Vinn et års forbruk av foundation!

// annonse

Husker dere for litt siden da jeg skrev om Lava Art compact cushion? 

Vel, om du ikke husker kan jeg gi deg en liten oppfriskning. Det er en foundation, primer, cc cream, bb cream og hudpleie i en og samme flytende foundation. Den dekker fantastisk bra, og holder seg fin igjennom hele dagen. Selv har jeg alltid slitt med kviser, og etter at jeg begynte å bruke denne har huden min blitt mye finere. I tillegg dekker den veldig godt over de gjenværende kvisene. Helt perfekt! 

Nå er det jo både julesesong, og nyttår rett rundt hjørnet. Regner med mange av dere skal på julebord, juleball, og andre festligheter. Da er det jo viktig at sminken holder seg fin igjennom hele kvelden, og det gjør virkelig denne! 

Lava Art er et helt nytt merke i Norge, og ble lansert i november. Produktet er fra Sør-Korea der rene ingredienser og god kvalitet er viktig. Produktet er heller ikke testet på dyr, så det er fantastisk. Jeg har også laget en video der jeg viser før / etter som du kan se HER.

Det som er enda mer fantastisk, er at du nå kan vinne et års forbruk av Lava Art compact cushion. Alle som bestiller produktet får det til 50% rabatt, altså kun 174,- inkludert porto, og er med i trekningen av et års forbruk. For å vinne må du legge igjen eposten din i kommentarfeltet på dette innlegget, når du har bestilt. Trykk HER for å bestille produktet. 

 

PS; det er 18 års grense på å bestille produktet, og du blir automatisk abonnement hos Lava Art når du bestiller, men om du ikke ønsker å være abonnement er det bare å sende de en mail å si ifra. Les mer om dette under kjøps og abonnementsbetingelser når du bestiller produktet. 

 

 

Lykke til! Fortell meg gjerne hvordan dere syns produktet er når dere har fått testet det ut!

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg