Edru på fylla!

Beklager at det ikke ble noe blogging i går. Men jeg tok rett og slett litt fri. Må vel være lov iblant det og? Uansett, i går dro Per Fredrik og jeg på konsert på Rockefeller, og så på Circus Maximus. Vi har aldri vært på konsert sammen før, så det ble veldig koselig! Før vi dro på konserten vorset vi litt hos meg med en kompis av Per Fredrik, og dama hans.

For første gang på lenge tok jeg en edru kveld, og det er jeg veldig glad for. For selv om vi var ute til nesten 3 i natt, klarte jeg å ha godt humør, og jeg hadde det minst like gøy som hvis jeg skulle ha drukket. Pluss at jeg slipper å være fyllesyk i dag. Så det er veldig deilig!

På konserten var det veldig mye rocka mennesker, og det var gøy å se litt andre mennesker enn hva jeg vanligvis ser. Rock on sier jeg bare! Veldig kult egentlig! Etter en veldig bra konsert dro vi videre opp til Majorstua og innom en del barer, før vi endte opp på en pub som hele gjengen satt og skravlet sammen på til langt på natt. Det gikk i en del musikksnakk, så jeg var litt lost. Men ellers var det veldig gøy. Hehe! 

Nå skal vi straks dra til Hokksund, for å feire bursdagen min sammen med familien min. Gleder meg veldig til å se igjen familie. Rekker liksom ikke å se de så ofte som jeg skulle ønske. Så da er det ekstra koselig å samles!

 

18 kommentarer

Siste innlegg