig godt etablert i Norge, men siden jeg ikke har brukt det før ville jeg teste det ut skikkelig før jeg skrev noe om det. Merket er Luxushair, og det er helt fantastisk! Jeg elsker håret, og i videoen under kan du se masse mer informasjon + før / etter av håret. 

Kort info:

HER finner du håret jeg bruker. Jeg har 3 pakker ala 30 biter i hver pakke. Hver pakke koster kun 1500,- kr! De har også rask leveringstid, så det er et stort pluss!

Luxushair har også et stort fargekart, som gjør det enkelt for deg å finne ut hvilken farge som passer deg best. Fargekartet finner du HER. I tillegg kan du klikke inn på hver enkelt farge for å finne hvilke produkter fargen er tilgjengelig i. 

 

Nå kan du vinne et gavekort på 1000,- kr fra Luxushair. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegget, med mailaddressen din, og du er med i trekningen! Ekstra stort pluss om du liker Luxushair på facebook HER, og følger de på instagram HER. Konkurransen avsluttes 8 mars.

 

434 kommentarer

Siste innlegg