Ønskeliste til jul!

Nå nærmer virkelig julen seg med stormskritt! Jeg er skikkelig i julehumør, og gleder meg til å feire julen med familie. Heldigvis er jeg allerede ferdig med å handle inn julegaver *klapp på skulderen*. Men jeg vil tippe at mange av dere fortsatt holder på med handelen.

For å gjøre det litt lettere for dere å finne julegave til venninner, finne ut hva man selv ønsker seg, og for dere gutter som skal kjøpe gave til dama, her er noen forslag til hva du kan kjøpe. Dette er hva jeg selv ønsker meg til jul, men bruk det gjerne som inspirasjon til egne julegaver. Link til alle produktene finner du nederst i innlegget! 

Tenkte også å gi et tips som jeg vet mange har tabbet seg ut på før. Ikke kjøp klær eller undertøy til venner / kjæreste. Det er få ting som er kleinere enn når man kjøper feil størrelse. Så det smarteste er å kjøpe ting som enkelt faller i smak! 

// reklame linker


Polaroid kamera  /  ghd rettetang  / Versace parfyme  

Anastasia dip brow pomade  / iPhone cover  /  Michael kors jet set travel tote 

Michael Kors selma large satchel  / Voluspa lys  / Fitbit armbånd

ghd krølltang / happy plugs headset  / anastasia contour kit

klokke  / marc jacobs computer case  / Michael Kors multi tote

 

 

Fant du noe du vil ha til jul?

 

19 kommentarer

Siste innlegg