Ukens spørsmål #96

Har du noen gang vurdert å ta operasjoner for å forandre på utseendet eller kroppen? Og kjenner du noen som har gjort det?
– Da jeg var yngre vurderte jeg veldig å ta silikon. Men etterhvert fikk jeg større pupper med alderen, pluss at jeg vokste tanken om gigantiske pupper fra meg. Vurderte også på et punkt og ta restylane i leppene, men ombestemte meg heldigvis. Jeg kommer nok til å gjøre noe når jeg blir eldre, for å motvirke rynker og lignende. Men ja, ingenting mer enn det. Jeg kjenner en del jenter som har tatt silikon og restylane ja. I min bransje er det nesten mer vanlig å ha operert, enn ikke å ha gjort det. 

 

Har du fått en mer rocka stil etter du fikk kjæreste? ser han og har en rocka stil =) drit kult
– Jeg tørr nok å være mer rocka nå enn før jeg ble sammen med Per Fredrik. Fra langt tilbake er jeg jo egentlig ganske rocka, og min favorittartist hele livet har alltid vært Marilyn Manson. Men de siste årene har jeg ikke helt følt for å være så veldig rocka i klesstilen. Men nå syns jeg det er litt gøy og befriende å være det! Men jeg bytter jo fortsatt på stiler da, så den ene dagen er jeg veldig rosa av meg, og den neste er jeg veldig rocka!


Motiverer haterene deg med med bloggen eller bryr du deg ikke?
– Som regel hvis jeg får en hatkommentar sletter jeg den, også tenker jeg ikke mer på det. Derfor kan jeg virkelig ikke si at hatkommentarer motiverer meg. Det eneste hatkommentarer gjør meg, er at jeg enten får en god latter (fordi folk skriver helt latterlige og absurde ting noen ganger), eller så blir jeg trist på deres vegne at de kan få seg selv til å skrive slike ting. 

 

Hvilken app bruker du til å lage thumbnail til videoer med?
– Jeg bruker picmonkey.com. De har masse kule ting man kan legge på fra tekst, til små bilder, til farger, osv. Anbefales virkelig om du vil lage thumbnails, men også om du vil redigere vanlige bilder. 

 

Hvor mye i løpet av dagen jobber du?
– Det kommer veldig ann på. På en vanlig arbeidsdag sitter jeg fort 10-12 timer og jobber. Men den siste tiden har jeg prioritert kjæresten veldig mye, og da blir det litt mindre jobb. Men nå skal det sies at jeg jobber lørdager og søndager, i tillegg til resten av uka. Så litt “fri” må jeg ta for at jeg ikke skal overjobbe meg selv. 

 

Spiser du godteri, isåfall hvor mye?
– Jeg har som regel en dag i uka da jeg spiser godteri. Men da er det typ en halv pose m, eller litt potetgull. Ikke noe vits i å sluke alt godteriet man kan finne bare fordi man har godteridag liksom. Men på hverdagen prøver jeg å holde meg til sunnere alternativer, dersom søtsuget skulle komme!

Har du snusa, isåfall hvor lenge gjorde du det?
– Jeg gjorde det en kort periode da jeg gikk på ungdomsskolen. Men jeg ble aldri hekta, og syntes aldri noe spesielt om det. Den dagen i dag syns jeg bare snus er ekkelt, og grøsser bare av tanken. Verste jeg vet er når jeg sitter ved siden av noen på bussen / kino / restaurant osv, og de åpner en snusboks og lar lukta sige ut lenge. Usj! Da blir jeg helt dårlig. Lukter jo så sykt ekkelt!

Hvordan får du lang tekst på snapchat? Jeg kunne det, men jeg har helt glemt det av!
– Gå inn på notater på mobilen din, og trykk på enter et par ganger. Så kopierer du det inn i skrivefeltet på snapchat. Og voila, du kan skrive masse!

 

Har du vurdert å skaffe deg bil?
– Så lenge jeg bor i Oslo, nei. Men vi får jo se hvor lenge jeg blir boende her i byen. Tihiii!

Hva synes du om at homofile bruker sminke, eller gutter for den saks skyld?
– Jeg syns at alle skal få lov å bruke så mye sminke de bare vil. Om man er gutt og har masse kviser, eller veldig rødlig hud, er det helt fair om man vil bruke litt sminke for å dekke over det. Vi jenter gjør jo det, så hvorfor skal ikke gutta også få lov? Ja til likestilling når det kommer til sminke!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

27 kommentarer
    1. Jeg har fulgt bloggen din lenge og liker den godt for du virker som en jente med egne meninger. Jeg liker folk med egne meninger og ikke redd for å si dem. Men i det siste synes jeg du har blogget mindre enn vanlig. Er det pga Per Fedrik?

    2. Mener du det blir for mye med 1 liten skål is og en liten skål med godteri fredag og lørdag? Jeg klarer virkelig ikke å bare holde meg til en dag i uka, men føler det går ganske greit siden føler ikke at 1 liten skål med is og 1 liten skål med godteri er så veldig mye… Jeg prøver å gå ned i vekt så..

    3. Kjempeflotte svar!
      Jeg ELKSER at vi kan stille deg spørsmål, kan du fortsette med det når du har pasert 100!? Vi lærer mye om deg når vi leser dette! 🙂

    4. Hei! Har du noen gang tatt Kiel feria? Kunne du tenke deg og ta den engang?? Du er verdens beste blogger😘💕

    5. Jeg blir virkelig glad over at du skiller deg litt ut sammenlignet med de andre på topplista. Det er nok ikke så mange som ikke legger seg under kniven så fort de kan, og enda færre som frivillig kler på seg skinnjakke med nagler. Og ikke minst, du prøver nye ting uten å skamme deg! Jeg la merke til bildet Per Fredrik la ut på instagrammen sin, der dere poserer i cosplay-kostymer, og DET digger jeg! Ser ikke for meg fotballfrue gjøre det liksom 🙂 Stå på!

    6. Hei, kjempe bra blogg💎 Tror du du kan ha morgenrutinen? Vet du har hatt det ,men det er så inspirerende å se på!

    7. Hei Stina❤️ Har vert på “ferie” i Oslo i helgen, og jeg må si at når jeg har vert inne i byen har jeg hatt øynene oppe å prøvd å se etter deg😂❤️😅 Haha, ja, Oslo er stort men lixom du er mitt største forbilde så jeg måtte jo liksom se etter deg❤️😘 Bare jeg såg en jente med mørkt langt hår fikk jeg et lite håp, men det var jo alderi deg da…😥❤️😘😂😂💕 men Stina jeg vil bare at du skal vite at visst du har en dårlig dag må du tenke på at jeg som sitter her og ikke kjenner deg, har alderi møtt eller snakka med deg eller noe sont, virkelig ELSKER deg og du er mitt største forbilde❤️❤️ Jeg ser på deg at du er en god person😘 Stina du er bare best❤️ Elsker deg❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕

    8. Hei, kanskje et litt dumt spørsmål.. Men om du får barn (i nærmeste framtid) kommer du da til å bli en “mammablogger” istede?
      Ælske bloggen din!😚❤️

    9. Hei Stina jeg lurte på om hvordan du synes den grønne og rosa lysende neilelakkene fungerte har ikke sett en anmeldelse så håper du kan skrive om det i ukens spørsmål💚💗

    10. Hvor kjøper du klærne dine ?
      Kan du å Per Fredrik lage en video sammen?
      Hvordan tar du så bra bilder? Jeg har canon eos 100 d, men finner ikke utav hvordan jeg skal få bra bilder
      Om bloggen er jobben din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg