Godteristopp etter nyttår?

I overigår var jeg og Maria Kassandra en tur på Storo kjøpesenter. Det er jo helt vilt mye salg nå, så vi måtte innom og sjekke om det var noe fint. Jeg fant et par nye topper fra Bik Bok + litt nye treningsklær. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til nyttår er omme, og jeg kan begynne å trene igjen. Helt ærlig, den siste tiden har det blitt nærmest null trening og mye usunn mat. Her snakker vi risgrøt, pannekaker og tomatsuppe til nesten hvert måltid. Haha! Virkelig ikke bra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så fra nyttår av har jeg bestemt meg for å kutte ut unødvendig sukker, alkohol og usunn mat, i bytte mot trening og sunn mat. Tror det virkelig kommer til å gjøre underverker! Kjenner jeg er så gira på å komme igang! Men frem til da skal jeg trykke i meg så mye usunn mat, godteri og alkohol, at jeg nesten sprekker! Og forhåpentligvis blir skikkelig lei det! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal du bli sunnere etter nyttår?

 

27 kommentarer
    1. ja skal prøve å ikke spise 100 dager uten sukker og kjenner jeg gleder meg mye jeg også . Digger deg stina og elsker bloggen din og ønsker deg en super fin kveld videre 🙂

    2. Synes livet gir 0 mening uten alkohol og digg mat. Kjenner jeg gruer meg til å måtte leve på tørre knekkebrød og tørr salat. Gruer meg også veldig til å komme hjem halv sju hver dag etter trening når det er helt svart og sovne på bussen og så gjøre lekser og så legge meg for og så stå opp halv seks neste morgen. Mye klaging, men kjenner jeg er veeldiig lei av lange, kjedelige skoledager jeg føler jeg ikke har noe utbytte av, vanlig, kjedelig mat og ikke minst er jeg lei av at det er mørkt halv fire på ettermiddagen!! Så nei jeg vil ikke ha noe nytt år.

    3. Jeg har tenkt på den ideen på å kutte ut usunn mat, sukker å crap etter nyttår jeg også. Men jeg var aldrig helt sikker på om jeg kom til å klare det, men etter å lese innlegge ditt Stina så ble jeg på en måte inspirert til å gjøre det. Ikkje det att du skrev noen slags tale om hvordan du skulle å overvinne 2016 uten sukker, alkohol å sånt. Men det var bare måten du skrev det på att du inspirerte meg det elsker jeg med deg å bloggen din! Å jeg kommer jo selfølgelig til å forsette å lese bloggen din å følge med på yt kanalen din, men jeg har tenkt på noe veldig lenge på en måte et nyttårs ønske vist det går ann. Jeg har sett på noen forskjellige unboxinger på nett om noe som kalles for beauty box. Det er egentlig bare en box som de har samla forskjellige sminke å skjønnhets produkter i en box på “reklamerer” på en måte da, å ja selvfølgelig kan jeg jo søke på yt å se på når noen randome folk åpner den, men de er jo så kjedelige å se på, det blir liksom mye morsommere å se på når du åpner dem! Du gjør det så mye morsommere å se på 🙂 Så kjære Stina kanskje du kunne hat begynt en ny slags “serie” på yt/bloggen din der du un boxer den? Det hadde jeg hvertfall syntes hadde hvert kjempe gøy <3 Håper du leser denne kommentaren å koser deg videre. Godt nyttår verdens beste Stina!

    4. Jeg er ikke så veldig gammel å jeg er veldig gla i å trene! Jeg viste en venninne av meg bloggen din. Der jeg viste henne mange trenings tips/videoer og hun vart veldig inspirert! Nå bruker vi å dra på mange joggeturer å sånt! Det er veldig gøy å trene💪🏼 Jeg elsker bloggen din!❤️

    5. jeg har tenkt å prøve meg på 30 dager uten sukker etter nyttår, spise mere sunt og kutte sukkeret litt og litt. Men får se hvordan det går, er så lei av at alt fettet legger seg rundt magen så det ser ut som jeg er gravid. kanskje begynne å vurdere litt trening også?

    6. Jeg skal å slutte det blir sikker kjempe bra
      Gleder meg til etter nyttår godt nyttår Stina.
      Elsker bloggen din

    7. Hei Stina! Jeg har blitt inspirert til å trene mer!
      Hvordan klarte du å bli så tynn?????
      Ellllllsker at du motiverer folk sånn som du gjør❤️
      Har bare et mål i 2016: Spise Sunnere👌🏽

    8. Hadde godteri stopp ifjor i 6 måneder.😀
      Det hadde jeg og så iår.👌🏼
      Nå blir jeg bare kvalm av og spise det. 😩
      Hadde ikke tenkt å ha det etter nyttår, men blir inspirert av deg til å det igjen ❤️❤️
      Tusen takk 👌🏼

    9. Jeg har tenkt å spise litt godteri i helgene og ved spesielle anledninger, men ikke overdrevet mye, og IKKE i ukedagene:-) LYKKE TIL!!:-)

    10. Jeg starter på diett på Fredag som jeg skal holde på meg i 6 måneder ( kanskje lenger) å hard trene hverdag til jeg får kroppen min tilbake slik den var før 🙂
      Skal stille i konkurranse så bør få kroppen tilbake før den tid 😀 Så mitt mål med 2016 er å prøve noe nytt å komme over redselen min med å treffe masse folk å bli sett på av masse folk som er på en konkurranse 🙂

    11. Jeg er sunn, men så har jeg min kjære som er megasunn, det betyr null ‘godis’ her i huset 🙂 Trener gjør vi jo så fort vi har anledning, vanen er vond å vende, he he. GODT NYTT ÅR Stina, jeg skal følge deg neste år også 🙂 I kveld skal vi på ball, så nå er det kaos her, har jo ikke noe å ha på meg, jo da, tuller 😀

    12. Hei. Før hadde du det samme, men da hadde du “oss” de som ville, trur jeg. Hadde vært morsomt om du hadde gjort det igjen, vis du hadde 🙂 Skal prøve goetristopp fra i morgen av altså i 2016 🙂 Haha, første gang og jeg elsker cola og godteri, gleder meg 😂😂😍👍❤️

    13. Jeg har bestemt meg for akkurat det samme! Har spist masse “dritt” i dag allerede nå, og kjenner at jeg er lei! I morgen gleder jeg meg til å begynne på ny frisk, som det så fint heter. Jeg er av den typen som aldri klarer å spise masse snop i flere dager i strekk uansett, for kroppen min blir både daff og oppblåst, så jeg tror det skal bli relativt enkelt å begynne å spise normalt igjen.

    14. Begynne å trene og spise sunt nå! Lagt på meg mye etter jeg flyttet for meg selv..
      Og heeelt urelevant: det heter for i gårs, ikke over igår, det er idag, hehe 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg