Sunt mellommåltid – Perfekt etter trening!

Ah, endelig har jeg fått satt meg ned for å blogge. Dagen i dag har virkelig sust unna. Jeg begynte først med et par timer på neglesalong for å fikse neglene mine. Måtte skifte ut neglene og støpe på helt nye, så det tok jo en del tid. Deretter fikk jeg besøk av Per Fredrik. Nesten litt skummelt å tenke på hvor mye vi savner hverandre. Altså, vi var med hverandre på tirsdag. Men det føltes så lenge ut for oss begge, at han kom hit en tur for å si hei, selv om vi skal være med hverandre i morgen. Haha, er det mulig å være så avhengige av hverandre? 

Etter Per Fredrik dro hjem har jeg planlagt ferdig listen med ideer til blogginnlegg. Har kommet på over 150 idèer til ting jeg vil skrive om. Så nå blir den delen av jobben min mye lettere de neste par månedene. Deilig å få slikt unnagjort. Ah, kjennes litt ut som man har ryddet i en bod man lenge har hatt lyst til å rydde i. Etter en eviglang planlegging har jeg vært innom butikken og handlet inn en del mat. Og er endelig klar for å jobbe litt. Bra klokken bare er halv ti på kvelden da.. Jaja, sånn går det når man har en evig dårlig døgnrytme!

Tenkte forresten jeg kunne tipse dere om et mellommåltid som jeg elsker. Det passer perfekt på kvelden om du er småsulten eller rett etter trening. Retten er; reker og avocado med sitron. Veldig enkelt, og veldig sunt. Her får du i deg masse proteiner og sunt fett. Perfekt for deg som har det å bli litt sunnere som nyttårsforsett! 

25 kommentarer
    1. Hei Stina! Både du og bloggen er ren inspirasjon. Virkelig elsker den! Jeg lurte på hvor lenge neglene dine sitter?

    2. Hei Stina❤️ jeg bare lurte på siden du er en god del hjemme, og alltid har en god tilgang til kjøleskapet😂☺️ Om du da lager deg måltider som frokost, lunsj, middag og kvels eller om du blir gående å små spise litt hele tiden?💕 jeg har en tendens til at visst jeg er hjemme å ikke har noe spesielt å gjøre, blir jeg gående å spise på noe nesten hele tiden så jeg årker nesten aldri å lage meg et ordentlig måltid😅 har du noen tips til å unngå dette og kjenner du dei igjen?😊😋❤️💕 ELSKER BLOGGEN DIN❤️❤️💕💕

    3. stina!!!!!!!! du har ispirert meg til å begynne på en gammel blogg som jeg ga opp for to år siden! må bare si ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. Jeg kan rett og slett ikke leve uten deg!!!!!!!!! JEG ELSKER DEG UT AV GALAKSEN MELKEVEIEN OG TILBAKE

    5. jeg skulle ønske jeg kunne være så sunn eller til og med veganer, men er nesten allergisk mot alt av frukt og grønt….. -,-

    6. Håper ikke det er for sent å komme med ønsker om innlegg, men jeg har hvertfall noen her:
      – Tips til matretter i forskjellige kategorier ettersom hva folk har som mål. For eksempel smarte retter for de som ønsker å gå ned i vekt, retter for de som vil prøve noe nytt, retter for de som vil bygge muskler, osv 🙂 Håper du sjønte hva jeg mente. var litt vanskelig å forklare.
      -Lister. Synes det er veldig gøy å lese sånn type topp 10 lister og liknende.

    7. Hei Stina 🙂
      Lurte bare på om du kan lage video på innkjøpsvideo av matvarer og evt middager som du skal lage med de varene :)? Hadde vært veldig gøy å se på, at du hadde tatt oss liksom med til butikken med deg . 🙂 håper du kan gjøre en sånn video til en onsdagsvideo😘 God natt søte deg

    8. Gleder meg til mange morsomme innlegg fremover siden du har lagd en så lang liset:D. Bestandig gøy å lese bloggen din så jeg er veldig glad jeg har begynt å følge den:).Jeg har som nyttårsforsett å bli sunnere og starte med trening og er allerede godt i gang med sunne måltider så det der skal jeg absolutt teste ut som kvelds kos eller mellommåltid for det så godt ut:).

    9. Sunt og godt 😀 Savner du kjæresten din, da betyr det at du er forelsket<3 Ha en god helg begge to, det skal vi ha<3

    10. Så søtt at dere savner hverandre så raskt! Kjenner selv at noen dager kan ikke jobbdagen gå raskt nokk fordi jeg vil hjem til kjæresten 🙂 herlig å være forelsket<3
      -Linda-

    11. Siden du har så mange ideer syns jeg det er på tide at du oppdaterer like ofte som før altså minst to innlegg om dagen. Er trist. Savner at du blogget så mye før

    12. HEIHEI Stina!!!❤❤❤
      Jeg elsker deg og bloggen din. Men jeg leser den ikke så mye jeg burde for jeg er ikke en som leser sånn skikkelig masse, men vis det er en ting jeg skal lese så er det bloggen din. Det er du som har inspirert meg til å trene og spise sunnere. 💕💕💕💕 Jeg ELSKER DEG STINA!!!!!!💕💕💕💓💓💓💓❤❤❤💗💗💗Jeg elsker barbie veldig mye jeg også. Min yndlingsfargen er rosa.💟💟💟
      Klem Siri

    13. Så utrolig godt ut! Hvor har du kjøpt glasset hvor du hadde retten i? Det va super fint!
      Hilsen meg(:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg