Endelig tilbake!

Hvordan har julen deres vært? Min har vært veldig koselig! Nå er jeg endelig tilbake igjen i Oslo, etter å ha vært både i Hokksund og Sandefjord noen dager. Jeg har allerede kommet godt igang med bloggjobbingen, og har spilt inn et par videoer som jeg snart skal sette igang med å redigere. Det var egentlig planen å vise dere hva jeg fikk til jul, i et innlegg i dag. Men siden flere av dere spurte om jeg heller kunne lage en video, så blir det heller det! Så i morgen kommer video der jeg viser alt jeg fikk til jul!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg sette igang med å redigere litt videoer, så får dere ha en fin jul videre! Vet mange av dere har ferie til over nyttår. Og mitt smarteste råd til dere er; nyt det til det fulleste. Stapp i deg godteri og se på tv dagen lang. Det jo tross alt jul!

 

11 kommentarer
    1. Du har så perfekt hud, hvordan klarer duå ikke få noen rynker, tror du ikke har brukt noen sånne ting som botox og sånt så hvordan får du det til? Elsker bloggen din 😉

    2. Spørsmål til ukens spørsmål: Jeg kom over en video der du fortalte tips og triks om blogging og du sa at du selv ikke fant ut hvor mye du faktisk skulle ha for et blogginnlegg før du ble en del av side 2. Jeg lurte på om du kunne si hvor mye man skal ha for et innlegg dersom du nettopp har begynt og et selskap spør om du kan reklamere for dem. Skjønner hvis du ikke vil si akkurat hva du får for det er privat, men liksom standaren….

    3. Hei, jeg vil bare si at jeg er stor fan av bloggen din ♥ En ting jeg har lagt merke til er at du alltid tar flawless selfies, kunne du kanskje lage en video/blogginnlegg med noen -tips on hvordan man kan ta gode selfier?
      – Elsker deg ♥

    4. Hei stina<3
      Jeg lurte på noe jeg tror du kanskje kan svare på? Jeg har gått på den smellen med det lange bloggnavnet. Jeg vet at du har byttet fra en blogg til en annen og så vidt jeg husker er begge fra bloggsoft. Jeg prøvde å starte en ny blogg men de godtok ikke mailen min da jeg prøvde.
      Skjedde dette med deg, vet du hvordan jeg kan få startet ny blogg?
      Elsker deg Stina<3

    5. Det var det med (u)vaner da, vi har vært på gymmet 2 timer i dag 😀 Søtsaker liker jeg ikke, men det er nok annet å stappe i seg om dagen, he he, og TV har vi 🙂 Fortsatt fin romjul Stina<3

    6. Hei Stina elsker bloggen din!! Det hva jo bra at du hadde en fin jul, jeg fikk spysjuka, feber og halsbetennelse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg