TV innspillinger og Julebord!

Wow! For en helg dette har vært. Fredagen startet jeg med juleverksted sammen med Marthe Borge og Petter Pilgaard. Der filmet vi inn en episode til pengeprinsene, som kommer ut på onsdag (om jeg husker rett). Det ble mye latter og morro! Vi lagde verdens styggeste pepperkakehus, pyntet tre og drakk gløgg. Må også le veldig godt av humoren til Petter. Mer drøy og morsom humor skal man lete lenge etter!

Rett etter innspillingen var ferdig dro jeg kjapt hjem en tur før jeg dro opp til Nordic Screens for å være med på julebord. Der ble det grøt og mingling i et par timer, før vi dro videre på House of Nerds og festet hele kvelden. Må bare si det, men hvis jeg hadde vært en skikkelig gamer, så hadde House of Nerds vært himmelen. Det var gaming rom etter gaming rom, og sykt bra utstyr. Nesten så rosabloggærn også ble med og spilte! Hehe! 

I går var det innspilling av den siste episoden til “det beste vorspielet”. Da var vi en god gjeng herlige deltakere som hadde julebord sammen. Blant andre Paradise deltakerne Iselin, Lord Audun og Martine var med. Og Petter Pilgaard var host for kvelden. Så det ble en veldig morsom kveld i går. Det kommer til å bli to episoder av julespesialen, så det er bare å følge med. Er ikke helt sikker når de episodene kommer ut, men jeg sier ifra her på bloggen! 

Det er utrolig hvor gøy det er å gjøre noe litt annerledes i bloggjobben min. Å være med på innspillinger til programmer er veldig gøy! Fikk også veldig skryt av TV crewet, som syntes at jeg var så flink forran kameraet, og at jeg var så naturlig og utadvent. Så det er veldig stas å høre! Jeg liker jo dette veldig mye, så vi skal ikke se bort ifra at det blir flere innspillinger etterhvert! Hehe!

På toppen av alt dette, er det kanskje noen av dere som har fått med dere hva som har skjedd på facebook? Nå er ikke denne jenta singel lengre! Hehe! 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg