Godteristopp? + Snapchat!

I dag har jeg ligget rett ut i sengen hele dagen. Natt til i dag fikk jeg skikkelig feber, og det har enda ikke gitt seg. Det er en visdomstann som holder på å vokse opp i munnen min, og jeg har lest at man kan få feber av det. Så vil tippe det er grunnen til at jeg er dårlig nå. Men på den positive siden har jeg fått planlagt masse blogginnlegg i dag. Jeg har allerede skrevet opp over 100 ideer. I tillegg la jeg ut et bilde på instagram tidligere i dag, der jeg spurte dere om hva dere vil lese. Så jeg vil tippe det kommer masse gode forslag der også! 

Siden jeg virkelig ikke ser fresh ut, og er langt ifra kameraklar. Legger jeg heller ut litt bilder fra snapchat fra den siste tiden. Nå har jeg endelig fått fikset sånn at jeg kun bruker den offentlige snapchatten, og kan oppdatere mer der. Heter forresten “stinablogg” på snapchat. Bare å legge meg til, så får du sett alle mystory jeg legger ut!

Legg merke til bildet med godteriet forresten. Haha, så lenge varte de nyttårsforsettene! Neida, har bare gjort om litt. Istedenfor å ha totalforbud mot godteri. Skal jeg heller gjøre sånn at jeg kun spiser godteri ved spesielle anledninger som bursdager, kino, osv. Tror det blir litt lettere å holde over tid. Viktig å huske på at det er de forandringene man holder over tid som utgjør den store forskjellen. 

Nå skal jeg ta en lang og varm dusj, før jeg legger meg under dyna igjen. Håper dere har det bra ♥

 

 

 

      

19 kommentarer

Siste innlegg