Hva vil DU lese om?

Det er ekstremt sjelden at jeg har en pusur-mandag. Vanligvis hopper jeg nesten i taket av glede over en ny uke. Men i dag er hodet mitt helt blokkert, og jeg er så slapp og sliten at det ikke skulle vært lov. Derfor tenkte jeg at det kunne være genialt med et blogginnlegg der jeg spør dere om litt innspill!

Selv om denne bloggen handler om meg og mitt, liker jeg veldig godt å høre hva dere vil lese om. Er det noe DU skulle ønske at jeg kunne skrive om? Da kan det være alt ifra leppestift til mensen liksom. Haha! Så skal jeg skrive ned alle idèene deres, og blogge de etterhvert! 

 

78 kommentarer
    1. Jeg har et stort ønske om en video med sminketutorials som inneholder alt fra hvordan du påfører leppestift til negler 🙂

    2. Forskjellig sminke som får øynene til å “poppe” utifra øyenfarge. De leppestiftene som holder best og som er mest behagelig å ha på.

    3. Jeg har et stort ønske om nighttour eller sminketips til de som ikke er så fullt god til å gjøre det perfekt 🙂 du er knall fin og kul og mormom på alle måter, selv om jeg ikke har møtt deg 😀

    4. Jeg har veldig lyst til å vite litt mer om HAIR Extasions, blant annet hvor mye det koster, om det er lurt for små, om det er lurest å kjøpe eller frisøren?? Og sånne ting❤️❤️
      Hilsen MM’fan og Stina’fan

    5. Hei Stina!<3
      Jeg lurte på om du kunne ha et innlegg om hva slags sminke som en tenåring kan bruke?? Og ha en julechallenge? Jeg eeeelskeeer bloggen din og deg<3<3<3

    6. mer girl-talk! Og historier, erfaringer osvosv. det hjelper meg veldig, du er nesten som en storesøster for meg haha, dette virker kleint men , digger girltalkene dine!
      <3 digger deg stina!

    7. Jeg liker alt det du skriver på bloggen din.
      Men jeg har et ønske, kan du blogge litt om jule tradisjonene dine og dine forberedelser til jul. Det hadde jeg likt lese om. Lag gjerne en video å..

    8. Jeg har et stort ønske om flere vloger(vlog om at vi følger deg hele dagen) og morgenrutinen/nattrutinen din.
      ELSKER BLOGGEN DIN, JEG LESER DEN HVER DAG.JEG VENTER ALLTID PÅ AT DET SKAL KOMME NYE INNLEGG! DU ER FANTASTISK FLINK BLOGGER😍😍😍😍😍😍

    9. Enig med Benni. Neste Onsdagsvideo kunne vel vært en slags kvelds rutine. Siden du allerede har en morgen rutine. 🙂
      Ett innlegg hvor du forteller dine favoritter du har likt veldig godt dette året. Alt fra sminke, til tv-serie.
      Har mye på lager 😛

    10. Ønsker meg diverse oppskrifter. Alt fra mat til søtsaker som man kan spise med god samvittighet(helt uten slik steiva)
      Ønsker meg også mer antrekksbilder.
      Ønsker meg f.eksempel hjemme alene kveld, jentekveld osv.. Hvordan man lager dette.

    11. jeg her lyst på mer girl talk videoer også har jeg lyst til og lese om hvordan man skal svare til dem som sier stygge ting.
      Ps: elsker bloggen din!!!!

    12. Hei stina!!!!!
      Jeg lurte på om du kunne lage/skrive om hvordan man lager blogger, hvordan du lagde din 🙂 love ut

    13. Jeg liker bloggen din veldig mye! Jeg elsker deg som person, så jeg setter stor pris på at du spørr oss 😊 jeg har noen forslag:
      💜merker du noen forskjell mellom hvordan du blogger nå og fra den tiden du startet? Altså ser du noe forbedringer?
      💜dine mest flaue situasjoner?
      💜ting som du angrer på eller kunna ha gjort bedre
      💜er samfunnet blitt endret siden du var ung? Hva synes du om dagens samfunn?
      💜en vidio blogg der du bare snakker, eller der du forteller om hva drømme gutten din er, hvordan tips du vil gi for å få andre til å få mer motivasjon i livet, hvordan få folk til å takle mobbing, tipt til lete og sunne middager
      💜hvorfor er ikke du me på bloggerne?

    14. Hei! jeg går i 9ende klasse. Jeg skal ha muntlig tentamen om to dager i KRLE. Jeg lurte på om du kunne lage et forslag til hva det er lurt å ha med i fram visninga og hvordan man bør sette det opp. Du skriver jo mye, så jeg tenkte du viste litt mye om det. Jeg får enten om hinduismen, om Jesus eller liv og død. Jeg tror det er veldig mange som lurer på akkurat det samme.

    15. litt om depresjon, hvordan du kom videre, hvordan psykologen hjalp deg, hva du følte og kanskje grunnen.
      det hadde betydd mye!

    16. *ting vi ikke vet om deg
      *hvordan din første gang var da du hadde sex
      *kleine og morsomme historier fra fortiden
      *dine meninger rundt pelsdyrnæringen
      *hvor du ønsker å reise i fremtiden
      *favorittfilmer
      *trening og kosthold
      *ditt syn på inncandring
      *ditt syn på overfallsvoldtekter i norge(føler du deg trygg ute på natta i oslo by??)
      *vise bilder av ditt drømmehus
      Hahah kommer ikke på mere nå, her er ihvertfall noen tips du kan velge imellom❤

    17. Hei, jeg elsker bloggen din, jeg sjekker innom hver dag og hvis det ikke er komt noe nytt så ser jeg på gamle innlegg😂❤️. Hehe ! Men det hadde vært gøy om du hadde lagt et blogginnlegg om f.eks. Topp ti sminkeprodukter, eller hvis du kunne vlogge mer så hadde det vært kjempegøy, jeg husker da du vlogget sist, det var veldig bra video og gøy og se på hverdagen din, og kanskje en morgen rutine eller kvelds rutine og kanskje en naturlig men “festlig” sminkelook til jul og nyttår! Det hadde vært kjempekult om du kanskje kunne det ! Elsker bloggen din Stina!

    18. Hei Stina! Vil bare si at jeg elsker bloggen din, jeg syntes du er nydelig. Kan du skrive litt om hvordan pubertet starter hva som kommer, hva som blir nytt osv.? (Jeg vet mye om det men jeg vil vite litt mer 😉 ♥

    19. Jeg vil at du kansje kan lage et innlegg eller vidio der du viser hvordan sminke seg eller sminke tips for nybegynnere 💗💗 ps elsker bloggen din

    20. Digger bloggen din ! Synes det er bra at du spør oss om hva du kan skrive om.
      Spurte om dette på ukens spørsmål og fikk svar, det hadde vær tgøy om du kunne linke til de 50 mest leste innleggene dine. Det var så gøy med topp 10.
      Om du kunne skrive om steder hvor man kan få gratis header eller design. Så at du hadde anbefalt headerplease, men den er lagt ned.
      En slags a day in my life hvor du viser hvordan dagen din er. Hva du spiser til middag og sånt.
      Mer story time videoer.
      Håper du bruker noen av dem

    21. Flere videoblogger om dagen din kanskje, jeg synes i hvertfall at det for en eller annen grunn er supermorsomt 🙂

    22. Kan du pleas lage en sminke-kolleksjons video. Jeg vet du kommer til å ignorere dette men jeg håper at du ser på denne kommentaren
      Mvh. Karen Helene. (Stor fan av deg Stina)

    23. Har noen forslag som jeg kunne tenkt meg at du skrev om😊:
      -Anbefalte sminke produkter
      -negler, vipper, lepestift
      -klær, stil, Anbefalte merker osv…
      -sunne og enkle matpakke tips til skole og jobb osv….
      Forslag til videoer:
      -Girl talker! (Elsker de❤️😍❗️)
      -Sminke videoer, alt fra øyenbryn til lepestift….
      -Enkle hårfrisyrer til skole og jobb osv..

    24. Hei!❤️ Hvor kjøper du blomstertoppene dine?? De er sååå søte og fine💗 Elsker stilen din!!!!!!!!!😍😍😍😍

    25. Jeg har gjerne lyst til at du lager et innlegg om hudpleie produktene du bruker og hvilke du ville ha anbefalt ❤️

    26. Girl Talk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plizzzz!???!!!!!!!
      Elsker bloggen din forresten:) ❤️❤️❤️ Xoxoxoxo

    27. Hei. Jeg er en jente som sliter veldig med dårlig bilde av kroppen min. Jeg mener at jeg ikke liker den. Jeg har midje, men ikke hofte. Å jeg har lyst til å ha hofter som kim kardshian, noe jeg vet ikke man kan trene opp, men har du tips til hvordan man kan få bredere hofter?

    28. Hei jeg lurte på om du kan lage en ny morgen rutine?😃😘
      Elsker bloggen din😃 Du er mitt forbildet🤗😃😘

    29. * Hva er en sunn livsstil?
      (Hva består en sunn livsstil av?)
      * Tips til å få en sunnere livsstil
      * Sunne desserter uten sukker

    30. Kan du lage en video hvor du fortelle om ting du gjorde når du var yngre som du egentlig ikke hadde lov til
      PS: ELSKER BLOGGEN OG DU VIRKER SOM EN VELDIG GREI OG HYGGELIG PERSJON SOM SMILER VÆR GANG DU MØTER NOEN DU LYSER OPP DAGEN MIN HUSKER EN GANG DA JEG VAR GANSKE DEPPA FORDI EN JEG TRODDE VAR BESTEVENNEN MIN DOMPA MEG OG DU GA MEG RÅD I EN VIDEO SOM KOM UT PÅ AKKURAT SAMME DAG KLEM INE BEGLAKER AT DET IKKE ER NOE PUNKTUM HAR LIT DÅRLIG TID❤️👍

    31. Mer girltalk. Og at du skriver om flauser. (Blir ikke så gøy for deg kanskje, men det blir gøy å lese for leserene.) Elsker deg Stina♥♥

    32. * Mål/ nyttårs forsetter til det nye året (En ny start, blanke ark)
      * Tips til en sunnere livsstil/ sunnere hverdag i det nye året
      * Hår tips

    33. Hei Stina!
      Hadde vært kjekt om du hadde laget et innlegg om tre middager som er enkle og sunne. Sliter litt med og finne middager som er enkle og sunne, så det hadde vært kjekt om du laget et innlegg om det! 🙂

    34. Jeg lurte på om du kunne ha vist all sminken din.(blir kanskje lettere på video men hadde vært glad uansett☺)og/eller hva slags sminke du brukte når du var rundt 12 år(eller hva det er best for en 12 åring å bruke av sminke) Kjempe stor fan! forresten hva skal du kalle fansen din??❤❤i love you so much!!

    35. Hei, Stina😊 Jeg er en jente som sliter litt med nettmobbing😔 Så jeg lurte på om du kunne kanskje hatt ett innlegg om nettmobbing✨ I tillegg driver jeg med selvskading(pga nettmobbingen)😔 Så det hadde vært veldig greit om du kunne hatt ett innlegg om nettmobbing og selvskading.🌚 Kanskje du kunne kommet med tips om hvordan slutte med selv skading🙊
      Hilsen jente som håper på innlegg om dette💕✨

    36. Er det en ting jeg digger ved deg, så er det ærligheten din. Både som blogger og youtuber så snakker du rett fra levra. Fortsett med det. Du trenger ikke forsvare deg om noen reagerer på ting du sier eller gjør, du tør å si det folk tenker, og det settes pris på av alle andre som ikke bruker tiden sin på å pirke på småting!
      Altså, fortsett med morsomme og ærlige videoblogger! Fortell om kleine ting! haha.
      love love

    37. Kan du skrive om hvordan man overlever eksamenstiden? Har muntlig snart, så det hadde vært fint med noen gode råd😚😊

    38. Hei.
      -Kunne du versåsnill og legge ut en/flere girl talk til? (Legge ut på YouTube altså)
      Dei er så utrolig morsome og lærerike^💖
      -Det hadde også vert supert vis du kunne legge ut tips om mensen( bloggen)
      Elsker deg du er eit stort forbilde i blogg og YouTube livet💖💖

    39. Hvordan din arbeidsdag er helt fra start til slutt😘
      Og noen sminke tips til juleball❤️👍🏼😂
      PS:elsker bloggen og deg😂👍🏼

    40. Dine favoritt-ting å gjøre, ute og inne, om vinteren og i julen? Det er alltid kjekt å lese om, synest jeg, for man får så mange ideer fra andre 🙂

    41. Ønskelista di 🙂
      Flere antrekksbilder!
      Innlegg der du legger ut flere antrekk hvordan man kombinere det samme plagget med andre plagg liksom 🙂

    42. Jeg lurer på om du kan lage ett inlegg om hva man burde gjøre når man har mistet en god venn?😔🙏🏼❤️
      Men uannsett elsker bloggen din!😍❤️😘

    43. MÅ MAN HA OPEN BRUKER PÅ INSTAGRAM GIVEAWAY??
      HVIS MAN HAR PRIV KAN DU JO SPØRRE OM Å FØLGE😝😝
      Takk❤❤

    44. Hei Stina!
      Jeg håper du kan ha flere StoryTime videoer. Jeg ler meg i hjel og jeg ser alt for meg siden du forklarer veldig godt.💯😛
      Digger deg og jeg ser opp til deg. Når jeg blir stor så vil jeg bli som deg!❤️❤️❤️

    45. Kunne ønske du kunne lage et innlegg om hva du pleier å gjøre på julaften.
      Og om sminke for barn under 13.
      Og sånn 10 tegn på at din bestevenn ikke er din real bff.
      Eller 10 tegn på at bestevennen din er en ekte bff.
      Og tips om hvordan du kanskje kan få en populær blogg. ( har tenkt til å begynne å blogge, så trenger noen tips ) Er 10 år.
      Elsker bloggen din Stina Marie!

    46. 💗Storyline
      💗Girl talk (rasisme, bitching og hvordan si ifra til mobbere)
      💗Sminketips for nybegynnere
      Håper du lager video av noe av dette! (girl talken kan handle om hva som helst, det over er bare forslag 😊)

    47. Hva med å skrive et innlegg om…
      ⛄ 1. Dine favoritt ting! Vil gjerne vite hva din favoritt serie er, film, hobby, klesbutikk, artister/sanger, blogger du leser mest osv.
      ⛄ 2. Lag et “tips” innlegg, for eksempel tipse folk om fine cardigans, vinterjakker – luer, skjerf, votter.. alt mulig!
      ⛄ 3. Skriv et personlig innlegg om dyr du har hatt? Din beste opplevelse?
      ⛄ 4. Tanker rundt jul, julestress, gaver + +
      ⛄ 5. Hvor ser du deg selv om noen år? Skriv litt om det.

    48. jeg syns det var veldig morsomt og gøy når du snakka om gamle opplevelser eller historier fra forrige tide.
      du kan også snakke om din opplevelse av å flytte hjemme fra eller hvordan det er å bo i oslo
      kanskje noen historier om jula da du var liten

    49. jeg er ganske liten men lurer på mye rart! takk for at du lager girltalk videoer. men jeg vil vite mer om hva jeg burde bruke av alt mulig når jeg blir eldre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg