Slik ser det ut når jeg filmer!

Nå står jeg midt oppi masse filming hjemme i stua. Skal filme inn en del youtube videoer i dag og i morgen. Så her er det ganske kaos nå! Prøver å få filmet inn så mye som mulig nå, sånn at jeg har en del videoer liggende på lager, til når jeg trenger det. Det verste jeg vet er når jeg ikke har rukket å spille inn onsdagsvideo, og jeg må slenge sammen noe i siste liten. Det er veldig stress! Så derfor lager jeg heller en del ekstra nå, så jeg får bedre tid til å blogge senere. 

Tenkte jeg kunne vise dere hvordan det ser ut mens jeg filmer. Som dere ser er det ganske mye fotolys jeg bruker. Her snakker vi både 2 softbokser og diva ring light. Så det blir ganske mye lys, og jævlig varmt. Haha! I tillegg er speilrefleksen satt opp på tripod. Så til dere som lurer på om det bare er å skru på kameraet og begynne å filme. Hell noes. Her må alt av lys settes opp, kameraet må stilles inn, bakgrunnen må se bra ut, og ide for video må være bra. Så jadda, ikke bare-bare! Men det er derfor jeg heller filmer flere videoer av gangen, så jeg slipper å gjøre hele set-up’et på nytt 40 ganger. Haha!

Men, nå er det tilbake til filming. Tusen takk for alle tipsene og ideene dere har sendt inn på snapchat i dag. Setter veldig stor pris på det

 

19 kommentarer

Siste innlegg