Årskavalkade – Del 3 – Juli – September

Da var det på tide med del 3 av årskavalkaden. Denne gangen er det juli – september som vi skal mimre tilbake på! Herlige sommer og middager ute. Ah, nå må denne vinteren snart ta slutt! 

Juli

Feiret bursdagen til skjønneste Maria Kassandra!

Løp mye rundt Sognsvann!


Fikk dilla på marble, og gjorde om stuebordet til marblebord! Se hvordan HER

 Trente mye styrke!

 Reiste en tur til Bergen

Snakket om det å være youtuber i Dagbladet

Antrekk

Spiste tapas ute med søsteren min. Ah, herlige sommerkvelder med god mat. Savn!


Fikk dilla på pioner

Spiste mange middager med Donna på Aker Brygge

August

Reiste til Kypros

Antrekk

Min egen neglelakk ble endelig lansert, i samarbeid med TL Design. Er den ikke fin?

Var på whiteparty / innflytningsvors hos Donna

Hadde photoshoot med Kyle Meyr og tok blant annet dette bildet!

Nådde 25’000 abonnenter og hadde en hel uke der jeg la ut en ny video hver dag!

September

Antrekk

Snakket om kroppspress i VG helg

Var med June på Olivia og spiste herlig middag!

Hvilket minne fra disse månedene husker du best?

12 kommentarer
    1. Hei! Jeg er skjønnhetsblogger og jobber med det. Jeg trenger flere lesere. Kan du hjelpe meg?

    2. hei, jeg bare lurte på hvilket kamera du bruker? og hvilket du anbefaler å kjøpe? jeg bruker å ta bilder med mobilen, men syntes det blir for dårlig kvalitet å blogge med de bildene. og bruker du kamerastativ eller tar noen bildene for deg?
      hadde blitt glad for svar:)

    3. Hellu! Jeg lurer på om du kan lage en “no mirror makeup challenge?” Det er sykt morsomt å se hvordan man klarer å sminke seg uten å se i et speil. 🙂

    4. Da du hadde fått 25 000 abonnenter og hadde en uke der du lagg ut video kvar dag.💕💗👌🏽he kanskje sett alle dei videoene 5 ganga!💙❤️✌🏼️Du e veldi flink!❤️✌🏼️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg