Ukens spørsmål #94

Har du og per Fredrik tenkt til å leve hele livet sammen eller vente til du finner den rette. Isåfall har dere planet om å flytte sammen og gifte dere?
– Sånn som jeg ser det nå, kommer vi til å være sammen for alltid. Føler virkelig at han er den rette for meg på alle mulige måter, og han er et helt fantastisk menneske! Å flytte sammen og gifte oss kommer nok i fremtiden, men akkurat når får tiden vise!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lurer på om du fikk svar på om du har cøliaki, og om du har blitt noe bedre av medisinen din? 
– Jeg har faktisk enda ikke fått svar om jeg har cøliaki. Må nok ringe opp til Volvat og spørre om hvor brevet de skulle sende med resultatene har blitt av.. Men medisinen for infeksjonen i lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret, har virkelig hjulpet meg. Har ikke hatt noe vondt siden jeg startet å ta medisinen min. 

 

Hvordan fikk sånn “runding” nesten gopro aktig bilde og video på Snapchat? Så det på mystorien din.
– Den fikk jeg til ved at jeg brukte en spesiell linse til mobilen. Skal skrive mer om det denne uken, så følg med!

Hvordan ble bloggen din så stor? Laget du bare en blogg og så var det mange folk som ville se eller?
– Hmm. Den ble vel sånn den er i dag ved at jeg faktisk har jobbet hardt med den i mange år. Tallene har steget veldig sakte, så jeg hadde ikke masse lesere fra begynnelsen av. Men det har kommet etterhvert som jeg har blitt flinkere. 

 

Hvis du har en dårlig dag, hva får deg i bedre humør?
– Hvis jeg er alene pleier jeg å se på noen morsomme youtube videoer, gå en tur ut i parken, eller møte Per Fredrik / venner. En av de viktigste tingene å gjøre når man har en dårlig dag, er å minne seg selv på at det er en dårlig dag, og ikke et dårlig liv. Også er det veldig smart å komme seg ut og gjøre noe aktivt om man har en kjip dag!

 

Hvordan er de høye sorte støvlettene dine fra nelly (som går opp til kneet/semsket skinn) i størrelse osv osv? ser at mange har klaget på de osv! Vurderer veldig å kjøpe de! 
– Jeg syns størrelsen på de er veldig bra og riktig. Eneste jeg ikke liker er at de er sykt kalde om vinteren. Så vil anbefale å bruke de mot sommeren!

Kommer det snart ny “girltalk”?
– Det gjør det! Skal lage en som jeg legger ut på onsdag! Kom gjerne med forslag til temaer dere vil at jeg skal snakke om.

 


Jeg lurer på om du kjenner Anette Stokke (PelleK sin dansepartner) Jeg er hennes fan#1

– Har møtt henne noen ganger da jeg har vært med på Skal Vi Danse, og hun er veldig søt og god!

 

Jeg bare lurte på om du synes det er gøy å gjøre jobben din?
– Det er veldig gøy! Elsker å kunne være kreativ og holde på med prosjekter til innlegg, og dele mine tanker og meninger med dere!

 

Så fin topp/genser, hvor kjøpte du den?
– Den er HERFRA

Kan ikke du og pellek lage en video sammen? Foreksempel en TAG eller noe? Hadde ihvertfall ha vært utrolig morsomt!
– Jo det kan vi! Skal se om jeg har lurt han med på en video snart!

Har kanskje ikke noe med dette å gjøre, men har du en hund. Siden det er ofte med en på bildene og videoene dine
– Jeg har ingen hund dessverre. Jeg har veldig lyst på en, men jeg vil vente litt lengre. I alle fall til Per Fredrik og jeg eventuelt bor sammen, og kan kjøpe hund sammen. 

 

 

Forresten; Beklager at ukens spørsmål ikke kom ut i går. Rakk dessverre ikke å legge ut før i dag 🙂

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

 

 


45 kommentarer
    1. Hva syns du om det å gå på diett for å gå ned i vekt? Har du selv prøvd det? Tror du det er skadelig å gå på det over lenger tid?

    2. Har et lite tips som har hjulpet både lilesøsteren min, mamma, meg og bestefar.
      Hvis du får svar på testen om at du ikke ha cøliaki kan det være at du ikke tåler hvete. Anbefaler deg å ikke spise mat med hvete (ikke engang mat med hvetestivelse) for en liten periode sånn at du får renset opp kroppen din. Etter at du har gjort det en stund kan du gå tilbake til å spise LITT hvete. Du trenger ikke prøve det ut, men det er et tips😉
      PS. Kan være det er skrivefeil

    3. Kan du komme med tips til valentinesgave til jenter? Er gutt og syntes det er håpløst å kjøpe undertøy, for det er så mange forskjellige fasonger! Hva er forskjellen på string og hipster, hva er best osv! Takk 😀

    4. Hei! Jeg lurer på om du har lappen og vis du har, har du en bil? Eller skulle du ønske du hadde en bil?

    5. Vil være anonym fordi jeg syns spørsmålet er flaut…
      Hvis du helt plutselig hadde blitt gravid nå, med Per Fredrik, hadde du tatt abort da? Og hvis du hadde beholdt det, hadde du og Per Fredrik flyttet sammen da?
      PS: Digger bloggen din:D
      Skjønner godt hvis du synes det er for personelig…

    6. På girltalk videoen du skal ha lurer jeg på om du kan snakke om hvordan du får en gutt til å like deg osv… Litt om gutter og mensen..

    7. Tror du at du kan lage en video med lifehacks. Det hadde vert morsomt å få litt mer erfaring om lifehacks!

    8. hei stina!
      jeg lurer på hvordan det er å ta fly med piercing i navelen, liksom om det kommer til å pipe i kontrollen. jeg skal nemlig til thailand til sommeren og skal ta piercing før jeg drar dit og er redd for at jeg blir tatt så de må sjekke meg.

    9. (Ukens Spørsmål) Hvor gammel var du når du fikk din første navle piercing, og gjorde det vondt? 🙂

    10. Kan du legge til link på de lange skoene/støvlettene som går over kneene dine?(De svarte)
      Elsker bloggen din😍😇

    11. I neste girltalk, kan du snakke om hva en gutt liker/ser etter i en jente😊 både utseende og personlighet☺️💕 skjønner at det kan variere fra gutt til gutt men sån standar lixom😘 elsker deg❤️💕

    12. Jeg lurer på om du har vurdert å lage noen vines? liksom, to-tre vines i uka? jeg har sett for meg at du viner og det ser så morsomt ut!

    13. Hei digger bloggen din leser den hverdag og ser på
      Trenings vidioene dine du har blitt min ispirasjon
      Til og trene og være fornøyd med meg selv uannset hvordan jeg ser ut love u hilsen din fan <3

    14. Hvor gammel var du når du fekk din første kjærast?
      Liksom ein ekte.
      PS . ELSKE bloggen din , er stor fan

    15. Du svarer aldri på snapp😂💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗😂

    16. Kan du lage video der du snakker om tamponger? I en sånn girltalk? Trenger virkelig hjelp. Hadde vært veldig fint om du hadde snakket litt om alle og hvor store, osv.. Hehh :))

    17. Jeg har cøliaki selv (og mamma, tante og broren min) og selvom folk sier sånt som:å stakkars deg du tåler ikke hvete, er ikke det fælt osv.så kan jeg garantere deg at det ikke er SÅ vanskelig som det kanskje høres ut som. +at det idag er et VELDIG stort utvalg av glutenfritt i de fleste dagligvarehandlene. Hvis du nå skulle være så “uheldig” og ha det, så anbefaler jeg deg og sjekke ut Semper og Schar. Det er “no-gluten” merker, som har et godt utvalg av hva du egt måtte trenge som vanligvis er hvete i 🙂
      Hilsen en jente som har hatt cøliaki siden 2. Klasse 😛

    18. Søsteren min som er 17 ble syk fordi hun veide sånn rundt 40 kilo. Så har du aldri vært syk fordi du sa jo du veide sånn ca. 44 kilo?

    19. Åå jeg elsker deg❤️ Du virker så selvsikker, koselig og rett og slett snill… Hvordan var ditt første kyss? Var det liksom film, dere så på hverandre og you know what i mean, eller var det “skal vi kysse? Ja” 🙂 Du er et stort forbilde for meg og tusenvis av andre❤️

    20. Ikke til ukens spørsmål, men et innlegg:
      Viss du er enig med meg…
      Bind og tamponger blir veldig dyrt over tid. Hvorfor skal vi betale store summer for å være kvinner? Kunne du hatt et innlegg som skal sikte til folk som kunne ordne slik at det kunne blitt billigere? Eller gratis?
      Vet ikke om du har tenkt på det siden penger ikke er noe problem for deg, men på vegne av oss folk som ikke har råd til å betale 800 kroner i året i “kvinneavgift” eller hva jeg skal kalle det😊 Jeg elsker bloggen din og deg<3 Håper du gjør det.

    21. Hei Stina
      Jeg er en 11 snart 12 år gammel jente og jeg har hatt cølaki/ gluten allergi rettere sakt hele livet

    22. får du noen ganger litt vondt i øynene av å sitte foran skjermen over lengre tid? (har hørt at hvis man sitter ved skjermen over lengre tid så kan det være lettere å begynne med briller…)

    23. Lurer på noe ang. støvlettene! Er det de på Nelly som koster 599,- med snøring helt oppe bak knærne? Har de selv, men synes de er grusomme. Jeg tok de på meg og sklei først på badet fordi det var glatt, og så sklei jeg på bar asfalt, etterfulgt av å skli på løs snø. Har du noen tips til hvordan jeg kan få de mindre glatte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg