Derfor elsker jeg snapchat!

Det føles nesten litt sånn “long time – no see” nå, fordi jeg ikke blogget i går. Utrolig hvor lenge ting føles ut når det er i bloggverdenen. Uansett, grunnen til at jeg ikke blogget i går var rett og slett fordi jeg hadde null inspirasjon. Det hender iblant at hodet mitt sier helt stopp, og da må jeg ta en dag fri.

Utover kvelden la jeg ut en snap på mystory (heter stinablogg på snapchat), og spurte dere om hva dere ville lese på bloggen min. En time etterpå, og jeg hadde fått inn haugevis med gode ideer og laget en lang liste med innlegg jeg skal skrive! Wow, å få hjelp av dere på snapchat er helt fantastisk!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tok noen selfies mens jeg var ute og gjorde et par ærender tidligere i dag, sånn at dere kunne få se hårfargen min i dagslys. Har nettopp satt i nye extensions, og jeg elsker de! Syns det er så fint at det blir litt spill i håret med litt forskjellige hårfarger! Har forresten laget video i dag, som kommer ut til uken der jeg forteller alt om håret mitt!
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Anyways, håper dere får en fin lørdag!

17 kommentarer

Siste innlegg