Basesminke på 2 minutter – Perfekt før jobb!

// annonse

Alltid når jeg må i møter og har dårlig tid, merker jeg veldig godt hvor lite tid jeg har til å sminke meg. Helst vil jeg ha unnagjort hele sminken på maks 10 minutter. For å få til det er det viktig å bruke produkter som gjør flere ting på en gang. For eksempel Lava Art, der får man primer, concealer og foundation i ett. Tenk hvor lang tid man bruker på å påføre hvert av de produktene, når man i tillegg må bruke pensler til concealer og foundation. Da er det mye lettere å bruke Lava Art siden det er en svamp, og man bruker maks 2 minutter på å påføre, enda kortere om man ikke sliter med kviser, slik som jeg gjør. 

Det som også er bra er at Lava Art er bra for huden. Det er helt naturlige ingredienser, altså ingen kjemikalier som forverre huden og gjør at man får kviser. Lava Art gir fuktighet og næring til huden, og har faktisk 19 forskjellige urter- og fruktekstrakter i seg. Produktet er fra Sør-Korea og der er de veldig strenge på at man skal bruke rene og pleiende ingredienser. Ps; produktet er ikke testet på dyr, så stor tommel opp for det!


Slik ser huden min ut etter at jeg har påført lava art compact cushion

 

Dere som følger bloggen min har sikkert sett tidligere at jeg har snakket om Lava Art, som ble lansert i november. Det er virkelig ikke uten grunn. Produktet er helt fantastisk, og jeg anbefaler det virkelig. For meg har det virkelig gjort huden min så mye bedre. Jeg har mye mindre kviser nå, enn hva jeg hadde tidligere. Det er ikke bare meg som liker produktet. Hvis du sjekker ut facebooksiden til Lava Art (HER) kan du se anbefalinger fra enda flere fornøyde kunder. Der kan du også følge med på nyheter fra Lava Art. 

Helt siden de ble lansert har de hatt 50% rabatt på produktet sitt. Altså, 125,- + 49,- i porto. Ordinærprisen er 250,- + 49,- i porto. Denne kampanjen avsluttes 31 januar, så hvis du vil ha 50% rabatt på produktet bør du være kjapp om å bestille det! Produktet kan kjøpes på www.lavaart.no

PS; det er 18 års grense på å bestille produktet, og du blir automatisk abonnement hos Lava Art når du bestiller, men om du ikke ønsker å være abonnement er det bare å sende de en mail å si ifra. Les mer om dette under kjøps og abonnementsbetingelser når du bestiller produktet. 


Ferdig sminket og klar for møter!

 

Har du testet ut Lava Art enda?

 

22 kommentarer

Siste innlegg