Ukens spørsmål #92

Hvorfor vil du ikke innrømme at du har silikon?
– Really? Here we go again.. For sikkert hundrede gang, jeg har ikke silikon. Når skal dere slutte å mase om dette? Jeg har vært åpen og ærlig om så utrolig mange ting her på bloggen, så dere kan banne på at hvis jeg hadde hatt silikon, hadde jeg vært ærlig om det.


Ofte henger jeg meg veldig opp i kalorier og begynner og telle, er det noe du også gjør/har gjort før? Har du noen tips til hvordan jeg ikke kan henge meg sånn opp i det?
– For noen år siden hadde jeg selv en periode der jeg telte kalorier. Det var mest fordi jeg ønsket å vite hvordan jeg selv lå ann og hvor mye kalorier det faktisk var i de forskjellige matvarene. Men å veie mat og telle kalorier anbefaler jeg ingen. Da kan man fort bli sykelig opptatt av det, og ende opp med spiseforstyrrelser. Det er også viktig å tenke på at om du stresser for mye, så skiller kroppen ut et hormon som gjør at man legger på seg. Så det å stresse over at man har spist bittelitt sjokolade, kan ofte gjør vondt verre. Prøv heller å ta det med ro, spis sunt, og la deg selv få skeie ut iblant.

Jeg lurer på om du sover lenge? Siden du liksom jobber hjemme som blogger.
– Hehe, ja! Eller, jeg sover til ca 10. Så det er jo en del lengre enn hva de med normale jobber har. Men nå jobber jeg mye lengre utover kvelden og natten enn hva andre gjør også, pluss at jeg ikke har noe pendling tid til jobb. Så det gjør jo opp for det. For meg fungerer hodet mitt best når jeg har den døgnrytmen jeg har, så derfor pleier jeg å legge meg i 2-3 tiden og stå opp ca 10. Prøver å heller ikke ha noen ringeklokke sånn at jeg skal være helt uthvilt. Så det er ganske deilig!

Jeg lurer på om når du begynte å bruke sminke? Er det vanlig å bruke det når man er 12 år?
– Jeg begynte med sminke da jeg gikk i 6/7 klasse. Da brukte jeg det fast hver dag. Prøvde ut sminke før det også, men da var det bare en gang iblant. Syns ikke det er noe tidlig å begynne med sminke når man er 12 år. Jeg syntes sminke var kjempe morsomt og elsket å teste ut forskjellige produkter!

 

Når du trener mage hva trener du da?
– Det varierer litt fra gang til gang. Men jeg kan godt legge ut et treningsopplegg der jeg viser noen mageøvelser, om dere vill det?

Hvilke merke på bh anbefaler du? Hvilke bruker du selv?
– Jeg fant dessverre ikke ut hva selve merket het. Men bruker bher som er ifra Cubus, i en kolleksjon som de har i alle mulige farger og størrelser. Alle er ensfargede og har blonder på seg. Så vet ikke om det forklarer noe jeg? Uansett, jeg liker de veldig godt siden de har min størrelse, noe de aller færreste har. I tillegg er passformen veldig bra, og de har ikke så ekstremt mye push up som andre bher har. I tillegg er de ganske billige og fine.

Hvor kjøpte du kamerastativet og utløserknappen
– Kamerastativet kjøpte jeg på expert og det heter “velbon df 40” og HER kjøpte jeg fjernkontrollen.

Vet du hvem Bebe Rexha er? Du likner på henne!
– Aner ikke hvem hun er! Men googlet opp bilder av henne. Hmm.. Syns ikke vi ligner jeg? Men kanskje jeg ikke klarer å se det selv?

Leser du alle kommentarene du får på bloggen?
– Det gjør jeg! Alltid gøy å lese kommentarene deres! Siden jeg må manuelt godkjenne alle kommentarer, må jeg lese igjennom alle. Grunnen til at de må godkjennes først er både sånn at jeg vet hvilke jeg har sett, og må svare på, og for å luke vekk de kommentarene som er veldig stygge.

Jeg lurte på hvilken modell/Type de lilla Nike skoene er, og om du kanskje kan linke de?
– Det er Nike free run 4.0

Hvordan får du en så myk hud?
– Jeg er veldig nøye med å bruke fuktighetskrem både i ansiktet og på kroppen. I tillegg drikker jeg mye vann, også holder jeg meg unna solarium.

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

70 kommentarer
    1. Hva slags sminke produkter brukte du da du var yngre??( rundt 12-13 år)likksom maskara eller fondation eller noe sånt. love you❤❤

    2. Får du fett hår? Jeg får det såå ofte! Sykt irriterende!
      Vet du om noen tips til mindre fett hår?
      Elsker deg Stina💖

    3. Kan du lage en treningsvideo hvor du viser hvordan du før en flat mage/miste kroppsfett?

      Kan du ha en “what I eat in a day” video? 💗💗💗💪💦👏✌️📓📊🍌👌👅😍

    4. Kan du lage en ny “morgen rutinevideo” 🙂
      Bruker du sminke hverdag?
      Hvordan sminkefjerner bruker du?
      Noen anbefalninger for tørr hud på hånda? slit veldig med tørr hud nu på vinteren, å har prøvd alle fuktighetskremer, men det funke ikke, noen tips <3
      ELSKE DEG STINA!

    5. Når du kjøper klær på Nelly.com, har du alltid blitt fornøyd? Jeg kjøpte en julekjole dær 8.desember. På 22.desember sendte mamma en mail til Nelly og spurte hvorfor den ikke hadde kommet. Det var pga at den var utsolgt. Men når vi kjøpte den sto det at den var på lager. Men den var utsolgt. Og de som jobber dær hadde ikke gitt beskjed. Jeg hadde gledet meg som en liten unge for å få kjolen.

    6. Hei💗 Kommer det snart ny girl talk?
      Bruker du merkeklær fes : Gant Polo Mk osv?
      Syns du en 13 åringen kjøper en parajumper ?
      Tips til og spare penger?
      Tips som hjelper for mensen smerter?
      Kan du lage flere vlogs ?
      Jeg ELSKER deg Stina 😍

    7. OmgOmgOmgOmg
      To av spørsmålene du svarte på var mine💕😂👍🏻
      Første gang du svarer på mine, jeg er stolt nå😂😂❤️
      Har du hatt en fin uke?💕

    8. Til dere som tror hun har silikon: er ikke vansklelig å få pupper som henne med litt Størelse fra før om man bruker push up bh. Så trener hun jo mye så er Nok faste fra før.

    9. Hva hjelper mot mensen smerter?
      Kan du lage flere videoer,oftere, fordi de er
      Såååå morsomme å se på👄😍
      ilu Stina😍😍😘😘👄

    10. Hei!
      Jeg bare lurte på om du kan andbefale en bra sportsbh som ikke er så dyr og behagelig for små pupper? Min sportsbh gnir under armene og gir ofte merker. Jeg trener ganske ofte og lenge så den må vær behaglig i lengden, vet du om en?
      – Takk for svar ❤️

    11. Hei Stina.
      Jeg elsker bloggen din og du er litt store blogg idol foan alle sammen som er bloggere.
      Jeg er blogger selv men har ikke alltids gode ideer
      Til blogg innlegg. Har du noen tips.
      Og kunne du skjekke ut bloggen min. Jeg hadde blit
      Veldig takknemlig.
      Bloggen min heter: rikkiee.blogg.no
      Ilu stina💓💓

    12. Jobber som avdelingsleder i undertøy på Cubus. Bhn heter Bella for de som lurte 🙂 sykt gode bh’er! Finnes både i push og padded 🙂

    13. Hei Stina! Har du noen tips til fett hår? Jeg får det sykt fort! Det plager meg veldig, fordi det er stygt når man ser at det deler seg. Så jeg trenger virkelig noen tips! Kan ikke dusje hver 12 time heller.

    14. Har du noen gang løyet på videoene dine på youtube?
      Siden du har gått på skole lurer jeg på om du har noen tips til å gjøre leksene mer effektive og morsamere?
      Har du noen tips til å få en bedre start på skoledagen?
      Love u 😘

    15. Hvorfor går du alltid(veldig ofte) med magetopp? Er det for å vise frem magen, eller fordi du synes det er fint? Elsker forresten bloggen din! Du er kjempeflink!
      PS: Ja til innlegg om hvordan man trener magen!🤗

    16. Først vil bare si at jeg digger bloggen og videoene dine på YouTube!
      Jeg lurte på hvor du kjøper de fine klærne dine?

    17. Hei!! Enig med deg første spørsmålet!! Det ser jo ikke akkurat ut som hun har silikon!! Gjør det det?? Svaret er sef et tydelig NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!
      Elsker deg stina!!😄😜

    18. Hei! Jeg lurte på om du kunne legge ut en video på Youtube/bloggen der du gir oss flere tips om hvordan vi kan holde oss sunne og gjerne en video der du viser en perfekt og SUNN frokost, lunsj, middag, dessert, og kvelds! Det hadde jeg settet så utrolig mye pris på!!!!!! Og ikke minst fordi jeg trenger det VIRKELIG! Og ja tannlegen min var ikke så veldig fornøyd sist tannlege besøk! Love you forever Stina!!

    19. Hvordan blir det et fint bilde på youtube slik at folk vil se videoen (bilde som ikke vises på videoen) Eks. Du har bilder som får folk til å se videoene dine og ikke ha bilde av en video(håper du kjønner hva jeg tenker på)

    20. Kan du lage en mixed up makeup challange? Hvis du ikke vet hva det er så går det ut på at du har 2 skåler med lapper, i den ene skålen står det sminkeprodukter du skal bruke. I den andre skålen står det hva du skal bruke det som feks. Hvis du trekker pudder og øyenskygge så skal du legge pudderet der som øyenskygge pleier å legges.

    21. Først ville jeg si at jeg ELSKER bloggen din💕 men her er det: skal du noen gang få et barn? Vil du ha et? Uansett hadde du fått et, hadde du blit en veldig god mor.

    22. Hei, kan du lage et innlegg om hvordan komme seg raskt over EX’n eller bare hvordan komme over en gutt. Haha, sliter litt med å slutte å bry seg…
      Takk for svar❤️

    23. Kan du skrive et innlegg med trening for kjernemuskulaturen, siden det er såpass viktig instyrketrening? Eller et innlegg med life hacks for sminke/trening/hverdag?:)

    24. Hei jeg lurte på om du kunne lage en naight routins har sett mange morning* men ingen naight!!🙂😃
      Håper på svar!😘😘
      Hilsen en STOR FAN (med deg som forbildet)😘😄👍🏼❤️

    25. Kan du lage en musikk video, hvor du sier dine favorittsanger?
      Kan du ha flere innkjøpsvideoer?
      Kan du ha flere interiør tips/videoer?
      Jeg strever sykt med å lage gode matpakker til skola.. Spiser ikke lurnsj noe mer. Kan du lage ett innlegg eller en video hvor du gir tips til enkle og raske matpakker? Gjerne noe man ikke må storhandle inn til men som de fleste har i kjøleskapet❤️
      Elsker deg Stina❤️💕

    26. Hei jeg lurer på hvor lang tid du bruker på å sminke deg? Og hvor lang tid du bruker på å gjøre deg klar om morgenen(hår+sminke+velge klær+ dusje ol.)?
      PS. Elsker bloggen din❤️❤️

    27. Hei 💜 Jeg lurer på hvor lang tid du bruker på å sminke deg? Og hvor lang tid du bruker på å gjøre deg klar om morgenen(dusj, hår, sminke, klær ol.)???
      PS. Elsker bloggen din❤️❤️

    28. Hei! Eg e snart 12 år og har lyst til å få en “bedere kropp”.
      Lurte bare på om du hadde noen tips eller noe sånt.
      Håper eg får svar.
      PS: Elsker bloggen din og youtuben din. Du er kjempe fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg