Når man endelig får det til!

Den siste tiden har jeg kommet inn i en skikkelig god rutine når det kommer til bloggen. Jeg føler jeg får unnagjort så mye mer enn hva jeg klarte før. For et år siden ville jeg på en effektiv dag klart å jobbet bittelitt, og det var det. Da var det kanskje å ta antrekksbilder og svare på et par mailer. Resten av tiden gikk bort til så utrolig mye surr. Dere som studerer eller har hjemmekontor, kjenner dere sikker altfor godt igjen i det at facebook tar over litt for mye noen ganger.

Men i det siste har jeg endelig blitt skikkelig strukturert føler jeg. Endelig klarer jeg å jobbe slik som jeg skal, og får gjort ting til tide. Så det kjenner jeg at jeg er veldig glad for! En fantastisk følelse å ikke gå rundt med konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarte å blogge bra eller nok. Nå føler jeg endelig at ting går bra, så da må jeg gi meg selv en liten klapp på skulderen. Viktig å rose seg selv noen ganger dere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anyways, nå skal jeg ut og kjøpe litt lunsj. I dag blir det sushi og det kjenner jeg at ikke kommer et sekund for sent. Gud så sulten jeg er nå! Også må jeg innom et par steder og gjøre et par ærender mens jeg først er igang. Så er det tilbake hit igjen og fortsette med tidenes lengste to-do liste! Ønsk meg lykke til med den! Whoop whoop! 


 

15 kommentarer

Siste innlegg