Årskavalkade – Del 2 – April – Juni

Her er del 2 av årskavalkaden. Syns det er så gøy å gå igjennom månedene i arkivet. Kjenner jeg virkelig lengter etter sommeren etter å ha sett igjennom disse bildene! 

 

April

Jeg skrev innlegget “10 tegn på at han er en player“, og det gikk mildt sagt viralt, og ble lest av 150’000 mennesker!

Jeg fikk endelig en perfekt garderobe løsning på rommet i kollektivet. Bare dumt jeg ikke får hatt den her i leiligheten. Men men! Var gøy så lenge det varte!

Jeg testet ut Flash Tattoes, og fikk mildt sagt helt dilla!

Endelig begynte det å bli skikkelig vår i Oslo, og jeg startet å trene ute i Frognerparken!

Antrekk

20. April hadde jeg 5 årsdag som blogger, og feiret det med en god middag sammen med Donna. Utrolig å tenke på at jeg har blogget i over 5 år!

Jeg dro med June på veldedighetsmiddag til inntekt for sultne barn i Afrika. 

Antrekk

Jeg og 7 andre bloggere gikk sammen for å designe en egen neglelakk. Først hadde vi photoshoot sammen, som dere kan se på bildet under. Gjett om det var vanskelig å holde det hemmelig her på bloggen at jeg skulle lansere egen neglelakk!

Jeg var mildt sagt overlykkelig over at det var full blomstring og nesten sommer i Frognerparken!

Antrekk

Jeg testet ut biffsushi (!!) sammen med June. Overraskende godt!

Jeg dro til Berlin på en jobb for Restylane og fikk møte Sharon Stone!

1 Juni flyttet jeg endelig ut fra kollektivet jeg bodde i, og inn i egen leilighet. Gjett om det var helt fantastisk å gå fra å ha et rom på 9 kvm til en egen leilighet på 38 kvm! Lagde også en flyttevlog som du kan se HER

Jeg begynte å løpe en fast runde rundt nabolaget. Er det lov å si at ens eget nabolag er det alle fineste? I så fall, er det det jeg sier!

Jeg hadde mitt første vorspiel i leiligheten med en gjeng kompiser!

Og mitt andre rett etterpå med familie og venner!

Jeg gjorde en tutorial for NRK der jeg viste hvordan man kan lage blomsterkranser! Se hele videoen HER

Victoria kom på besøk og var hos meg noen dager!

Søsteren min Madeleine, og tantebarnet mitt Emmeline kom på besøk!

Hvilket minne husker du best fra disse månedene?

Del 3 kommer i morgen!

11 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg bestilte foundation fra lava art som du snakket om. Er veldig fornøyd med produktet, men ønsker ikke å få det levert hver måned. Vil bare ha det denne gangen. Du sa at det bare var å sende en mail til lava art også fikk vi det ikke flere ganger hvis det va innen 14 dager eller no. Dagen jeg fikk det så sendte meg mail, men når ikke fått svar. Pleier man å få svar eller hvordan vet jeg at jeg ikke får det flere ganger?
      Veldig morsomt innlegg btw❤️

    2. Mange flotte bilder Stina 🙂 Hva jeg husker best: Helt klart at vi kjøpte hus og flyttet fra den trange leiligheten til min sambo, som egentlig var enmanns, he he. Det meste av 2015 har gått med til å forandre huset innvendig, revet noen vegger f.eks, men alt ble klart til jul av dyktigere håndverkere og interiørarkitekt 😉

    3. I bildet under teksten “Jeg testet ut biffsushi (!!) sammen med June. Overraskende godt!” så har du på deg en hvit blomster genser, hvor har du kjøpt den? Den er så fin <3

    4. “Sultne barn i Afrika” kan tolkes veldig genraliserinde og uinformert ut. Afrika er jo et kontinent med 54land. Millioner av barn bor og lever på kontinentet. Du får det til å høres ut som om alle disse sulter når det ikke er i nærheten av sannheten. Men ved å skrive det er du med på å male et misvisende bilde av et helt kontinent. All cred for veldedig arbeid. Tror det itilleg til å ikke være misvisende er mer informativt og spennende for leserne dine å vite hvilken organisasjon og hvilket land du var med på å bidra til som sikkert kan inspirere andre til å hjelpe til :). Godt nyttår

    5. Reagerte litt på akkurat den setningen jeg og: ‘sultne barn i Afrika’, og er enig i kommentaren over. Men mulig det har noe med alderen over, jeg er litt over gjennomsnittsalderen til leserene av denne bloggen, tror jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg