Ukens spørsmål #89

Hvordan holder du deg så tynn?
– Hmmm, nå vil jeg si at jeg er mer slank enn tynn. Men samma det! Måten jeg i alle fall holder kroppen min som den er på, er ved en del gode vaner. Jeg drikker nærmeste aldri kalorier. Å drikke kalorier blir helt borte i natta for meg. Eneste jeg drikker kalorier er igjennom melk i kaffe, eller vin ved en sjelden anledning. Men nesten alltid drikker jeg kun vann. Ellers enn det prøver jeg å holde meg i aktivitet. Det er ikke alltid jeg orker eller har tid til å trene.
Men fordi jeg går veldig mye hver dag, redder jeg meg inn på det. Når det kommer til mat prøver jeg å aldri overspise. Man kan godt spise godteri en gang iblant, så lenge man ikke stapper i seg en hel sjokoladeplate og en potetgullpose. Alt er ok i moderate mengder. Ellers handler det egentlig kun om å bruke huet. Jeg tror de fleste skjønner at man ikke kan stappe i seg hamburger fra Mc Donalds hver dag, og forvente å være slank.

 
Hvor mange selfies tar du hver dag?
– Det kommer litt ann på hva man regner som en selfie. Hvis man kun regner de man tar der man holder mobilen / kameraet i handa, er det overraskende få. Men om man teller med de der jeg har kameraet på tripod, er det ganske mange flere. Da vil jeg tippe rundt 100 i gjennomsnitt hver dag. Når jeg tar bilder er det jo mye som må stemme; lys, farger, posering,fokus, osv. Og da er man heldig om man treffer blinkskudd på første forsøk. Hehe!
 
Hvor er morgenkåpen fra? Utrolig fin farge!
– I know! Får nesten litt sånn Victorias secret følelse av den, siden det er ganske lik farge. Den er forresten fra eBay! Link HER
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lurte på om du komme legge ut en link til korsettet du kjøpte fra EBay og hvilken størrelse du har? 
– Jeg har det i xs. Du får tak i det HER.

Jeg fikk så lyst på det kameraet du fikk av foreldrene dine, og kan du skrive hva det heter? Jeg vet at du sa hva det heter, men jeg hørte det ikke så tydelig og jeg aner ikke hvordan du skriver det så jeg bare lurte på om du kunne skrive det? ps: Jeg prøvde å se den delen der du sa det mange ganger. Videoen var og er superbra!
– Kameraet er fra Olympus, og heter Pen e-pl7. Så langt er jeg veldig fornøyd med det. Tenker å skrive et oppfølgingsinnlegg om en måneds tid der jeg forteller hvordan jeg syns kameraet har vært å bruke!

Hvordan skal man ta av løsvipper? Hvis du bruker vippe lim?
– Jeg pleier å ta tak helt i selve vipperemsen ytterst ved øyet, og dra forsiktig innover. Enkelt og fjerne så lenge man ikke tar på helt ekstreme mengder vippelim.

Det var en sykt fin kjole! Hvor kjøpte du den? Du var veldig fin i den, men du er jo alltid fin du<3
– Takk! 🙂 Den er fra Nelly. Men den er dessverre utsolgt!

Hvilken ansiktsskrubb bruker du?
– Jeg bruker Ole Henriksen “walnut complexion scrub”. Har brukt den en god stund, og er veldig fornøyd!

Hvor er skoene og buksen fra?
– Buksen er fra Bik Bok og skoene er fra Din Sko. 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

39 kommentarer
    1. Kan du legge ut bilder fra du var 13 og oppover.. Husker den tiden du hang på down under og var litt mer “Emo” om man kan kalle det det..

    2. Hei! Veldig stor fan av bloggen din. Men nettet mitt har vært nede en stund, så jeg vet ikke om jeg fikk det med meg men har du fått kjæreste? :-), noen av vennene mine sa det. Elsker bloggen din. Spesielt at du er så ærlig

    3. Har du veldig ren hud, eller er du plaget med urenheter og tørr hud??
      Jeg bare lurte på hva du bruker på huden din av rens, skrubb fuktighetskrem osv.??

    4. Hei, jeg lurte på når på dagen det er best å trene? Når pleier du å trene? Jeg går på skole osv så jeg vet ikke helt når jeg skal trene, har nylig begynt.

    5. Jeg har lyst til å blogge men har et
      par spørsmål
      -Hvis man tjener noka på bloggen må
      man betale dobbelt så mye i skatt,
      eller må man betale veldig mye.
      Hvis man får et produkt må man
      betale for den også i skatt.
      -Hvor gammel BURDE man egentlig være
      før man blogger.Om du har lov av
      foreldre da.10 11 12 13 14 15 osv..

    6. Har du silicon pupper Ellet nook sont ikkje for of vere frek med nokon gonger virker det son med froresten du er veldig kul og du virker så snill .💖

    7. Kan du forklare litt hvordan eBay brukes?
      Sliter litt med det.
      Stina jeg elsker deg
      Elsker YouTube kanalen og bloggen din😚

    8. Kan du legge ut link til det første innlegget du la ut, og kanskje de neste også? Det hadde vært veldig morsomt å se, du har jo tatt sånn populære innlegg så da tenkte jeg at du kunne ta de første innleggene

    9. Kan du si/skrive litt om hvordan du “behandler huden din? Du skrev tidligere de skjønnhetstipsene der skrubb og rens var viktig, men hva bruker du? Og hvor får jeg kjøpt dette?

    10. Hei Stina!
      Jeg vil si at du er en utrolig flink blogger!
      Du er vakker, inspirerende og motiverende!
      Jeg lurte på om du kunne lage en sminkevideo,
      der du viser ALLE produkter du har og koster?
      Eller om du kunne anbefale produkter som er
      brae og med god kvalitet og som er billige, og der du viser koster?
      Jeg hadde blitt glad hvis det gikk!
      Du er mitt aller største forbilde!

    11. Jeg skjønte ikke helt om du var kjæreste med Fredrik eller PelleK? I såfall så skriver Pelle “girlfriend” på bilder av deg og sånt, men du har jo sagt i en video eller blogginnlegg at du fikk pearcing av kjæresten din som er Fredrik eller noe?

    12. Hei!
      kan du plis skrive hva du kunne ha spist på en dag?
      F. Eks
      Frokost: brødskive
      Lunsj
      Middag
      Mellommåltid osv..
      Hadde vært sykt gøy

    13. Først å fremst vil jeg si at du er en fantastisk god blogger! Har lest bloggen din i ca 3 år nå, og blir fortsatt veldig inspirert.. En ting jeg lurte på var om du kunne legge ut et bilde av du og foreldrene dine? Stå på videre, du er en stor hjelp i hverdagen min:)

    14. Hei jeg elsker bloggen din og har fulgt deg lenge, men jeg lurte på om du kunne ha et innlegg eller video om hva du bruker når du renser huden din og hvordan du gjør det. Vet at du har skrevet om det for litt siden men siden ditt forrige var i 2014 lurte jeg på om du fortsatt bruker det samme og gjør det samme. Hjertelig hilsen en meget stor fan

    15. Først lurte jeg på om Pellek er engelsk eller norsk fordi på instagramen hans så skriver han engelsk! For hvis ham er engelsk er det veldig kult av deg å ha en engelsk kjæreste, eller det er jo kult uansett da!!
      Også lurte jeg på om du kan lage flere treningsvideoer, helst med Magemuskel video og om hvordan du har trent for å få sixpack og hvor lang tid det har tatt før du får synlige magemuskler☺️😊
      Siste spørsmålet mitt er om når man skal kommentere på
      bloggen din så står det navn, e-post og URL link også lurte jeg på hva en URL link er? Jeg pleier alltid og skrive stina.blogg.no, men jeg er litt usikker på hva jeg skal skrive
      Du har VERDENS beste blogg stina! Og du er kjente pen!

    16. KAn du snart begynne og auge fler videoer med Kjæresten din? Og hva inspirerte deg til å blogge ? Jeg har lest bloggen din fra du starta og elsker din blogg!❤️❤️

    17. Hei. Jeg lurer på hvor du kjøper de fleste klærne dine, og hvordan du velger de ut? Og hvordan du setter de sammen til en kjempefin look?! 🙂

    18. Jeg lurte på om man kan kjøpe et slik lys som du fikk hos kjæresten i julegave her i Norge? Har ønsket meg et sånn fotolys, så lurte på om du vet et sted jeg kan kjøpe det untatt ebay? 🙂

    19. Hei, først og fremst elsker jeg bloggen din! Du får utrolig mange til å bli motivert til å trene, kjempe bra! Du er også en utrolig pen person. Jeg har alltid lagt merke til tennene din er utrolig hvite og fine! Så jeg lurte på om du bruker tannbleiking? Om du gjør det hvor pleier du å kjøpe bleikingen fra? Igjen ELSKER bloggen din Stina !!!!!!!

    20. Hei, lurer på om korsettet har virket så langt? Om du evt. kan lage et innlegg der du skriver litt om hvordan du bruker det? Da mener jeg om hvor lenge du har det på og hvor mange dager i uken og diverse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg