Mitt bloggkontor

Er det en ting jeg elsker med å bo for meg selv, så er det at jeg har god nok plass til å ha et eget hjørne som bloggkontor. Her kan jeg gjøre alt jeg trenger av kontorarbeid, og sitte i min egen lille boble. Elsker at det er skikkelig meg, og jeg blir alltid så inspirert når jeg sitter her. Pleier også å sitte her når jeg gjør sminken min. Er jo altfor lav til å nå opp til speilet på badet. Og helt ærlig, hvem orker å stå i 1,5 time oppreist mens man gjør sminke og hår? Not this bitch. Haha!

Når jeg sitter og redigerer bilder og jobber med andre ting, pleier jeg alltid å se på Netflix på ipaden. Det gjør at jobbingen går så mye fortere og det føles nesten ikke som jobb engang!

Har du ditt eget lille hjørne for hjemmearbeid / lekser?

 

23 kommentarer
    1. Har ikke den ekstremt store plassen, å vi har bare skråtak her vi bor nå så er veldig irriterende å er ikke plass til å ha noe kontor til hjemmearbeid!
      Så håper de som bor under oss flytter snart så vi kan flytte i etasjen under oss, husverten har spurt om vi vil flytte ned når de flytter ut 😛
      Ikke noe vondt ment med at jeg vil ha de ut, de er kjempe hyggelige men vil gjerne slippe unna skråtak, få bedre plass så jeg kan gjøre litt mer, å få bildene mine ikke minst opp på veggen 😀

    2. Jeg har ikke bare mitt lille hjørne, jeg har et helt rom som er mitt hjemmekontor 😀 Det får du en dag også, Stina 😉

    3. Hei Stina! Jeg bare lurte på om du godkjenner omtrent alle kommentarer som du får? Har nemlig opplevd flere ganger at kommentarer jeg har skrevet, ikke har kommet inn på bloggen, selv når jeg har sjekket flere dager etterpå.
      Det er absolutt ikke negative kommentarer heller. Vanligvis pleier jeg å skrive en kommentar på det du skriver om med mitt syn/svare på spørsmålet nederst i innlegget, og ofte komme med et spørsmål.
      Lurer på dette fordi jeg er usikker på om kommentarene mine ikke kommer gjennom, eller om det er du som ikke alltid rekker å godkjenne alt? 🙂

    4. Så ut som et fint hjemmekontor det 🙂 Og ja, jeg har selv et hjørne for hjemmearbeid og annet. Men nå har jeg lyst til å utvide data-,eller nerdehjørnet som jeg kaller mitt hjørne, slik at jeg har mulighet til å ha to datamaskiner. En til redigering, og en til alt annet.
      Ønsker deg forøvrig en fin kveld videre.

    5. Hei Stina💕Jeg har også et lite hjørne hvor jeg jobber og sminker meg,det er veldig greit😊
      ELSKER DEG STINA💕👌

    6. Hei, når vil du fortelle hvilket extentionsmerke du bruker? Er nødt til å bestille nytt snart og har drøyd den en stund nå haha! Det virker som håret du bruker er av god kvalitet, og jeg ønsker å teste ut det samme ettersom mitt nåværende begynner å bli ekstremt slitt..

    7. Elsker bloggen din! Hvor kjøpte du toppen forresten? Forresten hvordan er det å være en kjent blogger?
      Opplever du noen gang at folk vil bare
      være venn med deg for å bli linket til
      dine innlegg for eksempel? Har fler bloggvenniner som har opplevd det samme der en jente bare hang med dem for å bli linket og for
      Å bli kjent med flere bloggere sånn at bloggen hennes skulle bli populær 🙁 nå har de ikke kontakt med henne fordi hun går fra blogger til blogger hehe. Som en bie som går fra blomst til blomst 😛 og kan du vise hvordan du blender dine extentions med ditt eget hår? Har kort hår og syns at det er så vanskelig å blende de :p stå på med bloggingen! Du inspirerer så mange:)

    8. Hei Stina!
      Elsker bloggen din og jeg lurte på hvor toppen din er fra? Har sett at du har bukt den ganske mye!! Den er superfin!
      Hilsen en stor fan fra Bærum!!!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg