Ukens spørsmål #97

Er du ikke redd for at bilder av deg skal bli misbrukt?
– Jeg var det før. Da poppet det opp falske profiler av meg overalt, spesielt fra øst-europeiske land. Men nå har det heldigvis roet seg ned, så da tenker jeg ikke noe spesielt på det. Men selvfølgelig, er det jo ubehagelig når mine bilder blir misbrukt. Men det er en av ulempene man må vende seg til når man legger ut bilder av seg selv på nett, enten man er blogger eller ikke. Heldigvis så har jeg såpass mange følgere rundt på sosiale medier, at hvis bildene mine blir misbrukt får jeg vite om det fort, og det blir fjernet. 


 

Jeg har fulgt bloggen din lenge og liker den godt for du virker som en jente med egne meninger. Jeg liker folk med egne meninger og ikke redd for å si dem. Men i det siste synes jeg du har blogget mindre enn vanlig. Er det pga Per Fedrik?
– Så hyggelig å høre at du liker bloggen min! I det siste har jeg prøvd å legge mer tid i hvert innlegg, sånn at det heller blir kvalitet fremfor kvantitet. Og da sier det jo seg selv at man ikke rekker å skrive like mange innlegg + at det å ha kjæreste opptar selvfølgelig litt tid. Men det er mest fordi jeg selv heller vil publisere 2 innlegg hver dag som jeg faktisk syns er bra, enn 3-4 halvdårlige. 

 

Hvordan tar du så bra bilder? Jeg har canon eos 100 d, men finner ikke ut av hvordan jeg skal få bra bilder
– Flere års erfaring. Rett og slett. Det er en ting som heter “øvelse gjør mester”, og det er definitivt det som har vært greia hos meg. Jeg er fortsatt ikke sykt flink til å ta bilder, og har fortsatt masse igjen å lære. Men siden jeg startet å blogge har jeg lært masse triks her og der, som har gjort at jeg har blitt flinkere. Også hjelper det å ha bra fotoutstyr. Jeg kan godt lage et eget innlegg om fotoutstyret mitt, om dere vil det?


 

Hvorfor går du ofte med magetopp? Er det fordi at du liker å vise fram magen din, eller fordi at du bare synes at det er fint? Digger bloggen. Du er mitt forbilde<3
– Hehe! Jeg er veldig sommer menneske. Jeg elsker å gå med magetopper og highwaist shortser, og skulle ønske det var varmt nok i Norge til at jeg kunne gått med det hele tiden. Det er jo så sykt behagelig og fint! 


 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– Vi har vært offisielt sammen i litt over 2 måneder, men ble egentlig sammen for 5 måneder siden. Uæh, det har gått fort!

Hei, kanskje et litt dumt spørsmål.. Men om du får barn (i nærmeste framtid) kommer du da til å bli en “mammablogger” istede?
– Hvis jeg noensinne kommer til å få barn mens jeg fortsatt blogger, kommer nok barnet / barna til å være en del av bloggen. Men ville nok aldri byttet helt om til en ren mammablogg. Det ville ikke ha vært helt meg tror jeg. Syns liksom ikke det er så interessant å skrive om bleier, babymat og andre babyting. 
 

Har du link til topp/ bodyen din? Den sorte med snor. 
– Det har jeg! Den kan kjøpes HER. (reklamelink)

 

Bildet som ble tatt 16.mai.2014 slik du hadde ombre håret ditt før, kommer du noen gang til å ha det igjen?:-) Det kledde deg veldig! Love you!
– Hmm.. Tviler egentlig! Det var veldig fint de to første ukene, så ble det litt misfarget av solen, og så helt fælt ut. Pluss at det var sykt vanskelig å matche klær med det håret. Det var bokstavelig talt nesten ingen topper jeg følte jeg kunne bruke. Men hvem vet? Kanskje jeg endrer det tilbake en dag..

 

Har du noe tips til bra restauranter i Oslo? Helst ikke så veldig langt fra Karl Johan eller fra Nationaltheatret. 
– Hmm.. På Aker Brygge ligger noen av mine favoritter. Det er nesten rett ved Nationaltheatret og i nærheten av Karl Johan. Mine favoritter der er Olivia (italiensk pizza og pasta), TGI Fridays (amerikanske hamburgere) og Delicatessen (spansk tapas). 

 

Jeg lurte på om du kunne lage en ny video på hvordan du vasker sminkekostene dine. Bruker du fortsatt olje og salo?
– Jeg vasker de fortsatt på samme måte som før. Har prøvd å vaske de med shampo, sminkekost rens fra diverse merker, men ingenting gjør kostene skikkelig rene samtidig som de blir bløte. Så det er zalo og olje som fungerer best for min del! Sikkert en del makeup artister som vrir seg i stolen nå. Men det er i alle fall det som etter min erfaring fungerer best. Måten jeg gjør det på kan du se i videoen under!

 

 

Har du bare gått på videregående og har du studert noe etter det?
– Jeg har gått hele videregående ferdig. Så det er helt fullført, så jeg kan begynne på høyere utdanning om jeg en dag ønsker det. Men akkurat nå er ikke det noe jeg har behov for, eller ønsker. Så jeg har lagt det litt på hylla. Hehe!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

45 kommentarer
    1. hvor mye tar du i knebøy? både maks og hva du trener med
      ^ det samme spm bare ang benkpress
      klarer du å ta pullups, (hvor mange?)
      trener P.F?
      løper du ofte
      intervall eller langkjøring
      Digger ukens spm!!

    2. Vil gjerne høre litt om ditt fotoutstyr, og hvordan du tar bilder! Husker du laget en video om det en gang, men finner den ikke igjen.. Kanskje du kan legge ved en link til den videoen, om du blir å lage et slikt innlegg? 🙂 Ha en forsatt fin søndag 🙂

    3. Hei Stina
      Stor fan av bloggen din og deg. Jeg lurer på noen ting.
      1. Liker du merket Victoria’s secret, og hvis du gjør det, hva kjøper du der??
      2. Tror du at du noen gang vil bli lei av å blogge??

    4. Hvordan føler du selv at du er som blogger? Er du enig i at du kan virke overfladisk og barnslig, eller syns du at du opptrer voksent og disent?

    5. Så bra innlegg , Kan du ha et innlegg der du skriver hva vi kan spise etter trening eller før trening Siden det hadde vært så bra å vite hva man kan spise før og etter man har trent , Ha en super fin dag videre , du er så perfekt stina 🙂

    6. Har du noen tips til hva man kan gjøre for å få bedre selvtillit?
      Jeg har exem og kan ikke bruke sminke, så jeg kan ikke si at jeg føler meg like fin som de andre på skolen. Det er kunn få tall som ikke bruker sminke på skolen og jeg er en av de, og det tærer litt på selvtilliten

    7. Bra svart 🙂
      Jeg lurte på hva det er lurt å ha på og ha med seg på skolen, jeg sliter hver deg å finne noe jeg skal none å ha på meg. Hva er det lurt å ha med seg i tilleg til skole saker å skolemat???

    8. Gode svar og takk for at du svarte på mitt:) Og jeg er enig. Kvalitet fremfor kvantitet. Derfor blogger ikke jeg heller hver dag. Sørger for ca fire-fem innlegg pr. uke istedet. Keep up the good work:)

    9. Lurte på en ting, haha, sikkert litt teit. Men er du like “menneskelig” som oss “vanlige” folk? Vasker du dine egne klær f.eks? Kan du stå en dag og skrubbe ned kjøleskapet liksom? Eller har du folk som gjør alle slike kjedelige hverdagsting for deg? Har lært så mye nyttig gjennom bloggen din, helt enig i det med kvalitet før kvantitet 😉

    10. Litt rart spørsmål men hvor er egt Foreldrene dine? Og hvordan ser dem ut har ikke sett dem før. Har du et bilde av deg?

    11. hva syns du om the kardashians? kim kardashian, khloe kardashian, kourtney kardashian + kendall and kylie jenner?

    12. Hei, Stina! Jeg bare lurer på hvordan du startet bloggen din, og hvordan var det for meg å starte? Fikk du masse hate eller fort lesere? Digger deg og bloggen din💕💕 love you Stina!!

    13. Heidu! Har lest å prøvd å funnet ut hvilket kamera du bruker til å filme din youtube-videoer, men lykkes ikke 🙁 Har veldig lyst til å skaffe meg ett nytt kamera å har hørt at du skryter veldig av ditt, pluss at jeg ser at kvaliteten på det er kjempebra! 😀 Hvilket kamera bruker du? 😀 heh!

    14. Hei! Lurte på hvordan deg og kjæresten din ble sammen? Spurte han deg, eller ble dere bare enige om dere var kjærester?

    15. Hei, jeg så et bilde i dag hvor TCMN hadde samme topp som deg den hvite magetoppen som du hadde på deg i inlegget “absurde ting jenter gjør får utseendet”.
      Bryr du deg om noen andre kjente bloggere har samme klær som deg?
      PS: den så MYE bedre ut på deg!<3

    16. vil veldig gjerne høre om fotoutstyr, spesielt belysning! har du et sånt “ring light” som jeg vet at fere youtubere bruker?

    17. Korleis skrubber du huden og kroppen din, fordi eg har lurt på det lenge. Og eg lurer på korleis du gjer det, du har ganske mange gode forslag. Eg elsker bare bloggen din kjempe mykje. Og du er også mitt forbilde! LOVE YOU!

    18. 1. Hvilke blogger leser du?
      2. Skal du gjøre noe spesielt med ukens spørsmål #100?
      3. Kan du vlogge en dag? Vet du la ut vlogs i august eller noe sånt, men jeg vil gjerne se hva du gjør en vanlig dag nå på vinteren.
      Elsker ukens spørsmål! <3
      Håper spørsmålene mine kom med!
      (Sorry hvis det er skrivefeil)
      <3 <3 <3

    19. Stina: den lace up body–hvordan kjennes den i materiellet? Jeg vil kjøpe den men jeg er mellom S og M! Er litt redd å kjøpe størrelse som ikke passer! Er den stretchy top?

    20. Hva er dine beste tips for å få flere lesere?
      Kunne du laget en sånn “behind the scenes” når du tar bilder av deg selv osv? Hvordan du gjør det? Hvordan du stiller inn kameraet osv?
      Hvordan promoterte du bloggen din når du startet?

    21. Den bodyen du linket til i innlegget er ikke den du har på bildet..:/ Den du har på deg har andre “fester” der tråen går.. Er det nelly som har endret på sin body, eller har du linket oss til feil nettside?:)

    22. den bodyen/toppen du linket til fra nelly lignet ikke i det hele tatt på den du hadde på deg på bildet. så jeg tror ikke det er den samme! Den du har på deg var så my finere, og stoffet ser anderledes ut, samt de ringene gjennom snøret… hvor kan jeg kjøpe samme topp som deg??

    23. Digger bloggen din!
      Jeg lurte på om du har noen forslag til hva man kan gjøre på en overnatting med bestevennen sin, om man ikke kommer på noe? Vi har gjort alt gøy vi kan finne på, så vi trenger noen nye tips👍🏼

    24. Elsker deg og bloggen!<3 Du er forbildet mitt!<3 Jeg lurte paa hvordan du gaar gjennom verdagen med saa lange og flotte negler! 🙂
      Hilsen Ida 11 aar 🙂 (Jeg har en amerikansk pc...)

    25. Tenker du på etisk handel når du kjøper ting på ebay? Som du sikkert skjønner kan ikke de som lager dette får så godt betalt når du betaler 4,8,10,20 kroner for noe som hjemme hær koster 150kr. Itilleg til at dette er send fra kina, usa osv.

    26. Kunne du tenke deg å gå noen måneder uten exstaitions (aner ikke hvordan det skrives) bare for å teste ut det å ha kort hår? Du kler begge deler sykt godt! 💜
      Elsker deg Stina, du er et stort forbilde❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg