Ukens spørsmål #95

Jeg lurte på, hadde du sett Per Fredrik F2F før du ble Kjent med han?

– Vi møttes ansikt til ansikt første gang om det var det du lurte på! Hehe! Det som er litt morsomt, er at jeg trodde han var en skater første gang jeg møtte han. Siden han hadde ganske baggy singlet og langt hår, men der tok jeg veldig feil. Hehe, like greit egentlig. Liker mye bedre at han er metall artist!

Hva er det beste med å blogge for deg?
– Hmm, det er veldig vanskelig å velge bare en ting! Men noen av tingene som står høyt oppe på lista er at jeg har så mye frihet. Jeg kan planlegge dagen min som jeg vil, og reise til Australia i morgen om jeg vil det. Så det er absolutt en bra ting! Også har jeg jo verdens beste lesere. Dere er så gode mot meg altså! Også er jeg veldig glad jeg har en jobb der jeg får delt mye tanker og meninger som jeg har på en plattform som tusenvis av mennesker leser hver eneste dag. Så det er en ganske spennende og fantastisk følelse!

 

 

Jeg lurer på hvordan det er å ta fly med piercing i navelen, liksom om det kommer til å pipe i kontrollen. jeg skal nemlig til thailand til sommeren og skal ta piercing før jeg drar dit og er redd for at jeg blir tatt så de må sjekke meg.

– Jeg har aldri hatt noe problem med det noensinne. Og jeg har vel flydd ca 15-20 ganger med piercing i navelen. Så tror nok det skal gå fint!

 

 

Jeg lurer på om du har vurdert å lage noen vines? liksom, to-tre vines i uka? jeg har sett for meg at du viner og det ser så morsomt ut!

– Er ikke Vine ganske ut a? Har vel ikke hørt noe snakke om Vine på evig lenge! Og jeg hadde ikke heller noe 6 sekunderstalent heller. Så de Vinesa jeg la ut ble bare sykt kleine. Så tror nok ikke jeg skal satse på å starte med det igjen. Haha!

 

 

Hvor langt er extentionet ditt? Hvor ofte bytter du?

– Mitt er 65cm. Hvor ofte jeg bytter kommer litt ann på. Skal skrive mer om håret jeg bruker nå om litt under en måned, siden jeg vil teste det ut over lengre tid. Så da får dere vite alt da!

 

 

Kan du teste extensions fra ebay og lage et innlegg?

– Det har jeg testet for mange år siden, og det er ikke å anbefale. I alle fall ikke det jeg kjøpte. Makan til dårlig kvalitet skal du lete lenge etter! Nei, tror heller jeg holder meg til det jeg bruker nå. 

  

Har du fått svar på testen om du har cøliaki?
– Det fikk jeg endelig i dag! Skulle egentlig fått svar for to uker siden, men Volvat hadde ikke sendt ut brev. Så fikk ikke svar før i dag, som jeg ringte dit. Men good freaking news! Jeg har ikke cøliaki. Så nå er det bare å fortsette å spise gluten! Heldigvis! 

 

Får du noen ganger litt vondt i øynene av å sitte foran skjermen over lengre tid? (har hørt at hvis man sitter ved skjermen over lengre tid så kan det være lettere å begynne med briller…)

– Hvis jeg sitter forran pcen noen timer får jeg ofte veldig vondt i øynene, i tillegg til at alt blir veldig blurry. Det har faktisk blitt verre etter at jeg byttet fra vanlig pc, til macbook retina. Vet ikke helt hvorfor, men tipper det er fordi retina har veldig skarp og spesiell skjerm. I dont know. Hvis dere vet hvorfor er det bare å rope ut!

  

Kan du komme med tips til valentinesgave til jenter? Er gutt og syntes det er håpløst å kjøpe undertøy, for det er så mange forskjellige fasonger! Hva er forskjellen på string og hipster, hva er best osv!
– Hmm. Var jeg deg ville jeg styrt unna undertøy. Man kan fort ende opp med å kjøpe helt feil størrelse, og fornærme jenta man kjøper til. I tillegg er undertøy en ting jenter vanligvis er litt sære på, det skal sitte bra, fordi om en bh ikke sitter bra nok er den helt grusom å ha på. Så var jeg deg ville jeg heller kjøpt en koselig gave til henne. Gjerne noen velvære produkter (body lotion, parfyme, osv) som hun kan kose seg med.

Eller så kan du jo ta henne med på parmassasje? Det er jo veldig koselig å gjøre sammen! Eller hvis du skal være litt mer “gammeldags” så er jo en bukett roser og spandere middag på restaurant noe som kan falle i smak. Alt ettersom hva som passer henne, og hvordan budsjettet ditt er. Har du for eksempel et stort budsjett, vil jeg anbefale å ta henne med på en langweekend i en storby, gjerne Paris siden det er romantisk. 

 

 

 

Tror du du kan lage en video med Per Fredrik (Pelle K) snart eller,treningsvideo ??

– Skal lage en video med Per Fredrik snart. Så det blir gøy! Tenker også å lage en treningsvideo. Men ikke helt enda!

kan du ha en video hvor du prøver å snakker på andre dialekter som trøndersk osv dialekter i norge? det hadde vært gøy 🙂
– Haha, uffameg. Jeg er helt krise dårlig på dialekter. Altså, uansett hvilken dialekt jeg prøver meg på høres det helt teit og rart ut. Engelske dialekter derimot, de kan jeg veldig bra. Både amerikansk, britisk, skotsk, australsk, texas og hele pakka er null problem! Men når det kommer til Norge er jeg helt lost!

 

Når du bestiller fra eBay, betaler du da toll eller noe frakt?
– Det kommer ann på. Som regel kjøper jeg bare billige småting, som frakt er inkludert på, og så lenge det totalt koster under 350,- kr er det toll og momsfritt. 

 

Hei! Jeg lurer på om du har lappen og vis du har, har du en bil? Eller skulle du ønske du hadde en bil?

– Jeg har billappen! Den tok jeg da jeg var 18 år. Men siden jeg bor i Oslo sentrum, har jeg ikke bil. Det er jo nesten umulig å parkere rundt i byen, så å ha bil når man bor i by er helt håpløst. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

36 kommentarer
    1. Jeg fikk også svar fra volvat om at jeg ikke hadde Cøliaki, men plagene mine forsvant ikke. Så sendte jeg testene mine gjennom en privat klinikk til USA, og fikk svar på prøvene fra usa om at jeg hadde Cøliaki alikevell. Testene i Norge er ikke helt til å stole på, så jeg kuttet ut gluten, og ble helt frisk! Så bare som et tips, at hvis plagene ikke blir borte framover, så ha i bakhuet at testen fra volvat ikke trenger å ha vært 100 % sikker. Men for all del, det beste er jo om den er det! Så kan hende det bare var jeg som fikk feil svar… 🙂

    2. Takk for at du svarte på spørsmålet mitt! Haha morsomt at du trodde at han var en skater😝 Jeg lurte hva er din og Per Fredriks favoritt farge? 😘

    3. Det hadde vært så gøy om du hadde laget language challenge eller forskjellige engelske dialekter challenge 🙂 det gjør jo ingenting om det er noen du ikke får til! Og du er jo egentlig veldig flink i språk synes jeg.
      Har sett videoer der amerikanere prøver seg på norsk for eksempel, og det er jo så morsomt å se på!

    4. hahahahha trodde det sto: når det kommer til Norge er jeg helt ost..burde ikke le så mye som gjør av dette men omg

    5. Hei!
      Har du vurdert å skaffe deg bil?
      Spiser du godteri, isåfall hvor mye?
      Har du snusa, isåfall hvor lenge gjorde du det?
      Noe du virkelig savne og ikke klarer deg uten?

    6. Kunne du og Per Predrik hatt et innlegg der leserne stiller spørsmål og så svarer han?! Stå på videre du er en fantastisk person og blogger! 😉

    7. TRE SPØRSMÅL

      1. Kan du lage “draw my life”- video?

      2. Hvordan får du lang tekst på snapchat? Jeg kunne det, men jeg har helt glemt det av!

      3. Måkker du snø der du bor? Utrolig tilfeldig spørsmål, men jeg har bare alltid lurt på det haha!

    8. Hei, fant igjen youtube kanalen din for ett par dager siden. Å skulle se på Vlog uka di, men jeg finner bare 3 videoer, ikke 7 som du sier at du skulle lage? 😛

    9. Lite tips siden du sitter mye på PC og blir sliten i øynene av det!
      Jeg slet med det samme selv, siden jeg har en kontorjobb, og har 7 timer foran skjermen hver dag. Uover dagen pleide jeg å få vondt i øynene, og slet mer og mer med å lese hva som sto på skjermen.
      Jeg dro til synslegen og fikk briller med prismeglass. Prismeglass har ikke valig styrke, men hjelper på å avlaste øynene, slik at du ikke må konsentrere deg for å samle alt til et klart bilde hele tiden!
      Dette har uten tvil hjulpet meg i hvert fall 🙂

    10. Hei Stina, jeg har prøvd og prøvd men jeg klarer ikke og slutte med godteri og usunn mat. Hva kan jeg gjøre?🍬🍰
      Håper jeg får svar
      PS Elsker bloggen din💖

    11. Hei, Stina<3 Jeg går på skitrening med en gutt som jeg er helt betatt av. Han er ett år eldre enn meg, og jeg har ingen anelse om han egentlig liker meg. Hvordan kan jeg få han interssert? Han er veldig skjeldent aktiv på sosiale medier, så det er jo en ulempe da.. Han har en søster og en bror som også går på ski. De er alle trillinger. Har tenkt på å kanskje si at jeg liker han til søsteren . Hva synes du? Håper du svarer på dette! Hadde betyd så mye! Elsker bloggen din!

    12. Hei Stina! Elsker bloggen! Men her er et spørsmål; Hva synes du om at homofile bruker sminke, eller gutter for den saks skyld?😊

    13. Har du irritabel-tarm skal du helst ikke spise gluten. Kan være mer en cøliaki for at magen regerer.

    14. Hei, Stina! 🙂
      Jeg lurer på en ting om Lava Art fountation du bruker. Jeg bestilte selv og liker den veldig godt, så tusen takk for at du tipset om den! Huden min er veldig tørr så det fungerer godt når foundation er litt fet, i tillegg til at jeg har fått litt bedre hud av den (tror jeg hvertfall;))
      Men, jeg lurer på om du vasker den “svampen” som brukes til å påføre? Isåfall, hvordan vasker du den? Jeg vasker sminkekostene mine med shampoo, men er litt usikker på hvordan jeg skal vaske denne..
      Og en ting til! Hvor lenge varer den omtrent før den går tom? Etter bare noen dager synes jeg puten nedi virket litt tørrere, men det er fortsatt mye foundation igjen. Hvor lenge går det før din er tom om du brukes den hver dag? 🙂
      Ha en fin dag! <3

    15. Hei Stina jeg er en jente som går i 6.klasse og jeg har lyst å begyne med sminke på skolen, men jeg tør ikke. Jeg vil ikke være den første som begynner. Jeg vil ikke få rare blikk fra andre. Spesielt ikke fra de som går i 7.klasse.
      Hva burde jeg gjøre?
      PS elsker bloggen din

    16. Hei kan du lage en av disse videoen igjen:
      Ebay haul
      Sunne alternativer til godteri (holder meg)
      Girl talk
      Snakke video

    17. Kjenner fler som har vært samme sted som deg og fått vite at de ikke hadde gluten allergi. Men når de gikk til andre steder pga plagene ikke ble bedre så fikk de på vist gluenallergi. Så anbefaller deg å gå et annet sted.
      Men kan du ha godtestopp igjen som sist?
      Og skrive et innlegg om hvordan mat du anbefaller om man vil spise mer variert?
      Og hvor du anbefaller å handle treningstøy?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg