Mine nyttårsforsetter!

Wow, endelig er nyttårsaften her! 2015 har virkelig vært litt av et år. Jeg har jobbet veldig hardt, og har føler jeg har kommet så mye lengre i livet mitt det siste året. Jeg føler jeg endelig begynner å bli etablert, og har kommet godt igang med voksenlivet. Hvert år prøver jeg alltid og sette noen nye mål. Mål som går på jobben, privatlivet, helsen, osv. Nyttårsforsetter er virkelig en genial måte å gi seg selv et skikkelig spark i baken, og si “dette er året du virkelig skal klare det”. 

Mine nyttårsforsetter i år er både små og store, men alle veldig viktige for meg. La deg gjerne bli inspirert til å skrive noen nyttårsforsetter du også, og del de gjerne i kommentarfeltet, sånn at vi kan inspirere hverandre! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mine nyttårforsetter er;

– Null godteri og brus frem til 1. mars (med unntak av 5. februar, siden det er bursdagen min)

– Rydde leiligheten hver eneste kveld, så jeg slipper at det ender opp med å se opp som en et lynnedslag har skjedd!

– Trene minst 2 ganger på gymmet i uken, helst 3. 

– Bruke mindre penger på ting surrete innkjøp. Bli mer bevisst på maten jeg kjøper, så jeg ikke kjøper masse bomkjøp. 

– Spise mye sunnere. Mer kjøtt og grønnsaker.

– Bli mer aktiv i hverdagen, og gå flere turer ute.

– Bli flinkere til å spare penger, og sette de inn på sparekonto

 

Hva er dine nyttårsforsetter? 

26 kommentarer
    1. Elsker at du skriver hva dine nyttårsforsetter er💕
      Mine nyttårsforsetter er at jeg skal bli flinkere til og
      trene litt flere ganger i uka😉 Og at jeg skal
      spise litt sunnere enn jeg vanligvis jeg pleier😊
      Elsker bloggen din💕

    2. Fine nyttårsforsett 🙂 I år har jeg faktisk valgt å heller ha bucket list, fremfor nyttårsforsetter fordi jeg sjeldent klarer å holde nyttårsforsette mine, hehe. Så da har jeg heller skrevet en liste jeg skal gjøre i 2016 og holde 🙂

    3. hei, jeg bare lurte på hvilket kamera du bruker? og hvilket du anbefaler å kjøpe? jeg bruker å ta bilder med mobilen, men syntes det blir for dårlig kvalitet å blogge med de bildene. og bruker du kamerastativ eller tar noen bildene for deg?
      hadde blitt glad for svar:)

    4. Det skal vel være sunnere om man spiser mindre kjøtt. Det er bedre for helsen din, dyrene, og miljøet. (Ber deg ikke om å bli vegetarianer, bare det å kutte ned på kjøttet om du ønsker å bli sunnere).

    5. jeg skal også bli sunnere, i 2016❣ Også skal jeg ikke spise godteri fram til Mars👍 Så gjør det jeg også!

    6. Bli sunnere
      Bruke mindre pengar på unødvendige ting
      Ikkje ete godteri anna en på laurdagar
      Trene 2 gonga i veka
      Rydde rommet kvar fredag
      Torke støv og vaske og støvsuge rommet anna kvar fredag
      Ikkje ete godteri fram til 1.april (untat 1.januar, bursdagen min)

    7. Kan jo henne hun mener at hu må spise mer kjøtt fordi hun spiser for lite av det da, da blir det jo sunnere ..

    8. ^til de som sier det ikke er bra med mye kjøtt – tvert i mot! Kjøtt er bra for deg, spesielt om man trener mye, for man skal få i seg masse protein osv når man trener.
      Men Stina, hva tenker du om Pepsi Max, Solo super og sånt? Er det innafor, eller noe man burde styre unna av? Håper du kan svar på kommentaren, eller lage ett innlegg mer om hva du kommer til å spise/drikke? 🙂

    9. Godt nyttår Stina 🙂 <3 MIne nyttårsforsett er :
      - Bli mer miljøvennlig
      - Gi minst ett kompliment til noen hver dag
      - Bli bedre på skolen
      - Gjøre mer husarbeid
      - Bli sunnere
      - Være mer hygenisk (Det er kanskje litt groose, men jeg er veldig hygensisk)
      - Slutte åbite negler
      - Spare penger
      - Få mer sminke og bli bedre på det
      - Drikke masse vann

    10. DENNE ER TIL ISELIN:
      Det at Stina sier at hun skal spise sunnere og at hun skal spise mer kjøtt, henger på greip. Kjøtt inneholder masse proteiner som et med på å bygge musklene i kroppen! Men selvsagt har det noe med hvordan du tilbereder kjøttet å gjøre også;)

    11. jeg har et veddemål om å ikke spise gofteri eller chips ol på et år, og hvis jeg klarer det får jeg 2000,-

    12. masse gode forsetter, jeg har 2 og det er å bli flinkere med økonomien min, og komme meg ned til 55 kilo 🙂

    13. VÆR SÅ SNILL se dokumentarene ´´Cowspiracy´´, ´´Forks over Knives´´ på Netflix og ´´Earthlings´´ på youtube!
      Hadde betydd utroolig mye. Spre ordet videre

    14. beklager hvis jeg klikker litt..
      KJØTT ER IKKE BRA FOR MENNESKE KROPPEN! VI ER PLANTEETERE FOR SØREN!
      JAJA PROTEINER I KJØTT OSV.. MEN DET ER DYRE PROTEINER OG DET ER MYYYE BEDERE MED FOR EKSEMPEL LINSER ELLER BØNNER ELLER WHAT SO EVER YOU NAME IT!
      I DONT CARE WHAT YOU SAY, DETTE ER SANNHETEN.
      EGG ER HØNE MENSEN.
      FOLK SIER DET ER EKSTREMT Å IKKE DRIKKE MELK, MEN ER DET EKSTREMT Å IKKE DRIKKE MELK FRA ET ANNENT DYR, NÅR DEN MELKEN ER LAGET FOR Å FÅ EN KALV TIL OG VOKSE RASKT Å FÅ PÅ SEG VEKT!!?!
      VÆR SÅ SNILL! GÅ PÅ YouTube Å SE HELE VIDEOEN SOM HETER “101 REASONS TO GO VEGAN” NEI DEN ER IKKE KJEDELIG.
      JEG BEKLAGER VELDIG OM JEG KLIKKER LITT MED ALT FOR LITE FOLK SKJØNNER!
      JEG VIL BARE HJELPE. VÆR SÅ SNILL HØR PÅ MEG, SE VIDEOEN. DET KAN REDDE LIVET DITT FRA KREFT, HJERTEATAKK, OSV YOU NAME IT! SER DET ER EN GRUNN TIL AT 75% AV MENNESKER ER ALLLERGISK MOT KU MELK.. DET ER IKKE NATURLIG FOR MENNESKER Å DRIKKE DET!
      JEG BEKLAGER VELDIG AT JEG KLIKKER HELT. JEG VIL BARE HJELPE DERE ALLE.
      TAKK FOR AT DU LESTE

    15. Kjempe fine nyttårsfortsett 🙂
      Jeg skal selv starte med treningen igjen,skal ha min første trening på over 2 måneder, så skal bli godt å komme i gang igjen , å få kroppen tilbake 🙂
      Godterier spiser jeg ikke, så slipper tenke på det 😛
      Men skal bli sunnere, å mye flinkere til å spare å ikke bruker penger bare for å bruke penger 🙂

    16. spise mindre kjøtt hadde vært bedre! har ikke spist kjøtt på 2 år og løfter vekter annen hver dag. Jeg får flotte resultater(store muskler). Du får i deg alt og jeg for min del har aldri følt meg bedre psykisk eller fysisk! 😀 Ikke minst kan du spise MYE om man liker det 😀

    17. nyttårsforsetter er så jævla bull. for eksempel sier mange at de ikke skal spise godteri til den og den datoen så sitter man hjemme med chipsposen to uker etterpå. just my opinion 🙂

    18. Fant deg på youtube og har brukt hele kvelden/natten min på å se gjennom alle videoene dine og jeg virkelig elsker de! Du er sinnsykt (!) motiverende og måten du er på inspirerer meg sykt hahah. Gikk gjennom litt av bloggen din og begynte å lese innlegget. Så stoppet jeg opp når du skrev at bursdagen din er den 5.februar, for hvor sykt er det ikke at jeg også har bursdag da? hahah.. Ville bare si at jeg digger det jeg har sett av videoer og at du definitivt har fått deg en ny fast leser! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg