Tidlig Valentinesfeiring!

I dag har Per Fredrik og jeg vært på Farris bad i Larvik på litt spabehandling. Som en litt forsinket bursdagsgave fra P.F, og en tidlig Valentinesfeiring. Hvor søt er ikke han liksom? Vi testet ut et par forskjellige behandlinger. Blant annet noe som het “float” som var at man la i et slags badekar oppå plastikk, med masse vann under. For å være ærlig skjønte jeg ikke helt greia med akkurat den behandlingen. Den gjorde ikke noe, og man følte seg ikke vektløs heller. Men, massasjen vi fikk var veldig god. Det var rygg- og nakkemassasje som var helt fantastisk for min veldig vonde nakke. Så det var veldig deilig! Kjente jeg ble helt lost etter behandlingen. Her snakker vi skikkelig sigen og happy. Haha! 

Nå skal vi straks lage litt middag her hjemme hos P.F, også se på senkveld og kose oss. Vårt kjære vennepar Staysman og Tina er med på Senkveld i dag, siden de giftet seg for ikke så lenge siden. Der hele giftemålet var senkveld surprise. Både P.F og jeg var i bryllupet, bildene derfra kan du forresten se HER. Håper dere får en fin fredagskveld!

 

19 kommentarer

Siste innlegg