Lenge siden sist!

Endelig litt antrekksbilder igjen! Det er virkelig år og dag siden sist jeg la ut! Tidligere i dag spurte Stephanie (les bloggen hennes HER) meg om vi skulle stikke ut og ta litt antrekksbilder sammen. Siden jeg virkelig ikke kan huske sist jeg har gjort det, så sa jeg selvfølgelig ja, og trosset kulden! Kjente det var veldig kaldt å ta bilder, men heldigvis varmet solen litt. Leste nettopp på yr at det blir varmegrader neste uke. Altså, helloooooo, good news! Kunne ikke være mer glad for å lese det! Greit lei av -13 grader.. 

Michael Kors – Veske

Lookbookstore – Jakke

HM – Genser

eBay – Smykke

Daniel Wellington – Klokke

Nelly – Sko 

Nå kommer snart Per Fredrik hit, så skal vi ut en tur og shoppe litt ting vi trenger. Også skal vi stikke innom studio en tur. Det blir gøy! 

26 kommentarer

Siste innlegg