Ikke så jævla lett

Er det en ting som er irriterende med å være blogger, er at man ofte kan få hodespreng. Er jeg for eksempel veldig flink til å jobbe den ene dagen, er hodet mitt helt sprengt dagen etterpå. I dag er en sånn dag. I går og dagen før der spilte jeg inn masse youtube videoer, planla 5 andre videoer, og mye mer. Sånt sprenger hodet mitt helt av. Det er som at all kreativiteten bare blir helt borte om man er litt for flink til å jobbe en dag. Ah, hvorfor kunne jeg ikke kommet opp med innlegg jeg selv er fornøyd med hver dag? Føler meg seriøst som verdens dårligste blogger når jeg ikke klarer å gjøre jobben min.

Til dere som bare; åh, det er sååå lett å blogge. Det er jo bare å skrive noen linjer, også ruller penga inn og leserne er superhappy. Dere tar så jævlig feil. I dag sprenger hodet mitt og jeg klarer ikke jobbe ordentlig. Skulle ønske jeg bare kunne finne en måte å koble vekk de tingene jeg tenker på som bruker opp hjerneplass. Aff, nei, ikke lett å være rosablogger med for lite hjerneplass. Haha! Livet er hardt ass. Nei, uff. Nå må jeg slutte og snakke piss her. Anyways, ha en fin kveld folkens. Nå legger jeg den dustehjernen min på lading. 

 

33 kommentarer
    1. Jeg tror mange forstår deg veldig godt. Men du er en super god blogger som er full av ideer. Så stå på! Men lurte på en ting. Hva er din og PelleKs favoritt farge?

    2. Aldri en bra følelse når det virker som hjernen bare har tatt ferie!! Krysser fingrene får at hode og kropp er tilbake med litt mer motivasjon i morgen 😀

    3. Kjenner meg igjen. Jeg hadde en periode i fjor hvor jeg lagde en god del YouTube videoer, 3 i uken i en periode før det føltes ut som at jeg kræsjet i en murvegg.
      Kanskje det hadde vært en ide for deg å fordele kreativiteten litt?
      Uansett, jeg støtter deg 🙂

    4. Det går helt fint Stina! Skjønner det, er blogger selv. Har ganske få innlegg selv. Vanskelig å finne på! Kanskje du kan ha sånn gjesteinnlegg hvor du inviterer noen av vennene dine, Donna og Pelle osv. Også stiller du de spørsmål om deg selv som de skal svare på. Sånn at det er de som skriver på bloggen.

    5. Åå :/ Stina jeg forstår deg veldig godt!!! Sånt skjer med ganske mange bloggere også tror jeg!! og ikke bare deg!!<33 Du er en utrolig flink blogger, med mange gode og fine ideer som folk elsker å lese! Stå på!! Du er en helt utrolig person! Hjernen din trenger nok bare en liten pause Heeh :))

    6. Det er ikke lett å være blogger 🙁
      Merker jo det selv, selv om jeg ikke er toppblogger, men jeg har ofte klare planer på blogginnlegg, både 1 og 2 uker i forveien 🙂
      Hvil deg også kommer du sterkere tilbake 🙂

    7. Hei! Jeg skal kjøpe kahler vase til min mor i morsdagsgave, og lurte på hvilken størrelse du har og hvor mange pakker med roser du bruker i den? Hadde satt pris på svar😊

    8. Know the feeling! Len deg tilbake, ta deg noe varmt å drikke og slapp av. Vi vet du jobber hardt og gjør det du kan. Alle trenger å slappe av i blandt, og nå synes jeg du fortjener litt “ferie”. 🙂

    9. Jeg kjenner meg så godt igjen. Selv har jeg dager hvor jeg er full av kreativitet og jobber produktivt, også faller energien totalt dagen etter. Det er krevende å blogge, mer enn mange tror. Det krever enormt med tid, energi og kreativitet. Kommer skrivesperren er du tapt. Om du ikke allerede gjør det fra før av, kan du benytte deg av den samme måten å jobbe på med bloggen som du gjør med YouTube. At du forhåndsskriver innlegg som du kan poste på dager du har hodespreng. Slik at du kan slappe ordentlig godt av når du trenger det. Husk at du må tenke på deg selv iblant også, ikke bare på jobben din.

    10. Jeg tenker veldig angående det å være offentlig på nette, er ikke du redd for at bilder av deg skal bli missbrukt osv?

    11. Det går bra Stina! 😉
      Jeg kjenner noen dager at all motiversjon er helt borte når jeg skal ha idèer til innleveringer osv… 🙁
      Lykke til i morgen, jeg vet du klarer det! 🙂

    12. skjønner deg sykt godt, etter å ha skrevet en skoleoppgave på bare 2000 ord er jeg ødelagt hahah! blir liksom sliten av netflix! ta deg en pause fine Stina❤️skjønner det er stress med kjæreste pluss blogg

    13. Tips: Skriv ned alle ideene dine når du har veldig mange, og de dagene du ikke har noen gode ideer, sjekk listen:)

    14. Du har ingen dustehjerne!
      Du er kjempeflink og uansett hva slags innlegg
      du skriver, så er de ispirerende, motiverende og
      man ser at du bruker tid i bloggingen! Glad i deg!
      Klem fra en 11årig fast leser!

    15. Du har en utrulig kreativitet, noe som er en kjempe gave du har fått, selvfølgelig vil ikke hver dag være llike lett! Alle har dager hvor man bare kombler ut desverre :/

    16. I forhold til å tørke dritt fra gamle menns rumpe mens de har boner i 12 timer hver dag, konstant på etterskudd?
      I forhold til å kjøre rundt en halv by hver eneste dag og tømme boss i -15 minusgrader der du står bakpå bilen?
      I forhold til å bære 100 kg vinduer og installere de, gjerne på en hel skole på EN arbeidsdag?
      I forhold til å rengjøre en hel etasje på et hotell FØR lunsj?
      I forhold til å holde styr på 30 unger som har adhd-byger fra kl 6.30 til kl 17.30?
      I forhold til… ekstremt mye annet, så er det lett å blogge ja!!!

    17. Dette er til ukens spørsmål: Har du noen gang vurdert å ta operasjoner for å forandre på utseendet eller kroppen? Og kjenner du noen som har gjort det? Håper virkelig jeg får svar. Du er den beste rosabloggeren!<3

    18. Jeg har ikke blogg selv, men jeg vet at det ikke er lett å blogge hvis du ikke vet hva du skal blogge om. Det er ikke lett, særlig ikke hvis du blogger 2-3 innlegg hver eneste dag. Jeg synes du gjør en veldig gode jobb med bloggen. Bare fortsett slik du gjør nå.
      Jeg ønsker deg en veldig fine helg! (:

    19. Å, sliter akkurat med det samme! Skriver mange innlegg klar én dag, dagen etter klarer jeg ikke å skrive inn blogg.no i søkefeltet engang! 😀

    20. Vel, til tross for noen få bloggsperrer avogtil er du og Marthe Borge de mest kreative bloggerne jeg vet om! Dere to blogger så variert, tar sykt gode bilder og gir meg alltid ett smil om munnen når jeg er på “besøk”. 😀

    21. Hei, jeg vet det kanskje er Vansklig, men du gjør en super jobb👌💗 et lite tips er kanskje: når du føler at du er i skikkelig form som f.eks da du lagde alle videoene osv. Så kan du lage noen blogginnlegg, så når du har vondt i hodet eller bare er sliten så kan du jo bare ta noen av de du har skrevet til overs? Så WIIPS så kan du kanskje ta litt fri ?😊 Kanskje dette ikke funker eller du tenker at det ikke er så lett, så må du nok bare gjøre noe annet, du gir så mange gode tips, så tenkte å gi det et 😊💘Elsker deg❤&#65039

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg