21 Ting du kan blogge om!

Uansett om man har blogget i 2 uker eller 5 år, er det en ting som alltid er vanskelig. Og det er å komme opp med idèer til hva man kan skrive om. Noen ganger føler jeg at jeg må hjem for å finne opp kruttet, når jeg skal hjem og blogge. Man må liksom komme opp med noe bra, som folk faktisk gidder å lese, og som man selv vil skrive. Men, det er som regel ganske vanskelig. Og siden jeg tipper på at jeg er langt ifra den eneste som ofte står litt fast når det kommer til bloggideer (vi er jo tross alt over 330’000 bloggere i Norge), tenkte jeg at jeg kunne gi dere en liste med ting man kan blogge om. Denne listen er ganske generell, og har tips for mange forskjellige bloggere. Så here we go!

 

Treningstips – Er du glad i å trene? Spre treningsglede og gode tips på bloggen!

Oppskrift – Del dine favoritt oppskrifter. Alt fra smoothies, til boller, til middag. 

Ukens spørsmål – Har du fått mange spørsmål fra leserne dine den siste uken? Samle alle spørsmålene i ett innlegg og svar på de. 

Antrekk – Vis frem klesstilen din!

Har du en kjæreste? Fortell om hvordan dere har det, og gjør gjerne en boyfriend tag!

Fortell om dine favorittfilmer – Personlig elsker jeg å lese filmanmeldelser. Så tips i vei!

En hendelse i livet ditt som har gjort deg til den du er

Fortell om noe du gleder deg til!

DIY – Test ut et gjør-det-selv prosjekt og vis det frem på bloggen. Pinterest er et genialt sted for å finne inspirasjon. 

Reisetips – Har du besøkt noen spennende steder? Fortell om dine anbefalinger og tips til steder man bør besøke!

20 Ting du ikke vet om meg tag

Sosialt – Har du og venninnen din funnet på noe sammen? Blogg om det!

Nye innkjøp – Handlet noen kule klær i det siste? Vis de frem på bloggen!

Hårfrisyrer – Er du flink til å krølle, flette eller style håret? Del tips på bloggen!

Har du gjort noe morsomt på fritiden den siste tiden? Vært på en fest, eller besøkt en restaurant? Blogg om det!

Fortell om dine fremtidsplaner. Hvor ser du deg selv om 5 / 10 / 15 år?

Hobby – Fortell om dine hobbyer!

Sminketips – Har du noen gode sminketips på lager? Del de med leserne dine!

Er du opptatt av noen samfunnstemaer? Fortell dine tanker!

Videoblogg – Hvem er vel ikke glad i en videoblogg? Lag en video der du forteller leserne dine litt om deg selv, så de kan bli kjent med deg!

Dine favorittprodukter – Har du noen sminke eller andre kosmetiske produkter du ikke kan leve uten? Tips om de på bloggen din!

Hva liker du å blogge om?

 

PS: Lagre gjerne denne listen som et bokmerke på pcen din,
så du enkelt kan finne den igjen neste gang du står fast med et ideer til blogginnlegg!

 

22 kommentarer

Siste innlegg